پیشرفت تکنولوژی در لوازم و تجهیزات استخر
نوشته شده توسط : zg

چگونه ویژگی ها و  فناوری های پیشرفته ، استفاده از استخرها را آسان تر ، سالم تر و کارآمد تر می کند؟

مانند بسیاری از جنبه های دیگر زندگی ما ، استخرها با تکنولوژی پیشرفته روبرو شده اند. نتیجه: نوآوری ها و ویژگی های صنعت امروز باعث می شود مالکیت استخر بهتر از همیشه برای تفریح ، آرامش و کارآیی باشد.

به لطف فناوری ، می توانید زمان و تلاش خود را برای بهره برداری از استخر به حداقل برسانید و همچنین از یک فضای شنا سالم تر و جذاب تر لذت ببرید. اکنون ، در حالی که این گزینه ها با هزینه صعودی بالاتری همراه هستند ، اما پاداش های بلند مدت باعث می شود که سرمایه گذاری خوبی داشته باشند.

از محبوب ترین مواردی که باید در نظر بگیرید: سیستم های اتوماسیون ، کنترل از راه دور ، پاک کننده های استخر اتوماتیک ، سیستم های تصفیه و بخاری ها. بیایید به هر یک نگاهی بیندازیم و اینکه چگونه می توانند تجربه کلی مالکیت استخر شما را تقویت کنند.

 

برای مشاهده منبع اصلی ، قیمت تجهیزات استخر ، فروش تجهیزات استخر و سونا خشک روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pool/تجهیزات-جانبی-استخر

 

  • سیستم های اتوماسیون

 

سیستم های اتوماسیون به شما امکان می دهد برنامه ها و ویژگی های مختلف استخر و آبگرم را برنامه ریزی کنید که نیاز به نظارت دستی یا عملکرد دستی دارد. سازندگان استخر و بازسازی کننده های استخر می توانند این گزینه ها را در قسمت پایه تجهیزات استخر شما (جایی که پمپ ، فیلتر و سایر سیستم ها نصب شده اند) درج کنند.

واحد ها با ایجاد دکمه هایی برای ایجاد تغییرات و تنظیم برنامه ها برای انجام استخر و آبگرم ، پانل های کنترل را ارائه می دهند. با فشار دادن یک دکمه می توانید انواع فرایندها را برنامه ریزی و فعال یا غیرفعال کنید. بسته به مارک و مدل سیستم ، تعداد کل توابع از حدود چهار تا 30 متغیر خواهد بود.

انتخاب خود را از چندین کارکرد بر روی خودکار بگذارید: تمیز کردن ، گرم کردن ، روشنایی ، تصفیه ، تصفیه ، جت آبگرم ، ویژگی های آب و موارد دیگر. اگر چراغهای استخر شما شامل "نمایشگرهای LED" با دینامیک و چند رنگی باشد ، اکثر سیستم ها نیز در آنها جای می گیرند.

اتوماسیون استخر یک رستوران بزرگ است. به عنوان مثال ، می توانید خلاء استخر خود را برای رفتن به محل کار در نیمه شب ، زمانی که هیچ کس از استخر استفاده نمی کند ، برنامه ریزی کنید.

یا ممکن است بخواهید چراغ استخر را هر روز در ساعت 7 بعد از ظهر روشن کنید. — بنابراین خانواده شما دارای مناظر جذاب عصرانه است view و ساعت 11 بعد از ظهر خاموش است. وقتی همه به رختخواب می روند

 

 

 

  • کنترل از راه دور: واحدهای دستی ، سیستم عاملهای وب و برنامه های تلفن همراه


اگر از اتوماسیون خود در استخر خود استفاده می کنید ، با اضافه کردن کنترل از راه دور ، به سطح بعدی دسترسی پیدا کنید. 

آنها به شما اجازه می دهند هنگام انجام تنظیمات ، پیاده روی را به قسمت پایه سیستم خود در پد تجهیزات استخر بروید. بسیاری از مدل ها همچنین قابلیت تطبیق پذیری و گزینه های بیشتری را برای فعال سازی و نظارت بر تجهیزات استخر ، ویژگی ها و شرایط آب ارائه می دهند.

