برج خنک کننده فایبرگلاس
نوشته شده توسط : zg

برج خنک کننده فایبرگلاس دارای گردش هوای مخالف با آب Counter  Flow  با فن آکسیال و سیستم القایی جریان هوا (بدین معنی که هوا پس از برخورد با پروانه های فن به خارج دستگاه هدایت می گردد.)

برج خنک کننده فایبرگلاس

اجزا برج خنک کننده فایبرگلاس

برج خنک کننده فایبرگلاس در تمامی ظرفیت ها دارای الکتروموتور زیمنس (ساخت جمهوری چک ) با کلاس حرارتی F و درجه عایق بندی  IP55 می باشد.

 الکتروموتور برج خنک کننده فایبرگلاس

برج خنک کننده فایبرگلاس از ظرفیت 5 تن تبرید تا 150 تن تبرید امکان تحویل به صورت مونتاژ شده در محل کارخانه و یا مونتاژ درمحل پروژه را دارا می باشند به بیان دیگر می توان گفت به دلیل ابعاد دستگاه برج خنک کننده تا ظرفیت 150 تن قابلیت حمل و ارسال به صورت مونتاژ وجود دارد، اما از ظرفیت 175 تن تا 1250 تن تبرید می بایست به صورت دمونتاژ به محل پروژه ارسال گردد و در محل نصب برروی استراکچر مونتاژ گردد.

پایه های برج خنک کننده فایبرگلاس تا ظرفیت 150 تن تبرید از نوع فایبر گلاس بوده و جنس بدنه برج خنک کننده به صورت یک تکه واز ظرفیت 175 تن تا 1250 تن تبرید از جنس گالوانیزه گرم با اتصال پیچ و مهره می باشد.

برج خنک کننده برج خنک کننده فایبرگلاس دارای فن آکسیال فایبر گلاس ایرفول با هاب آلومینیومی بوده که علاوه بر صدا و لرزش پایین دارای قدرت جابجایی هوای بالایی می باشد. و با استفاده از این نوع فن صدا و لرزش به میزان زیادی کاسته شده است.

فن برج خنک کننده فایبرگلاس

برج خنک کننده مدور نسبت به برج های مکعبی به دلیل عدم وجود سطح صاف دارای مقاومت بیشتری در برابر باد می باشد و همچنین مقاومت بالاتری در برابر ضربات احتمالی دارند. تمامی نگهدارنده های داخلی دستگاه پایه های خارجی ، نردبان ، استراکچرفن برج خنک کننده فایبرگلاس از نوع گالوانیزه گرم می باشد. پکینگهای برج خنک کننده فایبرگلاس از نوع پکینگ فیلم گام 19 به ضخامت 400 میکرون تهیه شده از بهترین مواد اولیه از نوع PVC که به درخواست مشتریان محترم قابل ارائه از جنس PP,PS,PE در ضخامتهای متفاوت می باشند.

پکینگ برج خنک کننده فایبرگلاس

لوله های مرکزی آبرسان برج خنک کننده فایبرگلاس از جنس PVC فشار قوی و یا PE به درخواست مشتریان می باشد.

لوله مرکزی برج خنک کننده فایبرگلاس

اسپرینکلر تعبیه شده در این دستگاه از کمترین مقاومت در برابر جریان آب و بهترین آلیاژ آلومینیوم تهیه شده است تا با آب بندی مناسب توزیع مناسبی را بین بازوهای انتقال ایجاد نماید.

محل نصب و راه اندازی برج خنک کننده فایبرگلاس

محل نصب و راه اندازی برج خنک کننده فایبرگلاس باید از قبل توسط کارفرما از لحاظ موارد زیر مورد بررسی قرار گیرد:

وجود یا امکان لوله کشی با توجه به سایز لوله های ورودی و خروجی دستگاه برج خنک کننده

جریان هوای مناسب با توجه به استانداردهای ذکر شده در نصب

تحمل وزن برج خنک کننده فایبرگلاس در حال کار توسط سازه

امکان تامین آب تغذیه برج خنک کننده فایبرگلاس

امکان دسترسی و تعمیرات و نگهداری آسان

امکان دسترسی جهت جابجایی و نصب درصورت خریداری برج خنک کننده مونتاژ شده (جابجایی توسط افراد تا محل نصب ،طول بازوی جرثقیل و...)

امکان انتقال قطعات برج خنک کننده فایبرگلاس به محل نصب درصورت خریداری برج خنک کننده مونتاژ نشده

وجود امکانات الکتریکی (با توجه به نوع برق مصرفی، کابلهای انتقال برق…)

امکان تامین آب نرم (سختی گیری شده) توسط سختی گیر آب ورودی (ظرفیت سختی گیر باید جوابگوی تامین آب تغذیه برج خنک کننده و سایر تجهیزات باشد)

تخمین فضای مورد نیاز جهت نصب دستگاه برج خنک کننده فایبرگلاس

تخمین فضای مورد نیاز جهت نصب دستگاه برج خنک کننده که بستگی مستقیم به ارتفاع برج خنک کننده دارند به شرح زیر می باشد. برج خنک کننده با ارتفاع 5/2 متر، به ازای هر تن تبرید نیازمند سطحی به اندازه یک فوت مربع به ازای هر 50 فوت مربع از زیر بنای مفید ساختمان. برج خنک کننده با ارتفاع بالاتر از 5/2 متر، به ازای هر تن تبرید نیازمند سطحی به اندازه یک فوت مربع به ازای هر 400 فوت مربع از زیر بنای مفید ساختمان.

ادامه مطلب، اطلاعات فنی و تخصصی و قیمت برج خنک کننده را در سایت بامین تهویه مشاهده نمایید.





:: موضوعات مرتبط: برج خنک کننده , ,
:: برچسب‌ها: برج خنک کننده , قیمت برج خنک کننده , فروش برج خنک کننده , خرید برج خنک کننده , برج خنک کن , برج خنک کننده فایبرگلاس ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: