پکیج دیواری - ویژگی های نصب پکیج دیواری
نوشته شده توسط : zg

پکیج دیواری یکی از پرکاربردترین وسایل ایجاد گرما که دارای مزیت هایی همچون عدم اشغال فضای محیط، بالا بودن ایمنی و مستقل شدن واحد های مسکونی و تجاری می باشد. از دیگر عواملی که باعث می شود از پکیج دیواری استفاده کرد، بالابودن بازدهی و مصرف بهینه سوخت است. این دستگاه اغلب بر روی دیوار آشپزخانه و آبدارخانه نصب می شود و علاوه بر گرم کردن فضای واحدهای مسکونی یا واحد های تجاری، توسط رادیاتور یا فن کوئل، آب گرم مصرفی را به صورت فوری تأمین می نماید. برای خروج دود دستگاه به محیط خارج و تأمین هوای مصرفی مورد نیاز دستگاه از دودکش مخصوص دوجداره استفاده می شود در نتیجه ایمنی کامل ساکنین را فراهم می کند.

 

جهت مشاهده قیمت پکیج ، فروش پکیج و خرید پکیج روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/heating/پکیج-شوفاژ-دیواری-زمینی 

شوفاژ دیواری در برند های مختلف نظیر پکیج ایران رادیاتور ، لورچ ، بوتان ، ایساتیس ، گلدیران ، تاچی ،  بوش ، فرولی ، نوژان تولید و در بازار عرضه می گردد. در خصوص ساخت و طراحی این تجهیزات شرکت های بسیاری فعالیت دارند که این سری از سیستم ها را با سطح کیفیت متفاوت که هریک تکنولوژی، طراحی و مدل های متنوعی تولید می شوند، که بدون شک هریک از این عوامل نقش مهمی در قیمت پکیج خواهند داشتبا توجه به اهمیت روز افزون بازدهی انرژی تجهیزات گرمایشی ، لزوم استفاده از دستگاه های پربازده و با کمترین تلفات حرارتی بیشتر حس می شود. تامین بار حرارتی ساختمان ها ، بخش قابل توجهی از مصرف گاز بخش خانگی را تشکیل می دهد. یکی از محصولات گرمایشی که امروزه ، جایگزین آبگرمکن ها ، بخاری ها و موتورخانه های مرکزی شده است ، پکیج شوفاژ دیواری است.

از مزایای پکیج دیواری ، گرمایش و تامین آب گرم بهداشتی برای هر واحد مسکونی بصورت مستقل ، کنترل سیستم از داخل ساختمان ، راندمان بالاتر و مصرف سوخت پایین تر نسبت به موتور خانه ، امنیت بالا ، ابعاد کوچک ، تنظیمات دما به میزان دلخواه می باشد

پکیج دیواری بر اساس نوع ساختار، عملکرد و نوع کاربرد توسط مصرف کننده و مزایا به چند دسته تقسیم می شوند که در زیر به مهم ترین آنها اشاره خواهد شد.

انواع پکیج دیواری بر اساس نوع مبدل حرارتی

انواع پکیج دیواری بر اساس نوع محفظه ی احتراق

 

محل نصب پکیج دیواری گازی

 

بالای اجاق گاز و سایر وسایل گرمازا نباشد

حداقل فاصله از کف تا زیر پکیج 120 سانتی متر باشد

فاصله ی دستگاه با دیوار مقابل حداقل یک متر باشد

حداقل فاصله با دیوار یا کابینت مجاور از هر طرف 15 سانتی متر باشد

فاصله ی عمودی از کلاهک تعدیل دودکش پکیج تا دریچه دودکش باید حداقل 30 سانتی متر باشد

 

هرگز نباید کلاهک تعدیل پکیج دیواری را به دریچه دودکش داخل دیوار نصب نمود، بلکه می بایست حداقل 30 سانتیمتر پایین تر از دریچه دودکش قرار گیرد. بهتر است دستگاه هرچه پایین تر نسبت به دریچه دودکش نصب شود. چراکه افزایش فاصله پکیج تا دریچه دودکش باعث زیاد شدن مکش و بهبود خروج گازهای احتراق از دستگاه می شود. 

 

جهت مشاهده قیمت پکیج ، فروش پکیج و خرید پکیج روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/heating/پکیج-شوفاژ-دیواری-زمینی

 

 





:: موضوعات مرتبط: پکیج , ,
:: برچسب‌ها: پکیج , قیمت پکیج , پکیج دیواری , پکیج زمینی , پکیج گرمایشی , فروش پکیج , خرید پکیج , پکیج ایران رادیاتور , پکیج بوتان , بوتان پکیج ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: