بهره وری انرژی در هواساز
نوشته شده توسط : zg

شرایط مورد نیاز در سیستم تهویه همیشه یکسان نیست. در بسیاری از کاربردها ، تمام آنچه لازم است ، تبادل مستقیم هوا است ، در حالی که در سایر کاربردها ، نیازها با توجه به دما ، رطوبت و خلوص هوا بسیار دقیق است.

واحدهای انتقال هوا یا هواساز از طراحی ماژولار برخوردار بوده و می توان بصورت جداگانه پیکربندی شد. به این ترتیب ، راه حل مناسب با استفاده از نوعی از اصل مدولار برای هر برنامه در یک روش سریع و سر راست قابل جمع آوری است. هر دو ، در منطقه با فناوری پیشرفته و برای فناوری ساخت و ساز کلاسیک ، واحدهای حمل و نقل هوایی از هوای تمیز را در آب و هوای مناسب اتاق ارائه می دهند. طراحی ضد آب و ضد انفجار امکان پذیر است ، و همچنین انواع بهداشتی دارای مجوز TV.


بررسی اجمالی هواساز


واحدها از یک ساختار چارچوب با پانل های دو پوست تشکیل شده اند که دارای خاصیت عایق صوتی و حرارتی هستند. ماژول های جداگانه فیلتر ، فن ، بخاری ، کولر ، بازیابی گرما ، عایق صوتی و همچنین مواد قاب ، با توجه به نیاز مشتری انعطاف پذیر جمع می شوند. سری F40 در یک طراحی بدون قاب تولید می شود. تابلوها از خارج به هم پیچیده می شوند تا دستگاه ها از سطح داخلی صاف باشند و از این رو از نظر بهداشتی بی خطر هستند.

واحدهای انتقال هوا S40، S60، T60 به ساخت چوبی ساخته شده از آلومینیوم یا گالوانیزه ، پروفیل های فلزی نورد و اتصالات گوشه ای از جنس آلومینیوم یا اتصالات گوشه پلاستیکی مجهز شده اند. تابلوهای دوجداره یک هواکی ایربوکس S40 ، S60 و T60 با عایق پشم سنگ های غیر قابل احتراق ، صدا و گرما پر شده اند. علاوه بر پانل های فولادی گالوانیزه و ساخت چارچوب ، می توان نسخه های فولادی ، آلومینیوم و استیل ضدزنگ را نیز در محدوده ما انتخاب کرد. برای ماژول هایی با ابعاد کوچکتر ، قاب پایه در ارتفاعات مختلف (100 ، 300 ، 500 میلی متر) با استفاده از ورق فولادی گالوانیزه ، تاشو تولید می شود. ماژول های بزرگتر دارای یک قاب پایه جوش داده شده (اولیه یا گالوانیزه) هستند.

 

بهره وری انرژی در هواساز


عوامل اصلی که برای راندمان انرژی یک واحد انتقال هوا ، هواساز مهم است سرعت هوا در قسمت نمای پروفایل و همچنین میزان مصرف برق فن است که به حجم هوا و افزایش فشار بستگی دارد. در یک واحد انتقال هوای ترکیبی یا هواساز با بازیابی گرما (HRU) ، راندمان و افت فشار بازیابی گرما نیز باید پکیج در نظر گرفته شود.
ما مطابق با مقررات قانونی کارگاه صرفه جویی در مصرف انرژی آلمان (EnEV) و همچنین الزامات انجمن تولید کنندگان آلمانی هنگام انتخاب پارامترهای سرعت هوا ، میزان مصرف برق از فن ها و راندمان کار می کنیم. بازیابی گرما معیارهای برچسب بهره وری انرژی RLT با استاندارد DIN EN 13053 A1 (2011) مطابقت دارد. در این استاندارد ، نه کلاس سرعت هوا از V1 تا V9 ، شش کلاس بازیابی گرما از H1 تا H6 و همچنین شش کلاس برای مصرف انرژی فن ها از P1 تا P6 تعریف شده است. میزان مصرف انرژی خاص یک فن (SFP) ، که در واحد انتقال هوا نصب شده است نصب هواساز ، مطابق با DIN EN 13779 فعلی محاسبه می شود.


برنامه های کاربردی با هواساز با انواع بسیار متنوعی از سیستم ها با درجه ویژگی های مختلف مشخص می شوند. CAREL قادر به ارائه راه حل هایی برای نصب هرگونه پیچیدگی است: کنترل کننده های مدولار و کاملاً قابل تنظیم ، طیف گسترده ای از مرطوب کننده ها و لوازم جانبی ، ابزار نظارت سیستم که قابل اعتماد و صرفه جویی در مصرف انرژی است. یکی از ویژگی های سیستم انعطاف پذیری از نظر نرم افزار به لطف برنامه استاندارد ویژه هواساز است که به لطف 1tool کاملاً قابل تنظیم است.


CAREL ، برای مدیریت هواساز ، مزایای بسیاری برای نصب هواساز، دارد:


کنترل کننده های دارای فن آوری جدید Chip I / O به شما امکان می دهند تا حداکثر 10 کانال را به عنوان ورودی های دیجیتال / آنالوگ یا خروجی های آنالوگ برای انواع پروب ها و محرک ها برای هواساز (اینورتر ، دامپر ، مرطوب کننده و غیره) پیکربندی کنید.
حداکثر 7 درگاه ارتباطی برای رابط با محبوب ترین پروتکل ها در شبکه های محلی یا BMS و با دستگاه های مجهز به ارتباط سریال
نمایشگرهای متنوعی که برای هر درخواست عملکرد ، قیمت و زیبایی شناسی قابل برنامه ریزی است با رابطهای بصری سرشار از اطلاعات
سازگاری کامل با عقب با دامنه pCO3 / pCO5 ، برای تضمین سرمایه گذاری و اطلاع از نحوه کار مشتریان
تجربه CAREL در مدیریت رطوبت دهی مستقیم و غیرمستقیم آدیاباتیک برای خنک کننده هوا ، با مزایای متعاقب آن از نظر صرفه جویی در مصرف انرژی سیستم های نظارت و نظارت جهانی برای مدیریت اطلاعات و بهینه سازی عملکرد کل سیستم ها
تولید پانل های الکتریکی خاص ، یکپارچه در برق و الکترونیک ، با راه حل های با کیفیت و پاسخگو به نیازمندی های سیستم و مقررات موجود.

 

برای کسب اطلاعات بیتر مشاهده قیمت هواساز ، فروش هواساز و خرید هواساز به سایت بامبن تهوبه مراجعه فرمایید. روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B2





:: موضوعات مرتبط: هواساز , ,
:: برچسب‌ها: هواساز , قیمت هواساز , فروش هواساز , خرید هواساز , هواساز آپارتمانی , قیمت انواع هواساز , هواساز خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 680
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: