نوشته شده توسط : zg

پکیج گرمایشی دستگاهی است که به جای موتورخانه ها و شوفاژ استفاده می شود و آب گرم مورد نیاز جهت گرم نمودن محیط و آب گرم مصرفی را تامین می کند و در زمان خرید با توجه به نیاز مشتری از نظر موقعیت نصب و شرایط محیط ، مساحت و متراژ ساختمان در انواع پکیج دیواری ، زمینی ، مرکزی و چگالشی انتخاب می شود. پکیج های گرمایشی از نظر نحوه قرار گرفتن و نصب به دو نوع پکیج دیواری و پکیج زمینی تقسیم می شوند.

 

پکیج دیواری

پکیج های گرمایشی از نظر نوع سوخت مصرفی به چهار نوع تقسیم می شوند:
پکیج گازسوز ، دیواری و زمینی بدون صدا.
پکیج گازوئیل سوز ، زمینی با قابلیت نصب در موتورخانه یا انباری خارج از واحد مسکونی.
پکیج دوگانه سوز ، زمینی با قابلیت نصب در موتور خانه یا انباری خارج از واحد مسکونی.
پکیج برقی ، دیواری و زمینی بدون صدا.

 

تمامی مدل های پکیج با یک کیفیت عرضه نمی شوند طبعا قیمت پکیج متفاوت است ، و با تنوع زیادی در نمایندگی ها و فروشگاه ها عرضه می شود. از پکیج در فصل زمستان برای تامین آب گرم مصرفی و آب گرم وسایل گرمایشی استفاده می شود در صورتی که در فصل تابستان بدلیل استفاده نشدن وسایل گرمایشی شیر تامین آب گرم وسایل گرمایشی (یعنی قرار دادن پکیج درحالت تابستانی) بسته شده و فقط از کاربرد تامین آب گرم مصرفی استفاده می شود. پکیج گرمایشی فن دار می تواند بیرون از واحد مسکونی نصب شود و برای چند واحد مسکونی مورد استفاده قرار گیرد، در حالیکه پکیج های گرمایشی بدون فن فقط قابلیت نصب در داخل واحد مسکونی را دارا می باشند. پکیج های 28000 وات برای منزل مسکونی با یک حمام و یک سرویس بهداشتی و آشپزخانه مناسب هستند ولی برای منزل مسکونی که دارای دو حمام و یک سرویس بهداشتی و آشپزخانه می باشد مناسب نیست و همچنین 35000 برای واحدی که دارای 2 حمام و سرویس بهداشتی و آشپزخانه می باشد مناسب است. در زمان خرید پکیج باید به برخی فاکتورها از جمله قیمت پکیج ، شرکت سازنده ، راندمان و بازدهی و کیفیت آن توجه فرمایید تا بتوانید خریدی بهینه و مناسب داشته باشید. 


منبع : بامین تهویه



:: موضوعات مرتبط: پکیج , ,
:: برچسب‌ها: پکیج , قیمت پکیج , پکیج دیواری , پکیج زمینی , پکیج گرمایشی , فروش پکیج , خرید پکیج , پکیج ایران رادیاتور , پکیج بوتان , بوتان پکیج ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

پکیج در واقع مجموعه ای از دیگ و منبع انبساط و پمپ سیرکولاسیون می باشد که بصورت جمع و جور درآمده و معمولا در داخل فضایی که قرار است گرم شود نصب می شود و در دو نوع دیواری و زمینی و ظرفیت های 24000 تا 1260000 کیلوکالری بر ساعت عرضه می شوند و ظرفیت انواع گازسوز آنها از   2.4m3 ∕ h   تا 15m3 ∕ h می باشد.

 

پکیج

 

 

کاربری پکیج

وظیفه آن تامین گرمایش و نیز آبگرم مصرفی ساختمان است. پکیج ها در دو نوع تک مبدله و دو مبدله ساخته می شوند، دو مبدله ها دارای دو عدد مبدل هستند که یکی برای تامین آب گرم سیرکولاسیون و دیگری برای تامین آب گرم مصرفی می باشد . برای انتخاب پکبج باید بارهای گرمایی ساختمان و بار ناشی از آب گرم مصرفی را محاسبه کرد، هنگام انتخاب پکیج معمولی ، حتما باید نسبت به تامین دودکش حداقل با قطر 15 سانتی متر که بصورت مناسبی تا بالای بام امتداد یافته باشد اقدام گردد مقدار تقریبی مصرف گاز پکیج های معمولی 2.5 تا 3.5 متر مکعب بر ساعت می باشد.

 

گاز مصرفی مورد نیاز پکیج

برای تعیین مقدار گاز مورد نیاز (فضای موردنظر و متعاقبا انتخاب ظرفیت حرارتی پکیج) در مناطق معتدل، بطور متوسط بر اساس هر 100 مترمربع زیر بنای مفید حرارتی 1.5 مترمکعب در ساعت گاز در نظر می گیرند.

 

نصب پکیج

نصب پکیج دیواری در واحد های مسکونی یا غیر مسکونی که مساحت آنها کمتر از 60 مترمربع می باشد ممنوع است مگر آنکه هوای مورد نیاز جهت احتراق گاز مصرفی آنها از طریق دریچه دائمی که مستقیما به هوای آزاد راه داشته باشد تامین گردد. مساحت این دریچه باید به ترتیب 150، 210 و 250 سانتی متر مربع برای ظرفیت های 30،50 و 70 هزار کیلوکالری در ساعت ظرفیت حرارتی دستگاه باشد.

 

منبع : بامین تهویه



:: موضوعات مرتبط: پکیج , ,
:: برچسب‌ها: پکیج , قیمت پکیج , پکیج دیواری , پکیج زمینی , پکیج گرمایشی , فروش پکیج , خرید پکیج , پکیج ایران رادیاتور , پکیج بوتان , بوتان پکیج ,
:: بازدید از این مطلب : 491
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

هواساز هایژنیک یا همان هواساز بهداشتی از نظر ساختاری به هواساز معمولی شبیه است با این تفاوت که برای پاکسازی 99.99 درصد هر نوع آلودگی هوای ورودی به محیط با فیلتراسیون مخصوص و نیز در زمان بندی پیشرفته تر ساخته می شود هواساز بهداشتی یا هواساز هایژنیک به طور گسترده به عنوان هواساز بیمارستانی آزمایشگاهی داروسازی اتاق تمیز صنایع غذایی و برخی از صنایع شیمیایی و هر نوع کاربردی که در آن انتقال آلاینده‌های مانند ذرات معلق مواد آلرژی زا و بیماری‌زا میکروارگانیسم ها میکروب ها و غیره از طریق هوا از یک مکان به مکان دیگر نباید صورت بگیرد استفاده میشود علاوه بر این موارد در برخی صنایع نیز از هواساز هایژنیک صنعتی و در برخی کاربرد های کشاورزی نیز از هواساز هایژنیک گلخانه‌ای استفاده می شود. 

 

هواساز هایژنیک

 

هواساز بهداشتی هایژنیک دستگاهی است که شامل کویل لوله های آب سرد و گرم بوده و و آب سرد از سوی چیلر موتورخانه و آب گرم مصرفی بویلر موتورخانه به آن ارسال می‌شود ولی پکیج یونیت دستگاه شامل هواساز هایژنیک و چیلر است که این دو تکه در کنار هم در دستگاهی به نام پکیج یونیت هایژنیک ساخته می شود فلسفه در کنار هم ساختن چیلر و هواساز هایژنیک حذف آبسرد از مدار و تجهیزات پمپاژ و عایق کاری آن از موتورخانه و هواساز است که در نهایت موجب کاهش قیمت هواساز و نیز افزایش راندمان می‌شود.

 

کاربرد هواساز هایژنیک

 

  1. شرکت های داروسازی و بهداشتی
  2. استفاده در بیمارستانها و مراکز بهداشتی 
  3. استفاده در آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و نظامی
  4. استفاده در اتاقهای تمیز

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات فنی هواساز هایژنیک ، قیمت هواساز ، فروش هواساز و خرید هواساز به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید. روی لینک زیر کلیک نمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B2



:: موضوعات مرتبط: هواساز , ,
:: برچسب‌ها: هواساز , قیمت هواساز , فروش هواساز , خرید هواساز , هواساز آپارتمانی , قیمت انواع هواساز , هواساز خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

 

جهت تهویه و تامین هوای مطبوع در ساختمان های مسکونی ، دستگاه هواساز خانگی از بهترین گزینه ها می باشد. دستگاه هواساز خانگی یا هواساز کوچک وظیفه تولید هوای سرد در فصل تابستان و تولید هوای گرم در فصل زمستان را دارد . همچنین با در نظر گرفتن فیلتر می توان هوا را تصفیه کرده و آلودگی های موجود را از بین برد
تولید سرما در هواساز خانگی کوچک (مینی هواساز) به دو صورت امکان پذیر است . یک سیستم تراکمی است که سیکل تیرید در آن به کار رفته است . گاز مبرد به وسیله کمپرسور در مدار گردش کرده و در اواپراتور به وسیله منبسط شدن گرما را جذب می کند . سیستم دیگری نیز در هواساز خانگی مورد استفاده قرار می گیرد ، که به صورت تبخیری عمل می نماید.

این هواساز با بهره گیری از پدهای سلولزی در داخل دستگاه و جریان آب ، هوا را خنک می کند . هواساز ها در بخش خانگی می توانند افقی یا عمودی نصب و اجرا شوند . ابعاد و ظرفیت این دستگاه های هواساز نسبت به هواساز صنعتی و تجاری کوچکتر است .
استفاده از هواساز های مستقل و مجزا جهت هر واحد آپارتمانی یعنی هواساز آپارتمانی می تواند در کاهش مصرف انرژی اثر چشمگیری داشته باشد
در دستگاه های هواساز جهت تولید هوای گرم، معمولا از کویل آب گرم استفاده می گردد . آب گرم تولید شده از بویلر به وسیله پمپ ، وارد کویل آب گرم دستگاه شده و با هوا تبادل حرارت می کند و هوا را گرم می کند . همچنین جهت ایجاد گرمایش می توان از هیترهای برقی و یا کوره هوای گرم در دستگاه های هواساز نیز بهره برد 

طرز کار هواساز خانگی

هواساز با استفاده از هیتر برقی و یا با استفاده از گرمایش مشعل های گاز سوز در کوره هوای گرم می تواند تولید گرمایش نماید . مشعل های گازی اتمسفریک با تولید شعله در لوله های آتش خوار ، لوله ها را داغ کرده و با هوا تبادل حرارت و هوا را گرم می کند 
در گرمایش به وسیله کوره هوای گرم یا نیاز به رطوبت زن می باشد . مشعل ها با تولید هوای خشک ، رطوبت موجود در هوا را کاهش می دهند 
جهت رفع این مشکل در جایی که این دستگاه نصب می گردد باید لوله هایی جهت تامین هوای تازه تعبیه گردد . در هواسازهای خانگی به وسیله ترموستات دیواری می توان دمای محیط را کنترل نمود . هوشمند سازی ترموستات ها مصرف انرژی را کاهش می دهد 
لازم به توضیح است که استفاده از هیتر الکتریکی و یا کوره هوای گرم جهت کارکرد هواساز خانگی مناسب نمی باشد، زیرا استفاده از هیتر الکتریکی میزان و هزینه مصرف انرژی را به مقدار قابل توجهی افزایش می دهد. از طرف دیگر استفاده از کوره هوای گرم در هواساز خانگی یا هواساز کوچک موجب خشک شدن هوای گرم شده و ایجاد عوارض بهداشتی می شود. هیتر الکتریکی و کوره هوای گرم در موارد خاصی که استفاده از بویلر امکانپذیر نمی باشد ، آن هم در فضاهایی غیر از منازل و مراکز بهداشتی مناسب است


جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات فنی هواساز ، قیمت هواساز ، فروش هواساز ، خرید هواساز ، قیمت انواع هواساز به لینک زیر مراجعه فرمایید.

لیست قیمت انواع هواساز



:: موضوعات مرتبط: هواساز , ,
:: برچسب‌ها: هواساز , قیمت هواساز , فروش هواساز , خرید هواساز , هواساز آپارتمانی , قیمت انواع هواساز , هواساز خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

هواساز معمولاً در اطراف یک سیستم فریم با پانل های فرو فلزی ساخته می شود که مطابق با تنظیمات قطعات لازم است. این فریم در ساده ترین شکل ممکن است از کانالها یا بخشهای فلزی ساخته شده باشد و دارای پانل های تزئینی فلزی منفرد است.

 

هواساز

 

این فلز به طور معمول برای محافظت طولانی مدت گالوانیزه می شود. برای واحدهای در فضای باز نوعی درب ضد آب و آب بندی اضافی در اطراف اتصالات فراهم شده است.

نگه دارنده های بزرگتر از یک سیستم قاب بندی فلزی مربع با پانل های دوجداره و عایق ساخته می شوند. چنین ساخت و سازهایی باعث کاهش افت گرما یا افزایش گرما از هواساز و همچنین تضعیف آکوستیک می شوند. دستگیره های هوای بزرگتر ممکن است چندین متر طول داشته باشند و به صورت مقطعی تولید شوند و بنابراین برای استحکام ، ریل های پایه فلزی زیر واحد ارائه می شوند.

در جایی که تامین و استخراج هوا به نسبت مساوی برای یک سیستم تهویه متعادل مورد نیاز است ، متداول است که هواساز های عرضه و استخراج هوا به صورت جانبی یا پیکربندی به یکدیگر متصل شوند.

اجزاء هواساز

قطعات هواساز در اینجا به ترتیب تقریبی ، مجرای بازگشت (ورودی به AHU) ، از طریق واحد ، مجرای تأمین (خروجی AHU) تشریح شده است.

 

منبع : بامین تهویه



:: موضوعات مرتبط: هواساز , ,
:: برچسب‌ها: هواساز , قیمت هواساز , فروش هواساز , خرید هواساز , هواساز آپارتمانی , قیمت انواع هواساز , هواساز خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

هواساز آپارتمانی یکی از کارآمد ترین دستگاه های تهویه مطبوع به شمار می رود. هواساز همان طور که از نامش پیداست دستگاهی است که به منظور تامین هوایی مطبوع،سرمایش و گرمایش در داخل و یا فضای خارجی آپارتمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. هوای گرم و یا سرد پس از فیلتراسیون و عبور از واحد های انتقال هوا و تامین رطوبت مناسب به محل مورد نظر انتقال می یابد، سپس متناسب با حالت سرمایشی و گرمایشی و نوع سیستم، هوایی که مورد استفاده قرار گرفته از کانال های برگشت به دستگاه هواساز برگردانده می شود.

هواساز

تفاوت هواساز آپارتمانی و هواساز صنعتی

 

تفاوت هواساز آپارتمانی با هواساز صنعتی در تناسب آن با شرایط معماری و ظرفیتهای مورد نیاز واحدهای آپارتمانی می‌باشد به گونه ای که هواساز به راحتی در بالکن واحد قابل نصب می‌باشد.

 

اجزا هواساز آپارتمانی

 

هواساز آپارتمانی از اجزای زیر تشکیل شده که متناسب با شرایط ، برای تامین هوایی مطبوع و راندمان بالاتر می توان اجزای دیگری را در ساختار هواساز به کار برد.

 

فن یا دمنده هوا

فن یا دمنده هوا ، یکی از اجزای مهم و کاربردی در هواساز است که برای جابجایی و انتقال هوا در دستگاه هواساز به کار می‌رود. فن های مورد استفاده در هواساز آپارتمانی از نوع فن های سانتریفیوژ می‌باشند.

واحد سرمایش

در مناطق گرم و خشک، سرمایش به صورت تبخیر مستقیم یا غیر مستقیم و یا تبخیری دو مرحله‌ای انجام می شود و در مناطق گرم و مرطوب به صورت تبریدی تأمین می‌شود.

سرمایش به روش تبخیر مستقیم با عبور هوا از روی پدهای سلولزی مرطوب انجام می‌شود که با افزایش رطوبت هوا در یک فرایند آنتالپی ثابت دمای هوا را کاهش می‌دهد. در سرمایش تبریدی با عبور هوای ورودی از روی کویل سرد که به وسیله سیال مبرد سرد شده است انجام می شود. سیال مبرد در پکیج قرار گرفته در داخل هواساز تأمین می‌شود.

 

واحد گرمایش

گرمایش از طریق عبور هوا از کویل آب گرم یا هیتر داخل هواساز انجام می شود. آب گرم مورد نیاز برای گرمایش به وسیله پکیج با کویل آب گرم منتقل می شود. هوای عبوری از کویل آب گرم یا هیتر همان هوای برگشتی فیلتر شده است که انتقال هوای تازه و رطوبت زنی به آن وجود دارد.

فیلتر

در هواساز آپارتمانی در قسمت ورودی هوای پد سلولزی یا کویل‌های سردکننده یا گرم‌کننده از فیلترهای پنلی استفاده می شود تا ضمن جلوگیری از ورود غبار به د اخل ساختمان، فین‌های کویل‌ها را از رسوب مصون می دارد و در عین حال راندمان دستگاه نیز کاهش نمی یابد.

رطوبت زن

فرایند رطوبت زنی به وسیله تبخیر از روی سطح پد سلولزی یا مه پاش انجام می‌شود.

تجهیزات کنترلی

شامل ترموستات اتاقی یا کنترلر که توسط حسگرهای دما، رطوبت با کنترل فن، پمپ، شیر های برقی و دمپر ها شرایط تنظیم شده برای آسایش افراد در فضای ساختمان را فراهم می‌کنند.

 

ویژگی های هواساز

 

تأمین آسایش

تأمین سلامت و بهداشت در فصل زمستان

مصرف انرژی پایین و راندمان بالا

جلوگیری از اتلاف انرژی و کنترل قابل برنامه‌ریزی

سرعت گرمایش بالا

کم صدا

تصفیه هوا

تغییر وضعیت تمام اتوماتیک

مستقل بودن سیستم تهویه مطبوع برای هر واحد آپارتمانی

امکان ساخت با ابعاد سفارشی و متناسب با معماری ساختمان

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت انواع هواساز ، فروش هواساز و خرید هواساز به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B2

 

منبع : بامین تهویه

 



:: موضوعات مرتبط: هواساز , ,
:: برچسب‌ها: هواساز , قیمت هواساز , فروش هواساز , خرید هواساز , هواساز آپارتمانی , قیمت انواع هواساز , هواساز خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

نصب هواساز از جمله خدماتی است که تعمیرکاران و سرویسکاران متخصص در حوزه نصب هواساز به ارائه این خدمات می‌پردازند. نصب هواساز به نصب چیلر شباهت زیادی دارد و متخصصین در حوزه نصب هواساز می‌تواند هر دوی این خدمات را به مشتریان عزیز ارائه دهند.

 

هواساز

نصب هواساز ؛ بررسی تنظیمات هواساز و انجام آن متناسب با شرایط محیطی و موقعیت جغرافیایی اجرا می شود.

تنظیم دمای هواساز باید توسط متخصص نصب هواساز انجام شود. چرا که کالیبره نمودن و سپس بررسی نحوه تنظیم دمای هواساز به تخصص و تبحر خاصی در این زمینه نیاز دارد . بی‌توجهی به نحوه تنظیم دمای هواساز در زمان نصب هواساز یا چیلر در سردخانه‌ها به فساد مواد غذایی منجر می شود.

لوله کشی هواساز نیز باید توسط سرویسکار مربوطه انجام شود.

به هنگام نصب هواساز باید به موارد زیر توجه نمایید.

  1. نحوه لوله کشی هواساز
  2. محل قرارگیری هواساز
  3. تامین برق مصرفی هواساز

و در آخر باز هم تاکید می شود که نصب هواساز با توجه به مهارت و تبحر بالایی که نیاز است باید توسط متخصصین مربوطه صورت ‌پذیرد.

تعمیر و یا سرویس هواساز

به دلیل حساس بودن قطعات هواساز برای تعمیر و یا سرویس هواساز به فردی با تجربه کافی نیاز داریم.

سرویس و تعمیر هواساز نیز همانند نصب آن باید توسط فردی متخصص ددر زمینه نصب و تعمیر هواساز صورت گیرد.

سرویس هواساز به صورت مرتب و دوره‌ای سبب عملکرد بهینه هواساز و همچنین پیشگیری از نیاز به تعمیر هواساز می‌شود. اگر سرویس هواساز به صورت مرتب و هر 6 ماه یک بار انجام شود ، به تعمیر هواساز در شروع فصول گرم و سرد نیازی نخواهید داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت هواساز ، فروش هواساز و خرید هواساز به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B2

 

منبع : بامین تهویه



:: موضوعات مرتبط: هواساز , ,
:: برچسب‌ها: هواساز , قیمت هواساز , فروش هواساز , خرید هواساز , هواساز آپارتمانی , قیمت انواع هواساز , هواساز خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 637
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

در محبوب ترین وسایل تجهیزات استخر مورد نیاز برای استخر شما بسیار حائز اهمیت است. با حمل تمام مارک های برتر تولید کنندگان استخر ، می توانید اجزای استخر جایگزین تازه کارخانه را پیدا کنید. نصب بهترین تجهیزات استخر باعث آرامش خاطر شما خواهد شد ، دانستن اینکه استخر شما فصل بعد از فصل به آرامی اجرا خواهد شد فوق العاده به نظر می رسد.

 

 

پمپ استخر: یکی از مهمترین قطعات تجهیزات استخر ، پمپ استخر شماست ، زیرا بدون انتقال آب در قسمت های دیگر سیستم ، همه چیز سریع شروع به از بین می کند. ما می دانیم که تجهیزات پمپاژ برای کل سیستم تصفیه و فاضلاب شما چقدر مهم است ، به همین دلیل در مورد سفارشات برای پمپ های استخر جدید یا قطعات پمپ استخر ، پمپ کفکش فوریت هایی ایجاد می کنیم.

 

فیلترهای استخر: بدون فیلتر استخر برای از بین بردن میلیون ها ذره قابل مشاهده و نامرئی از آب استخر ، استخر شما به سرعت ابری می شود و به زودی به مراتب بدتر می شود. دومین قطعه مهم تجهیزات استخر ، فیلتر استخر شما است - شن ، کارتریج یا فیلترها و بسیار شبیه به پمپ ، وقتی فیلتر استخر درست کار نمی کند ، همه چیز می تواند به سرعت خراب شود.

 

فیدرهای شیمیایی و تصفیه کننده ها: ارائه یک جریان ثابت و مداوم ضد عفونی کننده به آب استخر شما مهمترین چیز برای حفظ آب تمیز و پاک است. تجهیزات بهداشتی در استخر شنا شامل کلرورهای قرص ، فیدرها و شناورها و ژنراتورهای کلر آب نمک است. یک دسته مهم دیگر سخت افزار استخر ، هنگامی که فیدرهای شیمیایی یا سلول های نمکی تولید کلر را متوقف می کنند ، دیگر فیلتر استخر شما نمی تواند به کار خود ادامه دهد!

 

بخاری استخر - گاز ، برق ، خورشیدی پکیج : برای بعضی از افراد ، بخاری استخر یک لوکس اختیاری محسوب می شود ، در حالی که برای برخی دیگر آنها نمی توانند استخر خود را بدون تجهیزات مورد علاقه خود برای استخر ، بخاری گازی ، بخاری خورشیدی یا پمپ حرارتی استخر تصور کنند. بسیاری از دارندگان استخر در هنگام ساخت استخر ، بخاری اضافه می کنند ، اما می توانند در هر زمان ، برای فصول طولانی تر و استفاده بیشتر از استخر ، به سیستم استخر اضافه شوند.

 

تجهیزات تمیز کردن استخر: یکی دیگر از موارد احتمالاً اختیاری تجهیزات استخر برای بعضی از دستگاه های تمیز کننده استخر اتوماتیک. ما همچنین ابزار تمیز کردن استخر دستی نیز داریم ، اما برای خلاء استخرهای اتوماتیک ، دارندگان استخر و سونا خشک به دنبال دسته تجهیزات هستند تا از بین پاک کننده های روباتیک ، تمیز کننده های مکش و تمیز کننده های استخر فشار بخرید. تمیز کننده های استخر شنا می توانند بهترین دوست تجهیزات استخر شما باشند!

 

تجهیزات استخر مانند اینها بطور مداوم خاک ، برگ ، اشکالات و سایر چیزهایی را که نمی خواهید در آب مانند جلبک ها ، باکتری ها و میکروب های دیگر جمع آوری شوند که می توانند در استخرهای شنا نشده ، غیرمجاز و بدون درمان شکوفا شوند. حتی اجزای استخر که فکر زیادی در مورد آن ندارید مانند بخاری استخر و تمیز کننده استخر ، گاهی اوقات برای آب استخر که طراوت ، دعوت کننده و بی خطر برای شنا است ، ضروری است.

جهت مشاهده مشخصات فنی ، تصاویر و قیمت تجهیزات استخر ، فروش تجهیزات استخر و خرید تجهیزات استخر و لیست قیمت تجهیزات استخر به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید. روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pool/تجهیزات-جانبی-استخر

 منبع : بامین تهویه



:: موضوعات مرتبط: تجهیزات استخر , ,
:: برچسب‌ها: تجهیزات استخر , قیمت تجهیزات استخر , فروش تجهیزات استخر , خرید تجهیزات استخر , پکیج , سونا خشک , پمپ کفکش ,
:: بازدید از این مطلب : 565
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

انتخاب پکیج با ظرفیت متناسب

 

ظرفیت پکیج دیواری منتخب شما باید با فضای داخلی ساختمان متناسب باشد.

در مناطقی که ارتفاع از دریا سبب کاهش چگالی هوا می شود. ظرفیت پکیج ، متناسب با نسبت چگالی هوا به چگالی هوا در سطح دریا کاهش می یابد . مثلا برای مکانی به مساحت 150 متر مربع پکیج با ظرفیت 24000 کیلوکالری مناسب می باشد. 

پکیج دیواری

انتخاب پکیج با توجه به موقعیت دودکش

 

در طبقات بالای آپارتمان که طول عمودی لوله دودکش کمتر از 3 متر است باید پکیج فن دار نصب شود. ولی در طبقات پایین که طول افقی لوله دودکش کم است (یعنی کمتر از 1 متر باشد) می توان از پکیج بدون فن استفاده نمود . لازم به ذکر است برای ایمنی از گازهای سمی حاصل از احتراق بهتر است از پکیج های فن دار با دودکش دو جداره استفاده شود  .

همچنین اگر بنا به هر دلیل امکان استفاده از پکیج های فن دار نبود باید از پکیج هایی استفاده شود که مجهز به سنسور حرارتی دودکش هستند سنسور حرارتی دودکش انسداد و گرفتگی دودکش را هشدار داده و سپس خاموش می شود.

 

توجه به مبدل حرارتی پکبج

 

اگر سیستم مورد نظر گرمایش از کف باشد بهتر است از پکیج های کندانسیک استفاده شود تا مصرف گاز پکیج کمتر شده  و در صورت استفاده از فن کویل برای گرمایش بهتر است که از پکیج مخزن  دار استفاده شود تا به هنگام استفاده از آب گرم صرفی، فن کویل باد سرد نزند.

 

توجه به آب گرم مورد نیاز

 

اگر به آب گرم بسیار زیادی نیاز دارید از پکیج های مخزن دار و با ظرفیت بالاتر استفاده کنید.

 

مبدل های پکیج

 

در شهرها و مناطقی که املاح آب بالاست و دارای آب سنگین هستند استفاده از پکیج دومبدله انتخاب مناسب تری است چرا که پکیج های تک مبدله در این مناطق پس از مدتی دچار رسوب گرفتگی می شوند

 

ارائه خدمات پس از فروش

 

پکیج مورد نظر خود را از شرکتی خریداری کنید که خدمات پس از فروش خوبی ارائه دهد و قابل اعتماد ، اصطلاحا برند معروف و شناخته شده ای باشد و قابلیت پشتیبانی از قطعات پکیج های تولید خود را داشته باشد. برندهای معتبر دارای گارانتی 2 تا 3 سال هستند. بهترین برندهای پکیج های خارجی موجود در ایران مربوط به شرکت های ایتالیایی می باشد که قیمت های بالاتری نیز دارند ولی برندهایی چون بوتان و ایران رادیاتور نیز طرفداران ویژه ای دارند و در حال حاضر از اعتبار بسیار خوبی برخوردارند.

برای مشاهده ادامه مطلب ، قیمت پکیج ، فروش پکیج ، خرید پکیج به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید. روی لینک زیر کلیک نمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/heating/%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%B4%D9%88%D9%81%D8%A7%DA%98-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C

منبع : بامین تهویه



:: موضوعات مرتبط: پکیج , ,
:: برچسب‌ها: پکیج , قیمت پکیج , پکیج دیواری , پکیج زمینی , پکیج گرمایشی , فروش پکیج , خرید پکیج , پکیج ایران رادیاتور , پکیج بوتان , بوتان پکیج ,
:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

هواساز هایژنیک یا همان هواساز بهداشتی از نظر ساختاری به هواساز معمولی شبیه است با این تفاوت که برای پاکسازی 99.99 درصد هر نوع آلودگی هوای ورودی به محیط با فیلتراسیون مخصوص و نیز در زمان بندی پیشرفته تر ساخته می شود هواساز بهداشتی یا هواساز هایژنیک به طور گسترده به عنوان هواساز بیمارستانی آزمایشگاهی داروسازی اتاق تمیز صنایع غذایی و برخی از صنایع شیمیایی و هر نوع کاربردی که در آن انتقال آلاینده‌های مانند ذرات معلق مواد آلرژی زا و بیماری‌زا میکروارگانیسم ها میکروب ها و غیره از طریق هوا از یک مکان به مکان دیگر نباید صورت بگیرد استفاده میشود علاوه بر این موارد در برخی صنایع نیز از هواساز هایژنیک صنعتی و در برخی کاربرد های کشاورزی نیز از هواساز هایژنیک گلخانه‌ای استفاده می شود. 

 

هواساز هایژنیک

 

هواساز بهداشتی هایژنیک دستگاهی است که شامل کویل لوله های آب سرد و گرم بوده و و آب سرد از سوی چیلر موتورخانه و آب گرم مصرفی بویلر موتورخانه به آن ارسال می‌شود ولی پکیج یونیت دستگاه شامل هواساز هایژنیک و چیلر است که این دو تکه در کنار هم در دستگاهی به نام پکیج یونیت هایژنیک ساخته می شود فلسفه در کنار هم ساختن چیلر و هواساز هایژنیک حذف آبسرد از مدار و تجهیزات پمپاژ و عایق کاری آن از موتورخانه و هواساز است که در نهایت موجب کاهش قیمت هواساز و نیز افزایش راندمان می‌شود.

 

کاربرد هواساز هایژنیک

 

  1. شرکت های داروسازی و بهداشتی
  2. استفاده در بیمارستانها و مراکز بهداشتی 
  3. استفاده در آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و نظامی
  4. استفاده در اتاقهای تمیز

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات فنی هواساز هایژنیک ، قیمت هواساز ، فروش هواساز و خرید هواساز به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید. روی لینک زیر کلیک نمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B2



:: موضوعات مرتبط: هواساز , ,
:: برچسب‌ها: هواساز , قیمت هواساز , فروش هواساز , خرید هواساز , هواساز آپارتمانی , قیمت انواع هواساز , هواساز خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

سیستم های لوله کشی در فن کویل بسته به کاربری و نوع ساختمان متفاوت است. آرایش لوله کشی، تعیین کننده مشخصات عملکرد، سهولت کارکرد و هزینه اولیه سیستم است. 

 

سیستم چهار لوله در فن کویل

سیستم فن کویل چهار لوله ای آب ثانویه ، دارای لوله های رفت و برگشت برای آب سرد و گرم است. سیستم چهار لوله ای عموما در مقایسه با سیستم دو لوله ای، هزینه اولیه بالایی دارد اما بهترین عملکرد سیستم را نیز به همراه دارد.
در سیستم فن کویل چهار لوله ای فن کویل امکان گرمایش و سرمایش فضاهای محتلف ساختمان در یک فصل وجود دارد.
مثال در فصل زمستان درساختمانهای بلند مرتبه که دارای نمای شیشه هستند سمت آفتابگیر ممکن است در ساعاتی از روز نیاز به سرمایش داشته باشد تا دما در حد تنظیم قرار گیرد درصورتی که در طبقات پایین و یا سمت مخالف آفتاب تماما سیستم بصورت گرمایش در حال کار است.

 

سیستم دولوله ای در فن کویل

در این سیستم، آب سرد یا گرم از طریق لوله کشی یکسانی تامین می شود. فن کویل در این سیستم دارای یک کویل مشترک است. ساده ترین سیستم دولوله ای که پایین ترین هزینه اولیه را نیز به همراه دارد، شامل قابلیت ها و اجزای زیر می باشد. 

ورودی هوای تازه از طریق بازشوهای ساختمان
قابلیت کنترل فن سه سرعته دستی
در سیستم دو لوله ای، دمای محل مورد نظر روی ترموستات تنظیم میشود. اگر از یک ترموستات برای کنترل جریان آب استفاده شود، باید متناسب با آن آب گرم یا سرد در دسترس باشد.
سیستم  فن کویل دولوله ای نمی تواند بصورت همزمان، گرمایش و سرمایش فراهم کند. ممکن است در فصل های میانی که برخی اتاق ها به سرمایش و برخی دیگر به گرمایش نیاز دارند، لازم باشد سیستم بتواند بطور همزمان سرمایش و گرمایش را فراهم کند. این ویژگی می تواند به خصوص در زمانی که یک منطقه تک لوله کشی، تامین کننده کل نیاز ساختمان است، مشکل ساز شود.

سیستم  فن کویل سه لوله ای

سیستم سه لوله ای از لوله های رفت آب سرد و آب گرم جداگانه استفاده می کند و یک لوله برگشت مشترک هردوی آب گرم و سرد را به دستگاه مرکزی برمی گرداند. کنترل فن کویل، آب گرم یا سرد را بر اساس نیاز به گرمایش یا سرمایش به کویل واحد مشترک وارد می کند.

 

جهت مشاهده ادامه مطلب و منبع اصلی ، قیمت فن کویل ، فروش فن کویل و خرید فن کویل در انواع فن کویل سقفی ، فن کویل دیواری و فن کویل زمینی به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید. روی لینک زیر کلیک نمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/fancoil

 

منبع : بامین تهویه



:: موضوعات مرتبط: فن کویل , ,
:: برچسب‌ها: فن کویل , قیمت فن کویل , فروش فن کویل , خرید فن کویل , فن کویل سقفی , فن کویل زمینی , فن کویل دیواری , ,
:: بازدید از این مطلب : 790
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

هواساز دستگاهی است که به‌منظور ایجاد گردش هوا در تهویه مطبوع در حالت‌های سرمایشی و گرمایشی به کار برده می شود. اجزای یک دستگاه هواساز عبارت‌اند از : دمنده و کویل‌های سرد و گرم و همچنین صداگیر و دمپر و یک محفظه فیلتر.

در سیستم‌های تهویه مطبوع ساختمان و در مکانی که می بایست هوای برگشتی ساختمان به آنجا برگردد از هواساز استفاده می شود. معمولاً در برخی از مدل‌های هواساز، بدون نیاز به کانال هوای برگشتی را از فضای داخلی به‌صورت مستقیم دریافت می‌کنند.

مینی هواسازمینی هواساز

 

هواساز خانگی

در مدل‌های کوچک هواساز خانگی که به ترمینال یونیت معروف هستند قطعاتی مثل : فیلتر هوا ، کویل و دمنده وجود دارند؛ اما در هواسازهای بزرگ معمولاً هواساز تمامی حجم هوا را از بیرون می گیرد و درواقع هیچ‌گونه هوای برگشتی به سمت آن‌ها باز نمی‌گردد. در مواردی که از هواساز در محیط بیرون استفاده می شودآن را بیرون در محلی مانند پشت بام نصب می کنند که اصطلاحا یونیت های پشت بامی نام دارند.

برای افزایش بازدهی و بهره وری دستگاه های هواساز اطراف هواساز فریم‌های فلزی و پانل‌های توپر قرار می‌دهند. در قسمت های داخلی انواع دستگاه‌های هواساز خانگی و مدل‌های دیگر کانال‌های فلزی تک لایه با پانل فلزی روکش شده ساخته می‌شوند. به منظور افزایش طول عمر و ماندگاری فلزات در دستگاه‌های هواساز خانگی نوع فلز بکار رفته را از جنس گالوانیزه انتخاب می کنند. اگر قرار باشد برای محیط‌های باز از دستگاه‌های هواساز استفاده. شود باید توجه داشت که به‌منظور ضد آب بودن در محل‌های اتصال از صفحات ضد آب استفاده شود.

دستگاه‌های هواساز صنعتی اغلب از تعدادی قاب‌های مربعی بزرگ و فولادی استفاده می کنند که در پشت آن‌ها پانل‌های عایق به کار رفته است. بنابراین در دستگاه‌های هواساز بزرگ معمولاً شاهد کمتر شدن سروصدا هستیم و همچنین میزان افت حرارتی دستگاه در این حالت بسیار کم خواهد شد. دستگاه های هواساز صنعتی معمولاً در اندازه‌های چند متری ساخته می‌شوند. به خاطر حجیم بودن و بزرگ بودن دستگاه‌های هواساز صنعتی و جهت افزایش استحکام آن‌ها در زیر دستگاه از فولادهای ریلی مانند استفاده می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: هواساز , ,
:: برچسب‌ها: هواساز , قیمت هواساز , فروش هواساز , خرید هواساز , هواساز آپارتمانی , قیمت انواع هواساز , هواساز خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 1094
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

هواساز دستگاهی برای تامین هوای مطبوع و سالم با هدف رسیدن به دما و رطوبت مناسب است . هواساز که از مهمترین عناصر تهویه مطبوع است ، در مسیر چیلر و بویلر با کانال هوا قرار می‌گیرد . از هواساز در صنایع مختلف جهت تولید هوای مورد نیاز با درجه و رطوبت مورد نظر به استفاده می‌شود . اجزای سازنده هواساز شامل موارد زیر می باشد.

۱- کانال تغذیه ۲- محفظه فن ۳- لرزه گیر ۴- کویلهای سرمایش و گرمایش ۵- محفظه فیلتر ۶- کانال اختلاط هوای برگشتی و هوای تازه

بهطور کلی می توان گفت برای سرمایش و گرمایش و تازه کردن هوای اماکن عمومی ( مانند : ورزشگاه، آمفی تئاتر، سینما، رستوران ، مسجد و … ) یا اماکن تجاری ( مانند : پاساژ ، بانک ، بازارچه و ….) یا سالن های تولید کارخانجات و بیمارستان ها و ادرات از هواساز استفاده می شود هواساز بهترین روش تهویه مطبوع مرکزی در سطح جهان شناخته شده است . کویل گرمایی هواساز که با آب گرم یا بخار تغذیه می شود وظیفه گرمایش هوا را در ماه های سرد سال و کوئل سرمایی هواساز که با آب سرد یا گاز مبرد تغذیه می شود وظیفه سردکردن هوا در ماه های گرم سال را به عهده دارند.

 

هواساز صنعتی

هواساز صنعتی به گونه ای ساخته می شود که با استفاده از آن بتوان دما، رطوبت و هوای مورد نیاز سالن را تنظیم نمود.

هواساز صنعتی

متعلقات هواساز صنعتی مربوط به کانال ورودی هوای آزاد و همچنین سیرکوله داخل سالن است که در زمان معین قابل تنظیم می‌باشد در طی مراحل رشد رویش میسلیوم و قبل از مرحله هوادهی ، هواساز صنعتی بیشتر از شرایط سیرکوله استفاده می کند بنابراین بیشتر هوای داخل سالن را جابه جا کرده و با درصد کمی از هوا آزاد بیرون ترکیب نموده و مجددا هوای مختلط را وارد سالن می‌کند.

 

انواع هواساز صنعتی

دسته بندی هواسازها براساس پارامترهایی که در زیر به آنها اشاره می کنیم تقسیم بندی می شوند.

انواع هواساز بر حسب نوع هوادهی

1. هوارسان هوای تازه (Full Fresh)

2. هوارسان برگشت دار (Return)

انواع هواساز بر حسب مقدار هوادهی

1. هواساز حجم هوای ثابت CAV

2. هواساز حجم هوای متغیر VAV

انواع هواساز بر حسب ناحیه هوادهی

1. هواساز تک ناحیه ای (Single Zone)

2. هواساز چند ناحیه ای (Multi Zone)

وظیفه هواساز در واقع تولید و توزیع هوای تازه و مطبوع است . هوای مطبوع به هوایی اطلاق می شود که با توجه به شرایط فصلی (در زمستان و تابستان ) دارای دمای مطلوب، رطوبت مناسب و عاری از هر گونه آلودگی و گرد و غبار باشد .

هواساز به عنوان مهم ترین دستگاه در انواع سیکل تهویه مطبوع با بهره گیری از آب گرم تولید شده در بویلر ، آب سرد تولید شده در چیلر و با استفاده از سیستم های کاهش و افزایش رطوبت و نیز با استفاده از انواع فیلتراسیون قادر است هوای مورد نیاز را با دما و رطوبت مناسب و بدون آلاینده و گرد و غبار ارائه دهد .

 

منبع : بامین تهویه



:: موضوعات مرتبط: هواساز , ,
:: برچسب‌ها: هواساز , قیمت هواساز , فروش هواساز , خرید هواساز , هواساز آپارتمانی , قیمت انواع هواساز , هواساز خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 1010
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

شرایط مورد نیاز در سیستم تهویه همیشه یکسان نیست. در بسیاری از کاربردها ، تمام آنچه لازم است ، تبادل مستقیم هوا است ، در حالی که در سایر کاربردها ، نیازها با توجه به دما ، رطوبت و خلوص هوا بسیار دقیق است.

واحدهای انتقال هوا یا هواساز از طراحی ماژولار برخوردار بوده و می توان بصورت جداگانه پیکربندی شد. به این ترتیب ، راه حل مناسب با استفاده از نوعی از اصل مدولار برای هر برنامه در یک روش سریع و سر راست قابل جمع آوری است. هر دو ، در منطقه با فناوری پیشرفته و برای فناوری ساخت و ساز کلاسیک ، واحدهای حمل و نقل هوایی از هوای تمیز را در آب و هوای مناسب اتاق ارائه می دهند. طراحی ضد آب و ضد انفجار امکان پذیر است ، و همچنین انواع بهداشتی دارای مجوز TV.


بررسی اجمالی هواساز


واحدها از یک ساختار چارچوب با پانل های دو پوست تشکیل شده اند که دارای خاصیت عایق صوتی و حرارتی هستند. ماژول های جداگانه فیلتر ، فن ، بخاری ، کولر ، بازیابی گرما ، عایق صوتی و همچنین مواد قاب ، با توجه به نیاز مشتری انعطاف پذیر جمع می شوند. سری F40 در یک طراحی بدون قاب تولید می شود. تابلوها از خارج به هم پیچیده می شوند تا دستگاه ها از سطح داخلی صاف باشند و از این رو از نظر بهداشتی بی خطر هستند.

واحدهای انتقال هوا S40، S60، T60 به ساخت چوبی ساخته شده از آلومینیوم یا گالوانیزه ، پروفیل های فلزی نورد و اتصالات گوشه ای از جنس آلومینیوم یا اتصالات گوشه پلاستیکی مجهز شده اند. تابلوهای دوجداره یک هواکی ایربوکس S40 ، S60 و T60 با عایق پشم سنگ های غیر قابل احتراق ، صدا و گرما پر شده اند. علاوه بر پانل های فولادی گالوانیزه و ساخت چارچوب ، می توان نسخه های فولادی ، آلومینیوم و استیل ضدزنگ را نیز در محدوده ما انتخاب کرد. برای ماژول هایی با ابعاد کوچکتر ، قاب پایه در ارتفاعات مختلف (100 ، 300 ، 500 میلی متر) با استفاده از ورق فولادی گالوانیزه ، تاشو تولید می شود. ماژول های بزرگتر دارای یک قاب پایه جوش داده شده (اولیه یا گالوانیزه) هستند.

 

بهره وری انرژی در هواساز


عوامل اصلی که برای راندمان انرژی یک واحد انتقال هوا ، هواساز مهم است سرعت هوا در قسمت نمای پروفایل و همچنین میزان مصرف برق فن است که به حجم هوا و افزایش فشار بستگی دارد. در یک واحد انتقال هوای ترکیبی یا هواساز با بازیابی گرما (HRU) ، راندمان و افت فشار بازیابی گرما نیز باید پکیج در نظر گرفته شود.
ما مطابق با مقررات قانونی کارگاه صرفه جویی در مصرف انرژی آلمان (EnEV) و همچنین الزامات انجمن تولید کنندگان آلمانی هنگام انتخاب پارامترهای سرعت هوا ، میزان مصرف برق از فن ها و راندمان کار می کنیم. بازیابی گرما معیارهای برچسب بهره وری انرژی RLT با استاندارد DIN EN 13053 A1 (2011) مطابقت دارد. در این استاندارد ، نه کلاس سرعت هوا از V1 تا V9 ، شش کلاس بازیابی گرما از H1 تا H6 و همچنین شش کلاس برای مصرف انرژی فن ها از P1 تا P6 تعریف شده است. میزان مصرف انرژی خاص یک فن (SFP) ، که در واحد انتقال هوا نصب شده است نصب هواساز ، مطابق با DIN EN 13779 فعلی محاسبه می شود.


برنامه های کاربردی با هواساز با انواع بسیار متنوعی از سیستم ها با درجه ویژگی های مختلف مشخص می شوند. CAREL قادر به ارائه راه حل هایی برای نصب هرگونه پیچیدگی است: کنترل کننده های مدولار و کاملاً قابل تنظیم ، طیف گسترده ای از مرطوب کننده ها و لوازم جانبی ، ابزار نظارت سیستم که قابل اعتماد و صرفه جویی در مصرف انرژی است. یکی از ویژگی های سیستم انعطاف پذیری از نظر نرم افزار به لطف برنامه استاندارد ویژه هواساز است که به لطف 1tool کاملاً قابل تنظیم است.


CAREL ، برای مدیریت هواساز ، مزایای بسیاری برای نصب هواساز، دارد:


کنترل کننده های دارای فن آوری جدید Chip I / O به شما امکان می دهند تا حداکثر 10 کانال را به عنوان ورودی های دیجیتال / آنالوگ یا خروجی های آنالوگ برای انواع پروب ها و محرک ها برای هواساز (اینورتر ، دامپر ، مرطوب کننده و غیره) پیکربندی کنید.
حداکثر 7 درگاه ارتباطی برای رابط با محبوب ترین پروتکل ها در شبکه های محلی یا BMS و با دستگاه های مجهز به ارتباط سریال
نمایشگرهای متنوعی که برای هر درخواست عملکرد ، قیمت و زیبایی شناسی قابل برنامه ریزی است با رابطهای بصری سرشار از اطلاعات
سازگاری کامل با عقب با دامنه pCO3 / pCO5 ، برای تضمین سرمایه گذاری و اطلاع از نحوه کار مشتریان
تجربه CAREL در مدیریت رطوبت دهی مستقیم و غیرمستقیم آدیاباتیک برای خنک کننده هوا ، با مزایای متعاقب آن از نظر صرفه جویی در مصرف انرژی سیستم های نظارت و نظارت جهانی برای مدیریت اطلاعات و بهینه سازی عملکرد کل سیستم ها
تولید پانل های الکتریکی خاص ، یکپارچه در برق و الکترونیک ، با راه حل های با کیفیت و پاسخگو به نیازمندی های سیستم و مقررات موجود.

 

برای کسب اطلاعات بیتر مشاهده قیمت هواساز ، فروش هواساز و خرید هواساز به سایت بامبن تهوبه مراجعه فرمایید. روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B2



:: موضوعات مرتبط: هواساز , ,
:: برچسب‌ها: هواساز , قیمت هواساز , فروش هواساز , خرید هواساز , هواساز آپارتمانی , قیمت انواع هواساز , هواساز خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 679
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

يكي از نكات مهم در خريد پكيج، انتخاب پكيج مورد نياز از بين دو مدل پكيج تك مبدله و پكيج دو مبدل است. تفاوت اصلي پكيج تك مبدله و پكيج دو مبدل سيستم گرم كردن آب است. در پكيج هاي گرمايشي دو سيستم گرمايشي وجود دارد. سيستم گردش آب گرم داخل رادياتورها براي گرمايش محيط داخلي خانه و سيستم گرمايش آب گرم جهت استفاده روزانه و … در پكيج هاي تك مبدل، گردش آب در هر دو سيستم توسط يك مبدل حرارتي انجام مي شود. هر دو گردش آب از داخل يك مبدل عبور كرده و مستقيما از شعله مشعل، حرارت را دريافت مي كند. اما، با وجود اينكه هر دو سيستم از يك مبدل استفاده ميكنند ، با هم تركيب نمي شوند. 

 

پكيج تك مبدله و پكيج دومبدله

از جمله مزاياي پكيج تك مبدله در اين است كه به دليل ارتباط مستقيم آب مصرفي با مشعل، آب گرم سريع و با دماي بالا توليد مي شود و در دسترس است. در واقع آب سرد ، از مبدل اصلي پكيج عبور كرده، با دريافت حرارت مستقيم از مشعل، سريعا گرم مي شود و براي مصرف در منازل جهت شست و شو و... آماده مي شود.از جمله معايب پكيج تك مبدله اين است كه به علت اينكه آب به صورت مستقيم با شعله در ارتباط است، پكيج خيلي راحت تر رسوب مي گيرد و كاركرد پكيج را مختل مي كند. مشكل ديگر آن اين است كه مانند قبل، به علت ارتباط مستقيم با شعله، آب گرم مصرفي دچار تغيير دما شده و با دماي يكسان ايجاد شود. تغييرات دما ممكن است سبب عدم رضايت مصرف كننده شود چرا كه آب گرم متناوبا گرم و سرد شده و دماي يكنواختي نخواهد داشت. در واقع در حالت تك مبدل، كنترل درستي روي دماي آب گرم مصرفي نخواهيم داشت. اما در پكيج هاي دو مبدله، دو مبدل وجود دارد. مبدل اول كه مبدل اصلي نام دارد، كه مانند حالت پكيج تك مبدله، مستقيما با مشعل در ارتباط بوده و حرارت را مستقيما از شعله دريافت مي كند. در پكيج دومبدله، آب سيستم گرمايشي در رادياتورها از داخل مبدل اصلي مي گذرد. آب گرم خروجي از مبدل اصلي به شير سه راهه وارد مي شود. شير سه راهه آب گرم را به مدار گردش رادياتورها وارد ميكند يا آن را به مبدل ثانويه ميفرستد. در صورت نياز به آب گرم ، شير سه راهه، آب گرم شده در مبدل اصلي را به درون مبدل ثانويه ميفرستد و آب گرم شده در مبدل اصلي، گرماي خود را به آب سرد مصرفي خواهد داد و آن را گرم مي كند. در واقع مي توان گفت، در پكيج دو مبدله ، دو مبدل وجود دارد. مبدل اصلي و مبدل ثانويه. در مبدل اصلي، آب درسيستم ، گرما را به صورت مستقيم از مشعل دريافت كرده و گرم مي كند. مبدل ثانويه مربوط به آماده سازي و تهيه آب گرم مصرفي يعني آبي كه از آن جهت مصارف خانگي ، شستشو و … استفاده مي كنيم. آب سرد از يك طرف وارد آن مي شود و گرما را دريافت مي نمايد و آب گرم مصرفي از آن خارج مي شود. آب مصرفي اين گرما را از آب گرم شده در مبدل اصلي دريافت مي نمايد و با مشعل بصورت مستقيم در ارتباط نمي باشد. اين عدم ارتباط با مشعل داراي مزايا و معايبي مي باشد. مزيت اول يكنواخت بودن دماي آب گرم مصرفي و عدم تغيير و نوسان در دماي آب مي باشد لذا آب مصرفي هنگام شستشو حين مصرف گرم و سرد نمي شود. مزيت ديگر قابليت كنترل دماي آب گرم مصرفي باشد. مزيت ديگر عدم رسوب گيري پكيج به دليل عدم ارتباط مستقيم بين آب مصرفي و شعله .مورد ديگر سهولت در رسوب زدايي پكيج مي باشد. عيب پكيج دو مبدل اين است كه ديرتر آب مصرفي را گرم مي كند. دليل آن نيز مشخص است، به علت اينكه گرما را مستقيم از شعله دريافت نمي كند و به واسطه آب گرم شده در مبدل اصلي، گرما به آن مي رسد، چند ثانيه بيشتر زمان مي برد تا آب مصرفي را گرم نمايد. عيب بعدي استهلاك بيشتر پمپ به علت كاركرد پمپ مي باشد. پكيج هاي دو مبدل با توجه به كارايي و تكنولوژي بالا قيمت بالاتري دارند. البته مزايا و معايبي براي پكيج هاي تك مبدل و دو مبدل وجود دارد ولي نهايتا سيستم هاي به روز از پكيج هاي دو مبدل استفاده مي كنند.

جهت كسب اطلاعات بيشتر به صفحه پكيج ديواري و زميني در سايت بامين تهويه مراجعه فرماييد.

همچنين براي مشاهده قيمت پكيج ، فروش پكيج و خريد پكيج به لينك زير مراجعه فرماييد.

http://www.bamintahvie.com/category/heating/%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%B4%D9%88%D9%81%D8%A7%DA%98-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C



:: موضوعات مرتبط: پکیج , ,
:: برچسب‌ها: پکیج , قیمت پکیج , پکیج دیواری , پکیج زمینی , پکیج گرمایشی , فروش پکیج , خرید پکیج , پکیج ایران رادیاتور , پکیج بوتان , بوتان پکیج ,
:: بازدید از این مطلب : 574
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

فن کویل چیست؟

فن کویل همانطور که از نامش پیداست شامل یک فن دمنده و یک یا چند کویل سرد و گرم است، که وظیفه آن دمیدن هوای مطبوع به فضای مورد نظر است.

فن کویل دستگاه وابسته است لذا اگر در مدار فن کویل چیلر و دیگ آب گرم برای تامین آبگرم و یا آب سرد مورد نیاز فن کویل نباشد عملا دستگاه فن کویل  فقط یک پنکه است.

فن کویل یکی از کاربردی ترین سیستم های تهویه مطبوع به شمار می رود که در تمامی فصول سال قابل استفاده است. فن کویل ها در فصول گرم سال فن کویل سرمایشی با عبور هوا از کویل های مسی آب سرد (که توسط چیلر تامین می شود) هوای محیط اطراف را خنک می کنند و در فصول سرد سال فن کویل گرمایشی با عبور هوا از کویل های مسی آبگرم (که توسط پکیج یا موتورخانه تامین می شود) هوای محیط اطراف را گرم می کنند.

فن کویل با توجه به نوع طراحی در برخی مدل ها و برندها قابلیت تامین هوای تازه را دارد.

فن کویل

انواع فن کویل

فن کویل ها از جهت محل نصب، روکار یا توکار بودن، چپ و یا راست بودن اتصال و از نظر تعداد کویل به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

 

انواع فن کویل از لحاظ محل نصب

  1. فن کویل سقفی
  2. فن کویل زمینی
  3. فن کویل دیواری
  4. فن کویل کانالی

 

اجزای فن کویل

 

  1. فن
  2. کویل های سرمایش و گرمایش
  3. فیلتر هوای قابل شستشو و یا  قابل تعویض
  4. شیر فلکه و هواگیری

 

برای مشاهده ادامه مطلب و کسب اطلاع از قیمت فن کویل ، فروش فن کویل و خرید فن کویل به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید ، روی لینک زیر کلیک نمایید.

قیمت فن کویل


منبع : بامین تهویه



:: موضوعات مرتبط: فن کویل , ,
:: برچسب‌ها: فن کویل , قیمت فن کویل , فن کویل سقفی , فنکویل , فن کوئل , فن کویل دیواری , فن کویل زمینی , فروش فن کویل , خرید فن کویل ,
:: بازدید از این مطلب : 601
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

پمپ کفکش چیست؟

پمپ کفکش که از گروه الکتروپمپ های مستغرق می باشد، وظیفه انتقال و جابجایی سیال را بر عهده دارد.

 

اساس کار پمپ کفکش

موتور الکتریکی تعبیه شده در پمپ کفکش توسط چرخش پروانه و با ورود آب به داخل پمپ، آب را به حرکت درآورده و انرژی جنبشی آن را افزایش می دهد و سبب تخلیه آن می شوند.
پمپ کفکش یا اصطلاحا پمپ چاهی که از نظر ساختار همانند پمپ های توربین عمودی می باشد به جهت قرار گرفتن در سیال، ضد آب بوده و کلاس حفاظتی در این الکتروموتور IP68 می باشد. این پمپ ها که در دو نوع ساده و فلوتردار(سیستم قطع کن برقی) تولید و به بازار عرضه می شوند از نظر جنس، توان، نوع برق مصرفی، نحوه قرار گرفتن پروانه در پوسته، نحوه خنک کاری و... به انواع مختلفی تقسیم می شود که در ادامه به هریک از آنها خواهیم پرداخت.

 

انواع پمپ کفکش از نظر جنس بدنه

با توجه به نوع سیال قابل پمپاژ و شناور بودن پمپ های کف کش جنس بدنه از اهمیت بالایی برخوردار است، مثلا در سیالاتی که خاصیت خورندگی دارند، از پمپ کف کش با بدنه استیل استفاده می شود، چراکه پمپ های کف کش با جنس استیل خاصیت ضد خورندگی دارند. و همین خاصیت ضد خورندگی سبب می شود شفت ها نیز معمولا از جنس استنلس استیل ساخته شود. این در حالیست که پمپ های کفکش چدنی نسبت به پمپ های کفکش استیل ارزان تر بوده و دارای کاربرد بیشتری نیز هستند.و همچنین برای سیالاتی که PH بالایی ندارند از پمپ های کف کش با جنس چدن و آلومینیوم استفاده می شود. بطور کلی پمپ های کفکش بنا به در خواست مشتری در 6 نوع تولید می شوند که عبارتند از:

استیل
چدن
آلومینیوم
اسکوبایی
تکنوپلیمر
پلاستیکی

برای مشاهده منبع مطلب  قیمت پمپ کفکش ، فروش پمپ کفکش و خرید پمپ کفکش به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید. روی لینک زیر کلیک نمایید.

پمپ کفکش

 

 



:: موضوعات مرتبط: پمپ کف کش , ,
:: برچسب‌ها: پمپ کفکش , پمپ کف کش , پمپ لجن کش , قیمت پمپ کفکش , فروش پمپ کفکش , خرید پمپ کفکش ,
:: بازدید از این مطلب : 978
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

هواساز ، کنترل کننده هوا یا واحد انتقال هوا اغلب به اختصار AHU دستگاهی است که برای تنظیم و گردش هوا به عنوان بخشی از سیستم گرمایش ، و تهویه هوا (HVAC) استفاده می شود. هواساز معمولاً یک جعبه فلزی بزرگ است که دارای دمنده ، عناصر گرمایش یا خنک کننده ، قفسه های فیلتر یا محفظه ها ، دستگاه های ضعیف کننده صدا و میراگرها می باشد. هواساز ها معمولاً به سیستم تهویه مجرایی متصل می شوند که هوای مطبوع را از طریق ساختمان پخش می کند و آن را به AHU باز می گرداند. گاهی اوقات AHU ها را تخلیه و تأمین می کنند (بازگشت) هوا را به طور مستقیم به داخل و از فضای ارائه شده بدون مجرای خنک می کنند.

هواساز

هواساز کوچک ، برای استفاده محلی ، واحدهای ترمینال نامیده می شوند و فقط ممکن است شامل فیلتر هوا ، کویل و دمنده باشد. به این واحدهای ترمینال ساده کویل های دمنده یا واحدهای فن کویل گفته می شود. یک دستگیره هوا بزرگتر که 100٪ هوا را در خود قرار می دهد و هوای قابل گردش در آن وجود ندارد ، به عنوان واحد هوای آرایش (MAU) یا واحد انتقال هوای تازه (FAHU) شناخته می شود. یک هواساز که برای استفاده در فضای باز ، به طور معمول در پشت بام ها طراحی شده است ، به عنوان یک واحد بسته بندی شده (PU) یا واحد پشت بام (RTU) شناخته می شود.

منبع : بامین تهویه



:: موضوعات مرتبط: هواساز , ,
:: برچسب‌ها: هواساز , قیمت هواساز , فروش هواساز , خرید هواساز , هواساز آپارتمانی , قیمت انواع هواساز , هواساز خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 1019
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

هواساز چیست؟


هواساز یکی از مهم ترین و کاربردی ترین دستگاه ها در تهویه مطبوع است که وظیفه آن تنظیم گردش هوا می باشد.
هواساز از اجزای گوناگونی تشکیل شده که عملکرد آن با کارکرد هریک از اجزای سازنده آن ارتباط مستقیم دارد.
اجزای سازنده هواساز عبارتند از : کویل های آب گرم و آب سرد، فن، تعدادی فیلتر، کانال و محفظه تولید آب سرد و آب گرم و رطوبت زن، که عملکرد هر یک از اجزا بر عملکرد و راندمان کلی دستگاه هواساز تاثیر مستقیم دارد. 

 

هواساز

 

طرز کار دستگاه هواساز


آب سرد موجود در چیلر و مینی چیلر و یا آب گرم موجود در پکیج و یا بویلر ها توسط لوله کشی های مربوطه به هواساز منتقل می شود، سپس فن هایی که در دستگاه هواساز تعبیه شده اند با دمیدن هوا از روی کویل های آب گرم و یا کویل های آب سرد هوای موجود را گرم و یا سرد می کنند. در فصول گرم سال که هوای تولیدی توسط هواساز سرد می باشد به آن هواساز سرمایشی و در فصول سرد سال که نیاز به تولید گرما داریم هواساز را هواساز گرمایشی می نامند چرا که هواساز دستگاهی دو فصلی است که در تابستان وظیفه خنک کردن هوای محیط و در فصل زمستان وظیفه گرم کردن هوای محیط را به عهده دارد.

 

انواع هواساز


دستگاه های هواساز برحسب ویژگی ها و اجزای آن به انواع گوناگونی دسته بندی می شوند

  1. انواع هواساز بر حسب نوع فن به کار رفته در طراحی و ساخت هواساز
  2. انواع هواساز بر حسب مکانیسم نوع دستگاه (گرمایشی و سرمایشی)
  3. انواع هواساز بر حسب نوع موتور به کار رفته در تولید هواساز
  4. انواع هواساز بر حسب جنس بدنه و تجهیزات
  5. انواع هواساز بر حسب تجهیزات و امکانات موجود در آن (وجود رطوبت زن و یا رطوبت زدا در هواساز)
  6. انواع هواساز بر حسب سیستم کنترلی موجود در هواساز
  7. انواع هواساز بر حسب نوع و تعداد فیلتر های مورد استفاده در دستگاه هواساز
  8. انواع هواساز بر حسب ظرفیت دستگاه هواساز و ابعاد آن

در حالت کلی هواساز را می توان به دو نوع تقسیم کرد:

  1. هواساز خانگی و یا هواساز آپارتمانی
  2. هواساز صنعتی 

 

هواساز آپارتمانی

 

هواساز آپارتمانی ، هواساز خانگی ، دستگاه هواساز منزل و یا هواساز کوچک که با القاب گوناگون از آن یاد می شود همانطور که از نامش پیداست، به سیستم های هواسازی گفته می شود که در خانه ها و آپارتمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. که در ابعاد کوچکی ساخته و تولید می شوند و غالبا آن ها را در پشت بام و یا بالکن ساختمان های مسکونی ، و آپارتمان ها نصب می کنند. از دستگاه هواساز منزل یا به عبارتی هواساز آپارتمانی به منظور کنترل و تنظیم رطوبت ، درجه حرارت و کیفیت هوای داخل آپارتمان استفاده می شود. در واقع هواساز آپارتمانی یا هواساز خانگی جریان هوای داخل ساختمان را میگیرد و آن را با هوای بیرون مخلوط می کند، بعد از فیلتراسیون و تنظیم دما و رطوبت لازم هوایی مطبوع را در محیط داخل ساختمان منتشر می کند.

در هواساز آپارتمانی یا خانگی انتقال حرارت از طریق کویل های سرد و یا کویل های گرم صورت می گیرد. در صنایع بزرگ سیال گرم و یا سرد توسط بویلر و چیلر تامین می شود ولی در هواساز آپارتمانی سیال (آب) توسط موتورخانه تامین می شود.

 

هواساز صنعتی

 

هواساز صنعتی معمولا دارای ابعاد و طول بزرگی می باشد و ساختار پیچیده ای نسبت به هواساز آپارتمانی دارد. از هواساز صنعتی در صنایع ، سالن های بزرگ، آمفی تئاتر و مراکز خرید و اداری و عمومی استفاده می شود. 

 

هواساز هایژنیک

 

هواساز هایژنیک زیرمجموعه سیستم های اتاق تمیز است و هدف آن ایجاد محیطی سالم ، جلوگیری از بیماری های مسری و خطرناک و ایجاد محیط بهداشتی می باشد. تامین هوای مطبوع ، تازه و فیلتر شده ، تضمین شرایط بهینه آب و هوا از دیگر وظایف هواساز هایژنیک می باشد.
اتاق تمیز اتاقیست که ذرات موجود در آن با استاندارد های مربوطه و دستگاه های مخصوص در کنترل است.
هواساز هایزنیک یکی از مهمترین تجهیزات در ایجاد فضای اتاق تمیز و تولید هوای پاک در صنعت تهویه است. هواساز هایزنیک یا هواساز بهداشتی از نظر ساختاری به هواساز معمولی شبیه است،  که علاوه بر عملکرد هواساز معمولی توانایی فیلتراسیون و پاکسازی هوا از هر نوع آلودگی و باکتری را تا 99.99 درصد به صورت پیشرفته و کاملا تخصصی را دارد.
از هواساز هایژنیک در فضاهایی مانند اتاق تمیز ، اتاق جراحی ، بیمارستان ها و فضاهای آزمایشگاهی به جهت از بین بردن میکروب ها و استریل کردن فضا استفاده می شود. نوع فیلترهای به کار رفته در هواسازهای هایژنیک و تعداد دفعات تعویض هوا ، دما و رطوبت هوا ، فشار هوا ، جریان هوا بسیار حائز اهمیت است.

 

جهت کسب اطلاع از قیمت هواساز ، فروش هواساز و خرید هواساز به سایت بامین تهویه صفحه هواساز ایرواشر  مراجعه فرمایید.

 

جهت مشاهده ادامه این مطلب به منبع اصلی آن مراجعه فرمایید و روی لینک زیر کلیک نمایید.


انواع هواساز 



:: موضوعات مرتبط: هواساز , ,
:: برچسب‌ها: هواساز , قیمت هواساز , فروش هواساز , خرید هواساز , هواساز آپارتمانی , قیمت انواع هواساز , هواساز خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 996
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 دی 1398 | نظرات ()