از پمپ کفکش برای چه استفاده می شود؟
نوشته شده توسط : zg

از پمپ کفکش برای انتقال مایعات و مواد جامد فاضلاب از یک مکان به مکان دیگر استفاده می شود. معمولاً در کاربردهای مسکونی فاضلابها شامل مواد جامد نرم تا قطر 2 is از حوضه فاضلاب به سیستم فاضلاب یا مخزن سپتیکی پمپ می شوند. ... پمپ کفکش از طریق 10-25 فوت انجام می شود.

سیستم پمپ کفکش چیست؟

عملکرد پمپ کف کش حرکت مایعات و مواد جامد فاضلاب بین یک مکان و مکان دیگر است. به طور معمول ، در کاربردهای مسکونی ، فاضلاب (از جمله مواد جامد نرم تا قطر 2 ") از حوضه فاضلاب به سیستم فاضلاب یا مخزن سپتیک پمپ می شود.

 

پمپ کفکش به چه اندازه نیاز دارم؟

اندازه متوسط مواد زائد در سیستم های مسکونی 1 ½ یا بزرگتر است. برای سیستم های تجاری یا صنعتی ، اندازه متوسط مواد جامد 2 ½ یا بزرگتر است. جریان و سر دینامیکی کل TDH) ) در انتخاب پمپ یکپارچه هستند.

 

پمپ کفکش و پساب - صنعتی

پمپ های کفکش ، پمپ های ضد آب غیر مسدود شده برای کاربردهای سنگین صنعتی یا تجاری. پمپ های کفکش غیر مسدود نیز در سیستم های بسته بندی شده با حوضه و ریل قرار می گیرند.

پمپ های کفکش و فاضلاب زیر آب در یک مرحله و سه فاز ، تمام ولتاژها قرار دارند. این پمپ های تجاری شامل سیم های برق با قدرت طولانی هستند اما اکثر آنها هیچ گونه شاخه ای ندارند.

پمپ کفکش

پمپ های کفکش برای رسیدگی به فاضلاب با زباله های جامد معلق تا 2 اینچ طراحی شده است. این پمپ ها برای کار با تخلیه ضایعات توالت طراحی شده اند. پمپ های چرخ دستی پمپ های کفکش با تیغه های چرخ دستی برای کاهش مواد جامد هستند. پمپ های کفکش چرخ از 2HP شروع می شوند.

 

پمپ های پساب

پمپ های پساب ، یا پمپ های آب خاکستری ، برای تخلیه آب با مقدار متوسط ​​مواد جامد معلق ساخته شده اند. این پمپ ها می توانند مواد جامد با اندازه کوچکتر را کنترل کنند و در سیستم های سپتیک یا گودالهای گریزنی که توالت ندارند متصل هستند. برنامه های پمپ پرکننده معمولی مواد جامد را تا تقریبا ¾ اینچ می گیرند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت پمپ کفکش ، فروش پمپ کفکش و خرید پمپ کفکش روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/ballast-pumps-sewage-pumps





:: موضوعات مرتبط: پمپ کف کش , ,
:: برچسب‌ها: پمپ کفکش , پمپ کف کش , پمپ لجن کش , قیمت پمپ کفکش , فروش پمپ کفکش , خرید پمپ کفکش ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: