پمپ کفکش
نوشته شده توسط : zg

پمپ کفکش چیست؟

پمپ کفکش که از گروه الکتروپمپ های مستغرق می باشد، وظیفه انتقال و جابجایی سیال را بر عهده دارد.

 

اساس کار پمپ کفکش

موتور الکتریکی تعبیه شده در پمپ کفکش توسط چرخش پروانه و با ورود آب به داخل پمپ، آب را به حرکت درآورده و انرژی جنبشی آن را افزایش می دهد و سبب تخلیه آن می شوند.
پمپ کفکش یا اصطلاحا پمپ چاهی که از نظر ساختار همانند پمپ های توربین عمودی می باشد به جهت قرار گرفتن در سیال، ضد آب بوده و کلاس حفاظتی در این الکتروموتور IP68 می باشد. این پمپ ها که در دو نوع ساده و فلوتردار(سیستم قطع کن برقی) تولید و به بازار عرضه می شوند از نظر جنس، توان، نوع برق مصرفی، نحوه قرار گرفتن پروانه در پوسته، نحوه خنک کاری و... به انواع مختلفی تقسیم می شود که در ادامه به هریک از آنها خواهیم پرداخت.

 

انواع پمپ کفکش از نظر جنس بدنه

با توجه به نوع سیال قابل پمپاژ و شناور بودن پمپ های کف کش جنس بدنه از اهمیت بالایی برخوردار است، مثلا در سیالاتی که خاصیت خورندگی دارند، از پمپ کف کش با بدنه استیل استفاده می شود، چراکه پمپ های کف کش با جنس استیل خاصیت ضد خورندگی دارند. و همین خاصیت ضد خورندگی سبب می شود شفت ها نیز معمولا از جنس استنلس استیل ساخته شود. این در حالیست که پمپ های کفکش چدنی نسبت به پمپ های کفکش استیل ارزان تر بوده و دارای کاربرد بیشتری نیز هستند.و همچنین برای سیالاتی که PH بالایی ندارند از پمپ های کف کش با جنس چدن و آلومینیوم استفاده می شود. بطور کلی پمپ های کفکش بنا به در خواست مشتری در 6 نوع تولید می شوند که عبارتند از:

استیل
چدن
آلومینیوم
اسکوبایی
تکنوپلیمر
پلاستیکی

برای مشاهده منبع مطلب  قیمت پمپ کفکش ، فروش پمپ کفکش و خرید پمپ کفکش به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید. روی لینک زیر کلیک نمایید.

پمپ کفکش

 

 





:: موضوعات مرتبط: پمپ کف کش , ,
:: برچسب‌ها: پمپ کفکش , پمپ کف کش , پمپ لجن کش , قیمت پمپ کفکش , فروش پمپ کفکش , خرید پمپ کفکش ,
:: بازدید از این مطلب : 977
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: