دیگ بخار چگونه کار می کند؟
نوشته شده توسط : zg

دیگ بخار چه کاری انجام می دهد؟

دیگ بخار نوعی سیستم تبادل گرما است که آب از طریق احتراق یک سوخت که از طریق لوله ای که در آب فرو رفته است ، تا دمای جوشش گرم می شود. گرمای تولید شده در این سیستم بعنوان بخار وارد سیستم می شود. این بخار از طریق سیستم های لوله ای به تجهیزاتی که گرم می شود ، اعم از کویل های آب گرم در واحدهای انتقال هوا یا سایر تجهیزات گرمایشی ، جریان دارد.

دیگهای بخار اغلب در کاربردهایی از قبیل گرمایش راحت ، حفظ دمای فرایند صنعتی و بسیاری از کاربردهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

 

دیگ بخار چطور کار می کند؟

دیگ بخار از طریق واکنش احتراق بین سوخت و هوا عمل می کند ، که شعله را به درون لوله هایی که در آب غوطه ور هستند مشتعل می کند. گرمای حاصل از احتراق سپس از لوله به آب منتقل شده در لوله ها منتقل می شود. سپس آب در بخار تبخیر می شود. این بخار سپس به لوله کشی منتقل می شود تا در برنامه گرمایشی خاص مورد استفاده قرار گیرد.

 

بعد از اینکه گرما از آن بخار گرفته شد و به فرایند نیاز به گرما منتقل شد ، بخار به عنوان میعانات مجدداً به داخل آب تبدیل می شود. این قابل جمع آوری و برگشت به دیگ است تا از طریق خط برگشت میعانات استفاده شود. این مقدار آب مورد نیاز به مواد آرایش و همچنین مواد شیمیایی مورد نیاز را ذخیره می کند زیرا میعانات مواد جامد محلول را تبخیر کرده است.


جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات فنی انواع مدل ها و ظرفیت های دیگ بخار، قیمت دیگ بخار ، فروش دیگ بخار و خرید دیگ بخار به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/heating/دیگ-بخار





:: موضوعات مرتبط: دیگ بخار , ,
:: برچسب‌ها: دیگ بخار , قیمت دیگ بخار , فروش دیگ بخار , خرید دیگ بخار , بویلر بخار , ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: