نوشته شده توسط : zg

پکیج چیست؟


پکیج‌ گرمایشی
یکی از تجهیزات گرمایشی پرکاربرد می‌باشند که در سال های اخیر توانسته جای موتورخانه‌ها را بگیرید و جایگزین مناسبی برای موتورخانه باشد. در صورت ایجاد مشکل در عملکرد و سیستم پکیج دستگاه به تعمیر نیاز دارد. تعمیر پکیج دیواری کار آسانی نیست . تعمیر پکیج کار پرخطری است و نیاز به دوره‌های آموزشی دارد . لذا اگر کسی قصد دارد این کار را انجام دهد باید به صورت کامل آموزش تخصصی تعمیر پکیج دیواری را دیده و دوره های آن را گذرانده باشد.

پکیج

پکیج‌ها دارای مزایای بسیاری می‌باشند که می توان به قابلیت نصب، تعمیر و سرویس سریع و آسان دستگاه پکیج در محل اشاره کرد.

پکیج‌ها دارای دو حالت زمستانه و تابستانه می‌باشند. در تابستان زمانی که آب را باز می‌کنید پکیج روشن می‌شود و عملکردی شبیه به آبگرمکن دیواری دارد و فقط آب گرم می شود ولی رادیاتورها خاموش هستند  اما در زمستان به دلیل اینکه باید گرمای شوفاژها، فن کوئل‌ها و … را تامین کند کاملا متفاوت است و علاوه بر تامین آب گرم مصرفی رادیاتورها و ... نیز گرم می شوند.

 

تعمیر پکیج


در صورتی که پکیج شما با مشکلی مواجه شده است می‌توانید برای تعمیر پکیج دیواری از نمایندگی دستگاه و برند مربوطه کمک بگیرید. در صورتی که قصد دارید تعمیر پکیج دیواری را خود انجام دهید در ادامه با ما همراه باشید و این مقاله را مطالعه نمایید.

تعمیر پکیج

آموزش گام به گام تعمیر پکیج دیواری


در برخی موارد برای تعمیر پکیج دیواری می‌توانید به ارور پکیج دیواری توجه کنید و با توجه به ارور آن تعمیر پکیج دیواری را انجام دهید.

در صورتی که آشنایی با ارورهای پکیج دیواری ندارید می‌توانید به دفترچه راهنمای آن‌ها مراجعه کنید و یا با مراجعه به کامل ترین بانک ارور پکیج علت خرابی را یافته و تعمیر پکیج دیواری خود را انجام دهید.

پکیج دیواری برای عملکرد صحیح به چهار عنصر آب، برق، اکسیژن و گاز (گازوئیل) نیاز دارد.

در ابتدا باید بگویم که زمانی که آب پکیج تامین نشود پکیج نمی‌تواند روشن شود و اما چگونه بفهمیم که آب به میزان لازم به دستگاه رسیده است یا خیر؟ در همه پکیج‌های دیجیتال به واسطه ال سی دی کوچک روی صفحه و در پکیج‌های آنالوگ به کمک عقربه فشار که روی دستگاه قرار دارد متوجه می‌شوید در این حالت باید درجه و مقدار آن روی یک تا یک و نیم بار باشد و سپس می‌توانید آب آن را ببندید.

در مرحله بعدی تعمیر پکیج دیواری باید برق آن را بررسی کنید که وصل باشد و یا اینکه دو شاخه را از پریز جدا کرده و برعکس آن را وصل کنید چرا که بعضی از پکیج‌ها روی فاز و نول حساس هستند.

در این مرحله از تعمیر پکیج دیواری باید گاز را بررسی کنید و از باز بودن آن مطمئن شوید.

و اما اکسیژن که یکی از موارد مهم در احتراق است را هم باید در نظر بگیرید چرا که در برخی موارد فن‌ها دچار مشکل می‌شوند و احتراق به صورت درست صورت نمی‌گیرد و باعث آسیب جدی به دستگاه پکیج شما خواهد شد.

برای تعمیر پکیج دیواری زمانی که فن‌ها از کار افتاده اند می‌توانید بالای پکیج را مشاهده کنید که دارای دو دریچه با درپوش‌های پلاستیکی می‌باشد، شما می‌توانید درپوش‌ها را باز کرده و دود کش را وصل کنید و مواظب باشید که دودکش کوچک ترین نشتی نداشته باشد.

تعمیر پکیج

تذکر:  به قسمت‌های خطرناک پکیج که با گاز، برق، دود و … سر و کارد دارند دست نزنید و این کار را به متخصصین کار بلد بسپارید.

 

سوالات متداول در مورد تعمیر پکیج دیواری

 

چرا پکیج دیواری روشن نمی‌شود و یا به صورت انفجاری روشن می‌شود؟

پس از اینکه عناصر اولیه را بررسی کردید و متوجه شدید که پکیج روشن نمی‌شود باید به مواردی دیگر توجه کنید.

یکی از مواردی که باید در تعمیر پکیج دیواری به آن اشاره شود جرقه پکیج است.

در برخی حالات بین جرقه و شعله فاصله افتاده است و یا اینکه جرقه سوخته و دیگر کار نمی‌کند در هر دو حالت باید آن را تعویض کنید.

 

علت گرم نکردن رادیاتور و شوفاژ در صورت کار کردن پکیج چیست؟

در صورتی که پکیج شما این مشکل را دارد برای تعمیر پکیج دیواری باید چند قطعه را بررسی کنید.

یکی اینکه امکان خرابی شیر سه طرفه وجود دارد که در این حالت باید تعویض شود.

در گام بعدی به این نکته توجه کنید که ورودی شوفاژها رسوب نگرفته باشد.

خرابی ترموستات هم می‌تواند علت آن باشد چرا که دمای آب را به درستی نشان نمی‌دهد و در این حالت باید ترموستات تعویض شود.

 

علت سر و صدای پکیج دیواری چیست؟

در برخی موارد سر و صدای پکیج باعث صلب آسایش از اعضای خانواده شما می‌شود که حتما باید تعمیر پکیج دیواری انجام شود.

در این حالت قبل از تعمیر پکیج دیواری علت آن را بررسی می‌کنیم و احتمال این وجود دارد که مشکل آن هوا گرفتن پکیج باشد.

در این حالت برای تعمیر پکیج دیواری باید هواگیری پکیج را انجام دهید.

 

 

چرا پکیج دیواری بیش از حد مجاز داغ می‌کند؟

در برخی موارد دمای پکیج بیش تر از حد مجاز بالا می‌رود در این حالت برای عیب یابی آن باید ترموستات را بررسی کنید چرا که ترموستات خراب شده و تعریف دقیقی از دما ندارد و دما به صورت خودکار بالا می‌رود.

برای تعمیر پکیج دیواری در این حالت باید ترموستات را تعویض کنید.

 

علت اختلال در عملکرد پکیج چیست؟

بعضی اوقات برای شما پیش می‌آید که تمام قطعات را بررسی می‌کنید و هیچ علتی برای عملکرد نامناسب پکیج دیواری خود پیدا نمی‌کنید در این حالت می‌توانید برد پکیج دیواری را بررسی کنید.

 

قیمت تعمیر پکیج دیواری

هزینه تعمیر پکیج دیواری متغیر است چرا که برای تعمیر پکیج دیواری ابتدا باید عیب یابی پکیج انجام شود و این امکان وجود دارد که پکیج چند مشکل داشته باشد و به قطعات جدید نیاز داشته باشد و یا برعکس پکیج هیچ مشکلی نداشته باشد و شما با یک اشتباه کوچک نتوانسته باشید آن را روشن کنید.


 

در ادامه می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اطلاعات فنی و تخصصی انواع مدل های پکیج دیواری و زمینی به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/heating/پکیج-شوفاژ-دیواری-زمینی/



:: موضوعات مرتبط: پکیج , ,
:: برچسب‌ها: پکیج , قیمت پکیج , پکیج دیواری , پکیج زمینی , پکیج گرمایشی , فروش پکیج , خرید پکیج , پکیج ایران رادیاتور , پکیج بوتان , بوتان پکیج , بوتان , تعمیر پکیج ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

داکت اسپلیت چیست؟


داکت اسپلیت (اسپلیت کانالی) یکی از رایجترین سیستم های تهویه مطبوع در سطح جهان است، این سیستم همانند اسپلیت دیواری از یک واحد داخلی (هواساز) و یک واحد خارجی (کندانسور) تشکیل شده است که توسط لوله های مسی به یکدیگر متصل می گردند. سرمایش و گرمایش در سیستم داکت اسپلیت توسط هواساز با مکش هوای داخلی انجام می پذیرد.

 

داکت اسپلیت



سیکل گرمایش در داکت اسپلیت

 

  1. سیکل گرمایش در داکت اسپلیت ها نسبت به سیکل سرمایش آن ضعیف تر بوده و به همین دلیل عمل گرمایش در فصل زمستان به سه صورت می باشد.

  2. در مناطقی که آب و هوای نسبتا گرم در تمام فصول سال را دارند ، سیکل گرمایش داکت اسپلیت و کولر گازی کافی بوده و نیازی به مکمل گرمایی ندارد.

  3. در مناطقی که گاز شهری در دسترس می باشد از بخاری گازی به عنوان مکمل گرمایی استفاده می شود تا مصرف برق در سیکل گرمایش کاهش یابد.
  4. یک کویل مسی آب گرم به صورت انشعابی از پکیج یا موتور خانه به قسمت هواساز کشیده شده و با گردش آب گرم درون کویل و دمیدن هوا توسط فن از روی آن ، هوای گرم وارد اتاق می شود.

 

تفاوت داکت اسپلیت با سیستم چیلر و فن کویل

 

  1. عدم اشغال فضای زیاد در زیرزمین و بام برای نصب داکت اسپلیت برعکس چیلر، برج خنک کن و …

  2. عدم نیاز به کارشناس جهت تعمیر و نگهداری داکت اسپلیت برعکس چیلر، برج خنک کن، فن کویل و …

  3. عدم وجود لوله کشی های طولانی در کف و سقف برعکس فن کویل
  4. در چیلر از آب به عنوان سیال واسطه در عمل سرمایش استفاده می شود. این وظیفه در داکت اسپیلت بر عهده مبرد است.

 

نکات کانال کشی داکت اسپلیت


برای طراحی کانال های هوا در دستگاه داکت اسپلیت باید موارد زیر رعایت شود.

  1. در ابتدا باید مقدار دبی هوایی را که توسط فن به جریان در می آید محاسبه کنید.

  2. دستگاه داکت اسپلیت در مناسب ترین محل به لحاظ دسترسی و مسیر کانال کشی قرار دهید.
  3. اندازه دریچه ، سطح مقطع انشعابات و کانالهای اصلی را بر مبنای مقدار دبی با سرعت مناسب محاسبه کنید.
  4. برای متعادل کردن موارد پیش بینی نشده برای هر انشعاب دمپرهای حجمی در نظر بگیرید.

 

نحوه عملکرد اسپلیت کانالی

نحوه عملکرد سیستم سرمایش و گرمایش داکت اسپلیت


اسپلیت کانالی از دو قسمت مجزا به نام هوارسان و کندانسینگ یونیت تشکیل شده که توسط دو لوله مسی به یکدیگر متصل شده که سرمایش مورد نیاز را از طریق گاز فریون وکمپرسور تامین می کند.لازم به ذکر است که نوع کمپرسوردستگاه از نوع اسکرول می باشد. و سیستم گرمایش این اسپلیت کانالی نیز از طریق کویل آبگرم تامین می شود. پس از مکش هوای داخل واحد و فیلتراسیون توسط دستگاه مذکور، عمل سرمایش یا گرمایش روی هوای ورودی صورت پذیرفته و هوای سرد و گرم نهایی از طریق یک کانال افقی( مشابه کانال کولر) و البته در ابعاد کوچکتر به فضاها منتقل می گردد. قابل توجه است که کلیه کانالها فقط در سقف کاذب اپارتمان خواهد بود و به صورت عمودی تا پشت بام حرکت نخواهد کرد و دریچه های تعیین شده برای خروجی های مد نظر بنا به cfm مورد نیاز طراحی و اندازه گیری خواهد شد که عامل این سنجش با گیجی به نام داکتیلاتور می باشد.

 

کمپرسور داکت اسپلیت اینورتر و معمولی

کمپرسور اینورتر و معمولی تاثیر مستقیم بر مصرف انرژی دستگاه دارد. داکت اسپلیت و کولر گازی کانالی اینورتر ال جی دارای کمپرسور با تکنولوژی دور متغیر DC Inverterr می باشد که مصرف بسیار پایین برق و صرفه جویی در هزینه ها را موجب میشود. داکت اسپلیت های اینورتر ال جی با کنترل دیواری عرضه می شوند.

اطلاعات فنی و تخصصی، تصاویر و قیمت داکت اسپلیت را می توانید در وب سایت فروشگاه اینترنتی بامین تهویه مشاهده نمایید.

خرید داکت اسپلیت

منبع: بامین تهویه



:: موضوعات مرتبط: داکت اسپلیت , ,
:: برچسب‌ها: داکت اسپلیت , قیمت داکت اسپلیت , فروش داکت اسپلیت , خرید داکت اسپلیت , هواساز , چیلر , برج خنک کننده , کولر گازی , فن کویل ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

داکت اسپلیت چیست؟

داکت اسپلیت یکی از رایج ترین سیستم های تهویه مطبوع در جهان به شمار می رود. که امروزه بیش از پیش مورد توجه سازندگان واحد های مسکونی و اداری می باشد، این سیستم جزء اقتصادی ترین و به صرفه ترین سیستم های تهویه مطبوع موجود می باشد. داکت اسپلیت همانند اسپلیت دیواری از یک یونیت داخلی که در سقف کاذب قرار گرفته و پوشیده می باشند، و یک یونیت خارجی کندانسور تشکیل شده است که توسط لوله های مسی به یکدیگر متصل می شوند.

فرق اسپلیت با داکت اسپلیت

در داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی، یونیت داخلی، داخل سقف کاذب قرار می گیرد و نیاز به یک سیستم کانال کشی برای توزیع هوای مطبوع می باشد. از مزایای این نوع اسپلیت عدم اشغال فضای دیوار، امکان تعبیه کویل آبگرم در یونیت داخلی و کم شدن تعداد کندانسور ها می باشد.

کولر گازی چیست؟

اسپلیت ها جدیدترین نسل کولرگازی هستند که نسبت به سایر سیستم های تهویه مطبوع دارای طرفداران بیشتری هستند. داکت اسپلیت ها نسبت به سایر سیستم های تهویه مطبوع دارای ویژگی های بسیار و منحصر به فردی هستند. از این رو دارای فروش بسیار زیادی هستند. با ورود این نسل از اسپلیت ها تحول بزرگی در صنعت تهویه مطبوع و سیستم های گرمایشی به وجود آمده است. کولر گازی های اسپیلت تنها باعث خنک کردن هوای اتاق نمی‌شوند بلکه دارای ویژگی های بیشتری نیز هستند. یکی از نقطه ضعفهای بزرگ کولرهای گازی معمولی مصرف بالای برق آنهاست اما این کاستی در کولرگازی های اسپیلت به ویژه کولر گازی اینورتر دار برطرف شده است. به طوری که اسپلیت‌ها به‌دلیل مصرف برق بسیار متعادل‌ در میان خریداران طرفداران زیادی دارند. برچسب سطح انرژی بیشتر این دستگاه‌ها A است و همین یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این دستگاه ها است. نحوه کارکرد این نوع کولر ها بدین شکل است که یک چرخه تبرید تراکمی را به دو قسمت تقسیم کرده و یک قسمت آن در داخل محیط ساختمان و دیگری در بیرون از ساختمان و در هوای آزاد نصب می شود. با این کار قسمت پر سرو صدای سیکل یعنی کمپرسور، به بیرون از محیط ساختمان منتقل شده و تنها قسمت اواپراتور که وجود آن در داخل محیط ضروری می باشد. در داخل قرار می گیرد.

مزایای داکت اسپلیت نسبت به کولر گازی اسپلیت

سیستم داکت اسپلیت گرما و سرما را بصورت یکنواخت از کانالها منتقل می کند. قابلیت لوله کشی بین بخش داخلی و خارجی در سیستم های داکت اسپلیت تا اختلاف ۱۵ متر امکان پذیر می باشد به این دلیل که در این دستگاه ها از جداکننده روغن استفاده می کنند. این در حالیست که در بیشتر سیستم های موجود در بازار این مشکل وجود دارد و تنها برای رفع آن از تله روغن استفاده می کنند که نه تنها کم بازده بوده که در دراز مدت نیز کارایی خود را از دست می دهند و در نهایت سبب بروز مشکل در کمپرسور ویا سوختن آن می شود.

سیستم های داکت اسپلیت دارای فیلتراسیون هوا می باشند که در مورد کولر اسپلیت همگی مجهز به فیلتر هوا نیستند.

در این سیستم ها لوله کشی داخلی کاهش یافته است.

حذف رطوبت هوا از دیگر مزایای داکت اسپلیت می باشد.

در داکت اسپلیت های گرید A که به سیستم های داکت اسپلیت کم مصرف یا اینورتر معروفند شاهد کاهش مصرف برق و در نتیجه صرفه جویی در هزینه های برق هستیم.

در سیستم های داکت اسپلیت کندانسور و عدم نیاز به چند کندانسور، فضای کمتری را اشغال می کند.

دسترسی راحت به فیلتر هوای قابل شستشو، دسترسی آسان به موتور بدون نیاز به کامل جداکردن قطعات به منظور تعمیرات از دیگر مزایای داکت اسپلیت می باشد.

مزایای کولر گازی اسپلیت نسبت به داکت اسپلیت

از مزایای اسپلیت می توان به ظرفیت بالا جهت سرد و گرم کردن منزل و کم کردن میزان آلودگی هوا به دلیل داشتن فیلتر ضد آلرژی اشاره کرد. همچنین می توان از کولر اسپلیت در هر واحد از ساختمان بطور جداگانه نصب و استفاده کرد.

معایب داکت اسپلیت نسبت به کولر گازی اسپلیت

داکت اسپلیت نسبت به ظرفیت مشابه کولر گازی اسپلیت، فضای محیط را در حد مطلوبی خنک نمی کند. همچنین برای واحد های کوچک صرفه اقتصادی ندارد.

لازم به ذکر است استفاده از هر دو سیستم با توجه به برق مصرفی که دارند برای گرمایش ساختمان ها مقرون به صرفه نیست و ترجیحا برای گرمایش بهتر است از رادیاتور و یا روشهای دیگر که دارای هزینه کمتر، محدودیت کمتر و کیفیت بهتری هستند استفاده شود.

تفاوت کولر گازی اسپلیت با داکت اسپلیت چیست؟

بررسی تفاوت‌های دو دستگاه داکت اسپلیت و کولر گازی اسپلیت به شما کمک می‌کند تا هنگام خرید دستگاهی مناسب و متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید که با شرایط منزل شما سازگار باشد.

فن موجود در داکت اسپلیت به توزیع هوای سرد به محیط داخل کمک می‌کند، مهم‌ترین تفاوت داکت اسپلیت با کولر گازی اسپلیت این است که در کولرهای گازی هوای خنک شده مستقیماً از بخش داخلی به محیط انتقال می یابد.

معایب داکت اسپلیت و کولر گازی

یکی از معایب داکت اسپلیت عدم کنترل دمای محیط توسط آن ها می باشد. به عبارت بهتر از زمانی که از این سیستم استفاده می‌کنید تمام دمای محیط یکسان می‌شود. در نتیجه شما قادر نخواهید بود که هوای اتاق خواب‌ها را نسبت به هوای پذیرایی و یا آشپزخانه تنظیم کنید. و یا تغییر دهید. بسیاری معتقدند که اسپلیت‌ها در ظرفیت‌های برابر با کولر گازی راندمان مناسبی برای خنک کردن هوا ارائه نمی‌دهند. این مسئله موجب می‌شود که واحدهای کوچک‌تر از ویژگی‌ها و مزایای آن به خوبی بهره مند نشوند.

سخن پایانی

در نهایت با در نظر گرفتن موارد ذکر شده و ابعاد و شرایط فضای مورد نظر می توانید دستگاه مورد نظرتان را خریداری نمایید.

بامین تهویه ، تخصصی ترین سایت تاسیسات کشور ارائه دهنده انواع دستگاه های تهویه مطبوع ، سیستم های گرمایشی و تجهیزات استخر در انواع مدل ها و برندها آماده پاسخگویی به سوالات خریداران عزیز می باشد. برای دریافت لیست قیمت محصولات کولر گازی و داکت اسپلیت به سایت بامین تهویه مراجعه نمایید.

قیمت داکت اسپلیت



:: موضوعات مرتبط: داکت اسپلیت , ,
:: برچسب‌ها: داکت اسپلیت , قیمت داکت اسپلیت , فروش داکت اسپلیت , خرید داکت اسپلیت , صدای داکت اسپلیت , کولر گازی ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

داکت اسپلیت دارای عملکردی شبیه به کولر گازی است و از ظرفیت 18000 به بالا تولید می شود و با بهره گیری ازالکتروفن قوی تر در پنل داخلی امکان کانال کشی در سقف یا دیوار کاذب را مهیا می سازد.

هواگیری داکت اسپلیت

داکت اسپلیت چیست؟

داکت اسپلیت، نوعی از سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی است که به صورت دو حالته (دو فصلی) عمل می‌کند. بدین معنا که از یک سو عملکردی شبیه به کولر گازی (اسپلیت) دارد و از سویی دیگر توسط آب گرمی که در درونش جریان دارد کار می‌کند.

هواگیری داکت اسپلیت در زمان راه اندازی آن یکی از امور مهم می‌باشد که باید حتما انجام شود. در این مقاله روش هواگیری داکت اسپلیت را می آموزید به گونه ای که خودتان بتوانید هواگیری داکت اسپلیت را انجام دهید.

علت هواگیری داکت اسپلیت

هواگیری داکت اسپلیت باید انجام شود چرا که باعث عملکرد بهتر داکت اسپلیت می شود.

هواگیری داکت اسپلیت معمولا قبل از فصل سرد زمستان انجام می‌شود چرا که داکت اسپلیت برای گرم کردن محیط از آب گرم استفاده می‌کند و در صورتی که هواگیری داکت اسپلیت انجام نشود امکان سرد شدن در فصل زمستان را دارد و همچنین می‌تواند سبب روشن نشدن داکت اسپلیت شود. که این امر ضرورت هواگیری داکت اسپلیت را تایید می کند.

 

روش هواگیری داکت اسپلیت

وسایل مورد نیاز از جمله آچار فرانسه، آچار شش گوش و نشت یاب را برای هواگیری داکت اسپلیت آماده کنید.

در مرحله اول لوله کشی‌ها را بررسی کنید و از عدم نشتی لوله ها اطمینان حاصل نمایید.

سوپاپ شیر را با استفاده از آچار شش گوش باز کرده و تا ده ثانیه منتظر بمانید تا گاز آن خارج شود و سپس دوباره آن را ببندید.

لوله‌های گاز را بررسی کنید در صورتی که نشتی داشتند آن‌ها را محکم کنید و در صورتی که نشتی آن‌ها برطرف نشد از تعمیر کاران کمک بگیرید.

در مرحله بعد سوپاپ سه طرفه را باز بگذارید تا هوای درون آن خارج شود.

در این مرحله باید پین مرکزی سوپاپ را به داخل فشرد و پس از چند ثانیه آن را رها کنید و این کار را چندین بار انجام دهید تا به طور کلی هواگیری داکت اسپلیت انجام شود.

در مرحله آخر باید سوپاپ سه طرفه را که پیچ و مهره‌های آن را باز کردید ببندید و زمانی که مطمئن شدید هواگیری انجام شده است می‌توانید داکت اسپلیت را روشن کنید.

 

نکات قابل توجه در هواگیری داکت اسپلیت

در ادامه باید بگویم که در هنگام هوا گیری داکت اسپلیت آب خروجی آب جوش است و باید بسیار مواظب باشید که به وسیله آب جوش خارج شده از لوله‌های داکت اسپلیت نسوزید فاصله خود را رعایت کنید و همچنین نکات ایمنی را رعایت کنید.

با انجام صحیح هواگیری داکت اسپلیت در فصل زمستان می توان بیشترین بازدهی را از دستگاه انتظار داشت. در صورت نبود هوا درون لوله ها و اتصالات، آبگرم به خوبی درون مدار در جریان بوده و هوای مورد نیاز هواساز را تامین می کند. همین امر علاوه بر افزایش بازدهی دستگاه نقش پر رنگی در کاهش مصرف انرژی دارد. حین هواگیری با رعایت نکات ایمنی از آسیب زدن به دستگاه و همچنین فردی که این عمل را انجام می دهد، ممانعت کنید.

اطلاعات فنی و تخصصی، تصاویر و قیمت داکت اسپلیت را می توانید در وب سایت فروشگاه اینترنتی بامین تهویه مشاهده نمایید.

خرید داکت اسپلیت



:: موضوعات مرتبط: داکت اسپلیت , ,
:: برچسب‌ها: داکت اسپلیت , قیمت داکت اسپلیت , فروش داکت اسپلیت , خرید داکت اسپلیت , صدای داکت اسپلیت , ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

بوستر پمپ چیست؟

بوستر پمپ وظیفه افزایش فشار سیال را بعهده دارد. بوستر پمپ یک دستگاه مرتبط به هم و یکپارچه ای می باشد که از چندین الکترو پمپ تشکیل شده است که در آن دو یا چند پمپ به صورت موازی به یکدیگر متصل شده اند تا مجموع آب مصرفی و مجموع فشار وارد شده بر سیستم را تأمین نمایند.

بوستر پمپ

 

چرا از بوستر پمپ استفاده می شود؟

به دلایل مختلفی ممکن است در آبرسانی با کاهش فشار مواجه شویم  جهت رفع آن از بوستر پمپ استفاده می شود.

کاهش فشار در مجتمع های مسکونی به دلیل استفاده تعداد افراد زیاد رخ می دهد.

در ساختمان های مرتفع امکان کاهش فشار در طبقات آخر وجود دارد

در پروژه های آبیاری قطره ای به دلیل ضرورت رساندن آب با فشار یکسان از بوستر پمپ آبرسانی استفاده می شود.

در آبرسانی به زمین های کشاورزی به دلیل وسیع بودن آن امکان کاهش فشار و عدم آبرسانی در نقاط دور از منبع وجود دارد

بوستر پمپ آتش نشانی در سیستم اطفاء حریق ساختمان های که از آن استفاده می کنند وجود دارد.

بوستر پمپ به طور کلی از یک مکانیسم ساده که غالباً حاوی تنها یک مرحله افزایش فشار شبکه آبرسانی است در حال حاضر برای افزایش فشار سیال استفاده مینماید.

وظیفه بوسترپمپ افزایش فشار لازم برای تامین شبکه مصرف ساختمان های  بسیار مرتفع می باشد که از این حیث بسیار عالی می باشد.

 

پمپ های بوستر پمپ چه وظیفه ای دارند؟

جهت تامین هد و دبی کل بوستر پمپ از یک یا چند پمپ استفاده می شود که آن را پمپ اصلی می نامند.

از یک پمپ کوچکتری جهت تامین دبی کمتر استفاده می شود که به آن جوکی پمپ می گویند.

استفاده از جوکی پمپ یا جوکی پمپ ضمن کاهش مصرف انرژی از مستهلک شدن پمپ بزرگ نیز جلوگیری می کند.

آبدهی این پمپ از پمپ بزرگ کمتر بوده و به آن پمپ پیشرو هم می گویند.

جهت کارکرد بوستر پمپ بدون وقفه از پمپ رزرو استفاده می شود زیرا در برخی مکان ها مانند بیمارستان ها و کارخانجات عدم آبرسانی باعث وارد شدن خسارات جدی می شود.

 

عملکرد شیر یکطرفه در بوستر پمپ

جلوگیری از برگشت آب در هنگام خاموش بودن پمپ بر عهده ی شیر یکطرفه می باشد.استفاده از شیریکرفه در بوستر پمپ باعث عدم حرکت آب در خلاف جهت پمپاژ می شود.شیر یکطرفه سبب می شود آب و یا سیال فقط در یک جهت عبور کنند.

شیرهای مورد استفاده در بوستر پمپ شامل سه دسته و به شرح زیر می باشند.شیر یکطرفه بخار ( شیریکطرفه طرح یورک)شیر یکطرفه دریچه ایشیر یکطرفه کره ای (توپی)

 

چرا از لرزه گیر در بوستر پمپ استفاده می شود؟

در خط لوله، برخی از تجهیزات ساختمانی مانند بوستر پمپ، فن، کمپرسور و .... دارای ارتعاش و لرزش هایی هستند که باعث ایجاد سروصدا و استهلاک زود هنگام خط لوله و سایر قطعات می شود برای جلوگیری از انتقال لرزش بوستر پمپ به شبکه لوله کشی استفاده از ضد ارتعاش یا لرزه گیر رایج می باشد.

به طور معمول لرزه گیر ها را در دهانه مکش و دهش بوستر پمپ نصب می کنند.

از لرزه گیر در بوستر پمپ در خروجی و ورودی هر پمپ استفاده می شود چرا که با افزایش دبی خروجی از پمپ ارتعاشات بوستر پمپ نیز افزایش می یابد.

سایز معمول لرزه گیرها بین 25/1 تا 10 اینچ می باشد ساختار داخلی لرزه گیر هایی با سایز بالاتر از 10 اینچ فلزی می باشد.

 

اتصال به روش جوشی در لرزه گیرهای بوستر پمپ

لرزه گیرهای جوشی بوستر پمپ

این از مزیت های استفاده از فلنچ های جوشی، صرف هزینه ی کم تر و ساده تر بودن کار می باشد.

این نوع لرزه گیرها را را از جنس فلز (آکاردئونی) می سازند.

لرزه گیرهای جوشی ضامن سلامت تاسیسات ساختمانی از جمله لوله های آب داغ، خطوط لوله مواد شیمیایی و لوله های نفت و لوله های آب داغ هستند چرا که تمامی حرکات کششی و زاویه ای اضافی قطعات لرزش ها و شوک های موجود را جذب می کند.

لرزه گیرهای جوشی شامل لرزه گیر استیل، لرزه گیر مهردار و بدون مهار می باشد.

 

در ادامه می توانید جهت دریافت مشاوره فنی جهت انتخاب بهترین بوستر پمپ آبرسانی خانگی و آتش نشانی و مشاهده قیمت بوستر پمپ ، به سایت بامین تهویه مراجعه نموده و با کارشناسان فنی ما در تماس باشد.                 



:: موضوعات مرتبط: بوستر پمپ , ,
:: برچسب‌ها: بوستر پمپ , بوسترپمپ , قیمت بوستر پمپ , فروش بوستر پمپ , خرید بوستر پمپ , بوستر پمپ آبرسانی , بوستر پمپ آتش نشانی ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

منبع کویل دار (افقی و ایستاده)


منابع کویل داربر اساس محل مصرف و نوع مصرف به دو دسته کلی افقی و ایستاده تقسیم می شوند. منابع کویل دار گاهی دارای یک کویل و بعضا هم دارای دو کویل حرارتی هستند.

محاسبه ظرفیت و سطح حرارتی مورد نیاز

برای محاسبه ظرفیت حرارتی منبع کویل دار کافیست تا از فرمول معروف و ساده زیر استفاده کرد

Q=4.2 *V* (t2-t1)/T

که در آن ظرفیت مورد نیاز منبع کویل دار با واحد کیلو کالری بر ساعت است: Q

V: حجم منبع کویل دار به واحد لیتر است

T: زمان پیش بینی شده برای گرم شدن حجم منبع کویل دار به ساعت است.

t1: دمای آب ورودی به منبع کویل دار است.

t2: دمای آب خروجی از منبع کویل دار است.

اسیدشویی منبع کویل دار


منبع کویل دار جهت تامین آبگرم مصرفی بوده که از یک کویل مسی که درون یک منبع بسته قرار گرفته تشکیل شده است. درون لوله های مسی کویل، آبگرم موتورخانه و درون مخزن و در تماس با جداره خارجی لوله های کویل، آب گرم بهداشتی قرار دارد.

آب ورودی به منبع کویل دار آب شهر و قابل شرب می باشد که باید سختی بین 200-500ppm داشته باشد. این میزان سختی در اثر فرایند گرمایش آب باعث ایجاد رسوب بروی کویل مسی می شود و سبب کاهش انتقال حرارت و در نتیجه کاهش راندمان منبع کویل دار و سرد شدن زود هنگام آب منبع می شود و در صورتی که رسوب مدت طولانی بروی کویل مسی باقی بماند در آن خوردگی ایجاد کرده و کویل را سوراخ می کند.

به همین منظور بهتر است در دوره های منظم اقدام به اسیدشویی کویل منبع شود.

زمان اسیدشویی بر اساس سختی آب و کاربری منبع کویل دار متفاوت می باشد ولی به طور معمول برای ساختمانهای مسکونی و سختی نرمال (در حدود 300ppm) سالانه باید این کار انجام شود).

محاسبه حجم منبع کویل دار


حجم منبع کویل دار معمولاً بر حسب ضریب تقاضای هر محل اعم از منازل مسکونی، کارخانجات، استخرها و ... ساخته می‌شود.

به طور مثال در استخر با دانستن تعداد شناگران و مقدار مصرف 50 لیتر برای هر نفر، و با ضرب کردن عدد بدست آمده در ضریب تقاضا (بین 0.4 تا 0.6) حجم مخزن به دست می آید که این میزان در ضریب 1.2 (ضریب ذخیره) ضرب می گردد.

 

ضریب تقاضا

ضریبی است که که به دلیل همزمان نبودن استفاده ساکنین ( در ساختمان) ، شنا گران (در استخر ها) و ... از دوش ها و دستشویی ها در میزان مصرف ضرب می گردد.

 

ضریب ذخیره

منابع ذخیره آب در زمان استفاده، ممکن است در پیک بار، به شدت آب کم کنند و آب سرد جبرانی، وارد آنها شود که این آب سرد باعث سرد شدن کل منبع شده و حرارت دیگ، توان تامین گرمای مورد نیاز برای متعادل کردن حرارت را نخواهد داشت، به همین دلیل ضریبی به نام ضریب ذخیره منبع را در حجم مصرف بدست آمده ضرب می­ کنیم تا از یکنواختی درجه حرارت در زمان پیک مصرف اطمینان حاصل شود. این ضریب برای کاربری های مختلف، متفاوت است و برای استخر ها معمولا برابر با 1.2 در نظر گرفته می­شود.

برای محاسبه کویل، منبع کویل دار مشابه مبدل حرارتی، درجه حرارت آب مصرفی، درجه حرارت بویلر و دبی در گذر هر کدام مورد نیاز است. در صورت قرار دادن این 6 عدد در اختیار کارخانجات سازنده مبدل حرارتی و منبع کویل دار، توان محاسبه ظرفیت آن ها را خواهند داشت.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده ی اطلاعات فنی، تصاویر و آخرین قیمت منبع کویل دار به لینک زیر مراجعه نمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/storage-tank/water-heater-with-hot-water-coil



:: موضوعات مرتبط: منبع کویل دار , ,
:: برچسب‌ها: منبع کویل دار , منبع کویلدار , منبع کویلی , قیمت منبع کویل دار , فروش منبع کویل دار , خرید منبع کویل دار ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

 

آیا حذف صدای ناشی از نوسان الکترو فن ها و داکت اسپلیت ها امکان پذیر است ؟

امروزه داکت اسپلیت ها به عنوان یکی از رایج ترین سیستم های تهویه آپارتمانی به شمار می‌آیند که به علت فواید و مزایای مختلف، آن ها را در بسیاری از پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می دهند. از جمله مزایای استفاده از انواع داکت اسپلیت ها در پروژه ها، مجزا نمودن هزینه های مصرف انرژی از شارژ عمومی ساختمان است که منجر به مدیریت مستقیم مصرف کننده و إشراف آن بر میزان استفاده و نحوه ی استفاده در زمان معین می‌باشدکه ازنتایج آن میتواند بهینه سازی مصرف انرژی باشد .

 

داکت اسپلیت

 

امّا با وجود این فائده و دیگر فوائد استفاده از سیستم های تهویه آپارتمانی، متأسفانه یک معضل و عیبی که در اینگونه سیستم ها در ایران وجود دارد صدای مزاحم ناشی از الکتروموتور فن داکت اسپلیت هاست که به دلیل تعبیۀ آن درسقف کاذب آپارتمان ها یا مانند آن و یا جایی نزدیک به اتاقها مانند بالکن که در بسیاری از موارد باعث سلب آسایش وآرامش وحتی آزار دهنده است و ظاهراً گریزی از آن نیست. هرچند اقداماتی برای رفع این مشکل شده است ولی هنوز بطور کامل رفع نشده چرا که عمدتاً کارفرمایان به علل متعدد از قبیل عدم تصمیم گیری اولیه، کمبود جا، اختلاف سلیقه، عدم آشنایی با جزئیات فنی داکت اسپلیت ها، محلِ تعبیه و کارگزاری داکت اسپلیت ها را در داخل آپارتمان پیش بینی می کنند که نتیجۀ آن مشکلاتی است که بعد ها مصرف کننده با آن مواجه می شود . این سیستم ها در آمریکا و اروپا نیز رایج است امّا محل کارگذاری آن در مکانی خارج از محل آپارتمان است و قاعدتاً مشکلات موجود در ایران را به همراه ندارد.

علت صدای حاصل از داکت اسپلیت

صدای داکت اسپلیت به دلیل فعالیت فن بزرگ نصب شده در داخل اپراتور است. این فن برای به جریان انداختن هوا به داخل خانه در این سیستم تعبیه شده است. فن بزرگتر موجود در داکت اسپلیت صدای ایجاد شده را از طریق کانال‌های هوا به داخل فضای منزل منتقل می‌کند.

به کمک فن آوری های نوین راه حل آسانی برای رفع این مشکل وجود دارد که باعث افزایش راندمان وسطح کیفی و همچنین ارتقاء درمدیریت مصرف انرژی و افزایش عمر الکترو موتور فن میشود . شرکت های تولیدکننده و وارد کنندۀ داکت اسپلیت ها و مصرف کنندگان محترم این سیستم ها می توانند برای تکمیل مزایای سیستم های داکتی و کم شدن معایب آن ها از این را حل استفاده نمایند تا از صدای مزاحم و آزار دهنده فن که به ویژه در دور پایین و در فصل زمستان که مصرف کنندگان بیشتر با آن مواجه هستند رهایی یابند و با آسایش و آرامش موفق به گرمایش و سرمایش و تهویه مطبوع محیط زندگی خود شوند جایی را که نامش مسکن است و بایست باعث سکون و آرامش گردد .

راه‌های کاهش صدای داکت اسپلیت

برای صدای داکت اسپلیت دو منبع احتمالی وجود دارد. یونیت خارجی که مجهز به کندانسور و کمپرسور است و در حین کار صدای آنها از طریق کانال وارد ساختمان می‌شود، و مورد دوم صدای فن یونیت داخلی ساختمان است که درصد بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد و زیر سقف کاذب نصب می‌شود. بنابراین از راه‌های کاهش صدای داکت اسپلیت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • یونیت داخلی در فضایی به دور از اتاق خواب و اتاق پذیرایی نصب شود، که بهترین محل می تواند راهروی ورودی منزل باشد.
  • به جای کانال کشی چهار گوش گالوانیزه از کانال‌های گرد انعطاف پذیر (flexible) استفاده شود و کانال‌ها با عایق پوشانده شوند.
  • دریچه برگشت هوا با رعایت استاندارد در مسیر کانال یونیت داخلی نصب شود.
  • عایق صوتی در دریچه بازدید یونیت داخلی برای کاهش صدا نصب شود.
  • استفاده از سیستم یا موتور فن‌های اینورتر که اصلاحا متغیر نیز گفته می‌شود، یکی از راه‌های کاهش صدای داکت اسپلیت است که تا حدودی گران به نظر می‌آید.
  • تراز نبودن دستگاه، نامیزانی‌های نصب و رعایت نکردن استاندارد‌ها به مرور منجر به ایجاد صدای داکت می‌شود. بنابراین از افراد متخصص برای نصب داکت اسپلیت مشورت و همراهی بخواهید.
  • در واحد‌های بزرگ به جای استفاده از یک داکت اسپیلت با حجم بالا از چند داکت اسپیلت با ظرفیت پایین استفاده کنید.

 

اطلاعات فنی و تخصصی، تصاویر و قیمت داکت اسپلیت را می توانید در وب سایت فروشگاه اینترنتی بامین تهویه مشاهده نمایید.

خرید داکت اسپلیت



:: موضوعات مرتبط: داکت اسپلیت , ,
:: برچسب‌ها: داکت اسپلیت , قیمت داکت اسپلیت , فروش داکت اسپلیت , خرید داکت اسپلیت , صدای داکت اسپلیت , ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

فن کویل دارای یک یا چند فن و کویل است که وظیفه فن دهش هوا بر روی کویل به جهت تامین هوای گرم یا هوای سرد است.

فن کوئل اکثرا در سیستمهای دو فصلی (سرمایش و گرمایش) به کار می رود. تامین هوای گرم یا سرد خروجی از فن کویل به دمای آب ورودی به کویل بستگی دارد که می تواند باد سرد یا باد گرم تولید کند. فن و کویل توسط کاور پوشانیده می شوند. هوای ورودی به فن کویل در اکثر مدل ها پس از عبور از روی فیلتر (آلومینیومی – پلیمری و...) وارد دستگاه می شود.

 

اجزای فن کویل

فن در فن کویل

وظیفه ای که فن بر عهده دارد گرفتن هوای محیط و هوای تازه و عبور آن از روی کویل و به جریان انداختن هوا در محل است.
فن در فن کویل  معمولاً از نوع سانتریفیوژ (گریز از مرکز) می باشد و هر فن کویل بسته به ظرفیت آن دارای یک و یا چند فن است که معمولا دارای سه یا چهار دور متفاوت هستند و بسته به نیاز محیط ، امکان تغییر دور آن وجود دارد.

 

کویل فن کویل

کویل وظیفه تبادل حرارت را بر عهده دارد.  به صورتی که در تابستان آب سرد و در زمستان آب گرم در آن جریان دارد.

 

کابینت یا بدنه فن کویل

کابینت یا بدنه فن کویل محفظه ای می باشد که قطعات فن کویل در آن نصب می شوند. 
کابینت یا بدنه پوششی می باشد بر روی قطعات فن کویل که در انواع زمینی و دیواری و سقفی روکار دارای شکل ظاهری و رنگهای زیبا است.
اهمیت شکل ظاهری و رنگ در مدل های زمینی روکار دیواری  سقفی زمینی روکارو... میباشد و در مدلهای توکار و کانالی مقاومت کاور و بدنه عامل مهمی است.

 

فین فن کویل

معمولا فین بر روی لوله های کویل نصب می شود به جهت اینکه سطح تبادل حرارت بیشتر گردد.

 

فیلتر فن کویل

فیلتر فن کویل از نوع فیلتر خشک قابل شستشو می باشد و وظیفه آن نیز تصفیه فیزیکی هوا است.
بهترین مکان برای نصب فیلتر در داخل فن کویل ، محلی است که هوا وارد فن می شود.

 

الکتروموتور فن کویل

وظیفه الکتروموتور فن کویل به حرکت در آوردن فن در فن کویل می باشد. فن کویل ها در ظرفیت ها و مدل های مختلف تولید می گردند و از انواع فن کویل می توان دوشفت و تک شفت را نام برد.

 

تشتک فن کویل

تشتک یا سینی قطعه ای می باشد که در زیر کویل نصب شده و وظیفه آن جمع آوری آب هایی می باشد که در زمان هواگیری کویل از آن خارج می شود.  وظیفه دیگر تشتک هدایت کردن بخار آب تقطیر شده بر روی کویل سرد (در تابستان) و هدایت کردن آن توسط مجرایی به لوله تخلیه است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اطلاعات فنی، تصاویر و قیمت فن کویل به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/fancoil



:: موضوعات مرتبط: فن کویل , ,
:: برچسب‌ها: فن کویل , فن کویل سقفی , قیمت فن کویل , فروش فن کویل , خرید فن کویل , اجزای فن کویل , ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

مصرف برق داکت اسپلیت

در صنعت تاسیسات و تهویه مطبوع سیستم ها و تجهیزات متعددی با کاربری ها و ظرفیت های متفاوت در ابعاد گوناگون طراحی و تولید شده که هریک کارایی و عملکرد متفاوتی دارند. سیستم های تهویه مطبوع باید به گونه ای ساخته شوند که هوایی مطلوب و آرام را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشند. به همین جهت افراد به دنبال انتخاب و خرید بهترین سیستم تهویه برای سازه های خود هستند. سیستم های متعددی در سالهای اخیر طراحی و تولید شده اند که داکت اسپلیت یکی از متداول ترین و پرکاربردترین سیستم های تهویه مطبوع به شمار می رود.

داکت اسپلیت ها یکی از تکنولوژی های جدید در زمینه تاسیسات ساختمانی هستند که به منظور کاهش مصرف انرژی و افزایش بازدهی استفاده می شوند. موضوع مهمی که در مورد داکت اسپلیت ها باید در نظر گرفته شود هزینه کم انها و مصرف برق داکت اسپلیت نسبت به سیستم های سرمایشی و گرمایشی دیگر است.

 

داکت اسپلیت ها در واقع نوعی کولر گازی هستند که قسمت های درونی آن ها در درون سقف کاذب پیاده سازی شده و هیچ گونه نمای خارجی ندارند که با توجه به بالا بودن سطح ایستایی آن ها احتمال تهویه فضا هایی با متراژ بالا را نسبت به موارد مشابه خود دارا می باشند.

داکت اسپلیت از دو یونیت مجزا تشکیل شده است. بخش های داخلی و خارجی دستگاه از طریق لوله های مسی و کابل های رابط با یکدیگر در ارتباط بوده و از این طریق انرژی  را تبادل می کنند. اساس کار این سیستم ها به صورتی است که با اتصال به برق شهری نیروی لازم برای روشن شدن یا همان استارت زدن کمپرسور را بدست می آوردند. بنابراین برای روشن شدن و ادامه ی عملکرد به طور مستقیم به نیروی برق نیاز دارند. برای ایجاد هوای خنک گاز مبرد درون کمپرسور فشرده و متراکم شده و به مایع خنک تبدیل می شود. این مایع با عبور از لوله های مسی به یونیت داخلی یا همان هواساز منتقل می گردد و از این طریق دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می رساند.

روش های کاهش مصرف برق داکت اسپلیت

داکت اسپلیت نسبت به سایر سیستم های برودتی مصرف برق کمتر و بهره وری بیشتری دارد. دارای هزینه نصب، تعمیر و نگهداری کمتر، بازدهی بیشتر و طول عمر بالاتر از سایر سیستم است.

  1. انتخاب و خرید بهترین برند داکت اسپلیت

با توجه به نیاز بازار شرکت های داخلی و خارجی بسیاری در خصوص طراحی و تولید داکت اسپلیت در حال فعالیتند و سالانه میلیون ها دستگاه تولید و به بازار عرضه می کنند. شرکت های معتبر از بهترین متریال و قطعات با کیفیت در ساخت داکت اسپلیت ها استفاده می کنند، همچنین تمامی استانداردها در خصوص طراحی و ساخت دستگاه را رعایت می کنند. از این رو محصولات کمپانی و شرکت های مطرح از سطح کیفیت بالایی برخوردار هستند که این مورد در میزان مصرف انرژی و بازدهی دستگاه تاثیر بسزایی دارد. از دیگر دلایل انتخاب برند مناسب بهره مندی از خدمات پس از فروش شرکت های تولید کننده می باشد. در صورت بروز هر نوع اشکال و خطا در عملکرد دستگاه می توان از خدمات پس از فروش شرکت های عرضه کننده بهره مند شد. بنابراین یکی از روش های کاهش مصرف برق داکت اسپلیت انتخاب و خرید برندهای معتبر و دارای استاندارد های مربوطه می باشد.

  1. انتخاب ظرفیت مناسب

  2. انتخاب داکت اسپلیت اینورتر

  3. انجام سرویس دوره ای داکت اسپلیت

  4. نصب کویل آبگرم

  5. نصب ترموستات

از دیگر موارد در کاهش مصرف برق داکت اسپلیت می باشند.

اطلاعات فنی و تخصصی، تصاویر و قیمت داکت اسپلیت را می توانید در وب سایت فروشگاه اینترنتی بامین تهویه مشاهده نمایید.

خرید داکت اسپلیت



:: موضوعات مرتبط: داکت اسپلیت , ,
:: برچسب‌ها: داکت اسپلیت , قیمت داکت اسپلیت , فروش داکت اسپلیت , خرید داکت اسپلیت , هواساز , فن کویل , کولر گازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()