شما سه دسته گسترده ای از راه دورهای استخر را انتخاب می کنید: از راه دور دستی / رایانه لوحی ، سیستم عامل مبتنی بر وب برای دسک تاپ و برنامه هایی برای دستگاه های تلفن همراه. 

قابلیت های واحدهای دستی بر اساس نام تجاری و مدل متفاوت است. استفاده از آنها بسیار ساده است و برای کارکرد آسان و دید در شب با صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه همراه است. به طور معمول ، عملکردها شامل نمایش دمای هوا و دمای هوا و امکان فعال سازی چندین ویژگی است. برخی از آنها برنامه نویسی توابع گروه سفارشی را نیز ارائه می دهند.

آنها همچنین به شما این امکان را می دهند که استخر خود را از چندین مکان در ملک خود مدیریت کنید: دستگاه روی یک پایه شارژر که در یک مکان معمولی در نزدیکی استخر نگهداری می شود ، مانند یک میز یا طاقچه در فضای باز است.

می توانید از ریموت از محل ثابت آن استفاده کنید ، یا به سادگی آن را از پایه آن برداشته و در حین استفاده در استخر یا آبگرم آن را در مجاورت خود نگه دارید. برخی از آنها ضد آب هستند و برای استفاده در آب شناور می شوند.

همه در مسافت ها و از طریق سازه هایی مانند دیوارهای خانه کار می کنند و امکان کنترل راحتی از پیشخوان آشپزخانه یا اتاق نشیمن شما را فراهم می کنند.

گزینه دیگر راه دور ، یک بستر مبتنی بر وب است. این سیستم های مبتنی بر ابر از هر جای دنیا کار می کنند. از طریق رایانه رومیزی یا مک یا رایانه لوحی وارد سیستم شوید. استخر و آبگرم خود را رصد کنید و حتی در صورت دور بودن از خانه ، تنظیمات مختلفی را انجام دهید.

سومین انتخاب شما برای از راه دور یک برنامه تلفن همراه برای تلفن هوشمند شما است ، به طور معمول برای سیستم عامل هایApple و Android. در مطب گیر کرده و می خواهید آبگرم خود را فعال کنید تا هنگام ورود به خانه گرم و حباب باشد؟ فقط تلفن خود را بیرون بکشید تا این اتفاق بیفتد.

 

  • تمیز کننده خودکار استخر

 

 
اگر یک پمپ استخر با سرعت چند یا متغیر را در استخر جدید یا بازسازی خود قرار دهید ، اتوماسیون نیز می تواند در پس انداز کردن به شما کمک کند: با برنامه ریزی پمپ برای کار با سرعت کم برای عملکردهای کم تقاضا - مانند فیلتراسیون روزانه - آن را مصرف خواهید کرد. انرژی کمتری

با تشکر از شما می توانید وظیفه تمیز کردن استخر خود را تفویض کنید! با یک دستگاه تمیزکننده خودکار استخر ، رهایی از گرد و غبار ، برگها و بقایای آب ، یک کار معمول است که شما نباید با آن کار کنید.

این واحدها روزانه چندین ساعت در استخر شما حرکت می کنند و کارهای خانه داری خود را انجام می دهند. سه دسته از پاک کننده ها در دسترس هستند: مکش ، فشار و روباتیک. (یک جایگزین با کیفیت بالا برای پاک کننده روینگ یک سیستم تمیز کردن در کف است.) همه در مقابله با مواد ناخواسته که آن را به آب استخر شما تبدیل می کند ، موثر هستند.

کدام نوع برای استخر شما مناسب است در درجه اول به شرایط حیاط خلوت بستگی دارد. اینها ممکن است شامل انواع درختان - و برگهایی که آنها می ریزند- و شاخ و برگهای اطراف استخر شما باشد. در برخی مناطق ، مانند کویر یا در نزدیکی ساحل ، شن و ماسه بیشتر راه خود را به درون آب استخر شما می یابند. و در مورد برخی از نوسازی استخر ، سازنده شما ممکن است نتواند یک مدل از نوع فشار را به راحتی اضافه کند.

سازنده شما باید به شما توصیه کند که کدام نوع پاک کننده بهترین عملکرد را برای استخر شما فراهم می کند. در مورد مزایای خاص برند و مدلی که پیشنهاد می کنند سؤال کنید. به عنوان مثال ، روزانه به چند ساعت برای رسیدگی به استخر خود نیاز دارد؟ آیا مدل دارای انرژی است؟ گارانتی اش چقدر اعتبار دارد؟

استفاده از دستگاه تمیز کننده اتوماتیک در استخر جدید فاقد مغز است. این شما را در زحمت از بین بردن کثیفی و زباله ها صرفه جویی می کند و به تمیز نگه داشتن آب استخر و خوشایندتر شدن چشم کمک می کند.

اگر استخر شما دارای سیستم اتوماسیون است ، می توانید زمان اجرا را برای تمیز کردن فشار یا مکش (اما نه روباتیک) تنظیم کنید. برنامه ریزی حتی با ریموت دستی ، داشبورد رایانه شخصی یا برنامه تلفن همراه ضروری تر است.

 

  • سیستم های تصفیه ازن و ماوراء بنفش (UV)

 


با داشتن فن آوری مناسب ، راه زیادی برای تأمین آب شیرین و استخر تازه می رود - بدون داشتن کلر معمولی و تأثیرات شدید محصولات جانبی آن.

شما به احتمال زیاد از این اثرات ناخواسته - چشمان قرمز ، خشکی پوست ، دودهای سفید کننده مانند اطلاع دارید. اما آیا می دانستید که ده ها هزار صاحب استخر بیشتر آنها را با ژنراتور ازن و سیستم های نوری ماوراء بنفش (UV) دوری می کنند؟

این روش های جایگزین تصفیه ، طیف گسترده ای از آلاینده های آلی را از بین می برد و در عین حال نیاز کلر را نیز کاهش می دهد. آنها همچنین درصد بالاتری از پاتوژن های ایجاد کننده بیماری را نسبت به کلر ، خنثی می کنند.

ازن (O3) به طور طبیعی در محیط ایجاد می شود که مولکول های اکسیژن دو اتمی (O2) با یک اتم آزاد اکسیژن ترکیب می شوند. ازن همچنین می تواند با استفاده از ژنراتور ازن که در تجهیزات استخر نصب شده است ، ساخته شود. 

ازن آب نرم و ملایمی روی پوست شما ایجاد می کند ، و بسیار مفیدتر از کلر در از بین بردن انگل Cryptosporidium ناشی از اسهال است.

برخلاف کلر ، هنگامی که ازن ماموریت کشتار خود را انجام داد ، بدون ترک هیچ گونه فرعی در محیط شنا شما به سرعت از بین می رود.

برای دستیابی به نتایج بهداشتی بهتر ، ازون را در کنار سیستم ضد اشعه ماوراء بنفش استفاده کنید. لامپهای UV ویژه اشعه میکروب کش کنترل شده را درون یک کوارتز یا لوله پلیمری درون تجهیزات استخر منتشر می کنند.

نور UV 99.9 درصد میکروارگانیسم های سازنده بیماری را از بین می برد. و مانند ازن ، اشعه ماوراء بنفش کار بدون هیچ گونه فرآورده های سمی در استخر انجام می شود!

یکی دیگر از مزایای ازن و اشعه ماوراء بنفش: برخلاف کلر ، این سیستم ها تأثیر صفر بر سطح pH دارند (نسبت اسید و قلیایی موجود در آب). در نتیجه ، تعادل آب استخر شما آسانتر خواهد شد.

ازن و اشعه ماوراء بنفش باعث صرفه جویی در وقت و هزینه تعمیر و نگهداری می شوند - حداکثر زمان را که می توانید در یک محیط شنا سالم تر ، راحت تر و تمیز با کریستال پاک کنید.

 

  • هیتر استخر

به طور معمول ، بسته به زمان سال ، آب استخر حدود 10 تا 15 درجه کمتر از دمای فضای بیرون است. گرم کردن استخر شما آن را راحت تر می کند - حتی اگر هوا کمی سرد باشد.

بنابراین ، اگر می خواهید هر سال از تفرجگاه های آبی خود استفاده کنید - در مقابل در طول تابستان یا مدت طولانی از هوای گرم - یک بخاری خوب تفاوت عمده ای را ایجاد می کند. و اگر یک استخر را با استخر خود گنجانده اید ، برای آن نیاز به بخاری دارید.

بخاری های گازی سنتی برای اکثر استخرها و نحوه استفاده بیشتر صاحبان خانه از آنها انتخاب مناسبی است. این واحدها سریعترین راه برای افزایش دمای آب هستند. برای آبگرمکن ، بخاری گازی می تواند به سرعت آن را آتش بکشد ، بنابراین وقتی می خواهید از آن استفاده کنید خوب و گرم است.

 برای مشاهده منبع اصلی ، قیمت تجهیزات استخر و سونا خشک روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pool/تجهیزات-جانبی-استخر

 

در بعضی از مناطق کشور - و برای برخی از خانواده های با الگوی خاص استفاده از استخر - بهترین تناسب ممکن است یک گزینه کمتر شناخته شده باشد: پمپ حرارتی.

این واحدها با برق کار می کنند و گرمای هوا را از بیرون خارج می کنند. اما ، آنها در دمای سردتر یا مناطقی با رطوبت کم کار نمی کنند. آنها به همان اندازه همتایان خود دما را افزایش نمی دهند. با این حال ، هنگامی که آنها به درجه درجه هدف در دماسنج برسند ، برای حفظ آن راندمان انرژی بیشتری را ارائه می دهند.

فایده دیگر: در مناطقی از کشور با آب و هوای گرم که دمای آب استخر به سطح نامطلوبی بالا می رود ، می توانید از برخی پمپ های حرارتی برای خنک کردن آب استفاده کنید. برخی مدل ها دارای ویژگی "چیلر" با چرخه خنک کننده هستند که گرما را از آب خارج می کند.

یک سیستم گرمایش خورشیدی همچنین می تواند یک گزینه هوشمندانه باشد - به ویژه در مناطقی که دارای نور آفتاب و میزان سودمندی زیادی هستند. در حالی که آنها یک برچسب قیمت قابل توجهی در جلو دارند ، با گذشت زمان پرداخت می کنند. سرانجام ، شما مجبور خواهید شد به انرژی آزاد و تمیز به خورشید تکیه کنید تا استخر خود را برای مدت طولانی گرم نکنید.

هر نوع بخاری که برای استخر شما مناسب باشد ، می توانید با اتصال آن به سیستم اتوماسیون ، عملکرد آن را به صورت یک تکه کیک درست کنید. برای مزایای بیشتر ، آن را با یک دستگاه از راه دور جفت کنید.

به عنوان مثال ، شما می توانید واحد را برای شروع کار برنامه ریزی کنید تا دمای آب استخر درست هنگامی که آماده استفاده از آن هستید درست باشد. اتوماسیون و کنترل از راه دور نه تنها مناسب هستند ، بلکه می توانند با آسان تر کار کردن بخاری در هنگام نیاز به صرفه جویی در هزینه نیز صرفه جویی کنند.

مزایای فناوری جدید در تجهیزات استخر

فناوری بسیاری از جنبه های زندگی روزمره را آسان تر می کند. همین مسئله در مورد عملکرد استخر و بهینه سازی محیط شنا شما نیز صادق است.

ویژگی های پیشرفته به شما امکان می دهد کارکردهای کلیدی استخر را به صورت خودکار انجام دهید ، در حالی که بخاری ، تمیز کننده های اتوماتیک و سیستم های تصفیه جایگزین ، محیط شنا دلپذیر تری را ارائه می دهند.

آنها استخر شما را برای استفاده آسان و در وقت با ارزش شما صرفه جویی می کنند. با داشتن یک محیط استخر بهتر و تلاش کمتری برای مدیریت آن ، می توانید ساعت های بیشتری را برای لذت بردن از عقب نشینی حیاط خلوت خود در فن آوری بالا بگذرانید.





:: موضوعات مرتبط: تجهیزات استخر , ,
:: برچسب‌ها: تجهیزات استخر , قیمت تجهیزات استخر , فروش تجهیزات استخر , خرید تجهیزات استخر , پکیج , سونا خشک , پمپ کفکش ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: