نوشته شده توسط : zg

چیلر جذبی یکی از انوع چیلرهاست، که با بهره گیری از چرخه تبرید جذبی و استفاده از حرارت شعله مستقیم، خنک کردن محیط  را صورت می دهد.

چیلر جذبی همچون دیگر سیستم های سرمایشی با فرایند تبخیر کار می کند. از این رو چیلر جذبی برای اجرای فرایند تبخیر باید گرما دریافت کند تا با این کار بتواند در نهایت موجب سرمایش شود.

در دماهای پایین نیز با کاهش فشارمی توانیم عملیات تبخیر را ایجاد کنیم. واحد تبخیر چیلر( اواپراتور) نیز به همین صورت عمل می کند . ماده مبرد چیلرهای جذبی که معمولا آب است در داخل اواپراتور که دارای فشار خلاء می باشد در دمای پایین تبخیر شده و حرارت مورد نیاز تبخیر خود را از محیط اطراف اواپراتور دریافت می کند و در نهایت محیط اطراف اواپراتور سرد می شود.

چیلر جذبی چگونه کار می کند؟

هر چیلر برای انتقال گرما به محیط دمای بالا از دمای پایین ، به نیروی خارجی تکیه می کند. به عنوان مثال ، چیلرهای برقی دارای کمپرسور هستند. چیلرهای جذب کننده کمپرسور را با بخار ، آب داغ یا هر منبع گرمای خارجی دیگری جایگزین می کنند.

چیلر جذبی عمل بسیار ساده ای دارد. عملکرد آن اساساً شبیه اتفاقی است که در یک چیلر فشرده سازی بخار رخ می دهد به این دلیل که هر دو فرآیند شامل تراکم و تبخیر مبرد در سیستم هستند. با این حال ، در حالی که یک چیلر جاذب از یک فرایند حرارتی شیمیایی استفاده می کند ، یک چیلر معمولی به انرژی مکانیکی متکی است.

تنها تفاوت آنها در چگونگی افزایش فشار مبرد مبدل از سطح تبخیر به سطح تراکم است.

به عبارت ساده ، چیلر جذب بخار مبرد را فشرده نمی کند. در عوض ، بخار را در جاذب حل می کند و محصول حاصل را با استفاده از پمپ با مصرف برق بسیار پایین به محیط با فشار بالاتر منتقل می کند. البته این تنها توصیفی از چرخه جذب اصلی است - در اینجا چرخه های پیچیده تری وجود دارند که حتی دارای اجزای اضافی نیز هستند.

چیلر جذبی بر خلاف چیلرهای تراکمی که با برق کار می کنند، برای خنک کردن محیط وتولید سرما و پایین آوردن دمای محیط از انرژی حرارتی استفاده می کند. کارکرد سیستم های چیلرهای جذبی بصورتی است که با بهره گیری از انرژی حرارتی در ژنراتور، آب محلول در لیتوم بروماید به بخار تبدیل می شود. این بخار وارد کندانسور شده و به محض تماس با کویل های آب برج خنک کننده تقطیر می شود و به اواپراتور میرود. آب تقطیر شده در اوپراتور حرارت مورد نیاز را از کویل های سیستم تهویه گرفته و به بخار تبدیل میشود. آب ناشی از انجام این پروسه در اواپراتور توسط لیتوم بروماید جذب می شود. در ادامه پمپ سولوشن, لیتیوم بروماید رقیق شده را به ژنراتور میفرستد. لیتیوم بروماید خشکی که در ژنراتور مانده برای جذب و رقیق نمودن آب به ابزوربر برمیگردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصصات فنی و قیمت چیلر به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/chiller

بامین تهویه



:: موضوعات مرتبط: چیلر , ,
:: برچسب‌ها: برج خنک کننده , قیمت چیلر , فروش چیلر , خرید چیلر , چیلر , ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

داکت اسپلیت

دستگاه داکت اسپلیت را می توان نوعی کولر گازی با قدرت فیلتراسیون، سرمایش و گرمایش بالاتر جهت تامین تهویه چند فضا به صورت یکجا و یا یک فضای بسیار بزرگ می باشد.

این امر با انتقال سرما و گرمای تولید شده به وسیله ی کانال کشی استاندارد با ابعاد کوتاه میسر می شود. گرمایش در این سیستم تقریبا رایگان بوده و مصرف برق در حالت سرمایش در مقایسه با کولر گازی بسیار کمتر می باشد.همچنین با حذف داکت کولر آبی از تاسیسات مشترک ساختمان که محل عبور کانال سایر واحدهاست به متراژ بنای واحد افزوده می شود ، در واقع ۱ تا ۲ متر مربع به مساحت محیط افزوده می گردد. لذا استقبال از این سیستم در حال افزایش است.

 

انتخاب و خرید داکت اسپلیت

 

  1. اولویت های خود مانند ظرفیت ، مصرف برق ، صدای هواساز و ... را در نظر بگیرید سپس دستگاه داکت اسپلیت مورد نظر خود را از بین برندها انتخاب کنید.
  2. اگر برند خاصی به شما پیشنهاد شد کیفیت دستگاه و متریال به کار برده شده در دستگاه ، ویژگی های دستگاه و مصرف برق دستگاه  را به دقت مورد بررسی قرار دهید.
  3. کارت گارانتی معتبر را پس از نصب دریافت کنید.
  4. راه های ارتباطی با واحد خدمات و نصاب را قبل از خرید دستگاه داکت اسپلیت درخواست کنید.
  5. قیمت داکت اسپلیت با توجه به کیفیت و ظرفیت دستگاه متغیر میباشد،هرچند که قیمت بالاتر لزوما به معنای کیفیت بالاتر نمی باشد.

 

انواع برند های داکت اسپلیت موجود در بازار


داکت اسپلیت های موجود در بازار به سه دسته تقسیم می شوند.

  1. دستگاه های وارداتی که در برخی از آنها یونیت خارجی کولر گازی می باشد، که این کار غیر اصولی بوده و سبب کاهش عمر دستگاه خواهد شد.
  2. دستگاه هایی که موتور آنها (  یونیت خارجی ) کولرگازی به صورت قاچاق وارد می شود و آن را با هواساز های تولید داخل ادغام می کنند.
  3.  تنوع طراحی ، کیفیت و قیمت داکت اسپلیت های داخلی سبب می شود بتوانید خریدی مناسب از داکت های ایرانی داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت برندهای معتبر داکت اسپلیت ال جی، هایسنس و... با بهترین قیمت ها و گارانتی اصلی با تضمین بهترین کیفیت به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/داکت-اسپلیت



:: موضوعات مرتبط: کولر گازی , ,
:: برچسب‌ها: هایسنس , کولر گازی , داکت اسپلیت , هواساز ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

وظیفه دیگ بخار تامین بخار با کیفیت بالا و مورد قبول برای فرایندهای تولیدی می باشد. به همین جهت نوع دیگ بخار، کارکرد و راندمان دیگ بخار از اهمیت ویژه برخوردار است.

با توجه به بالا بودن هزینه های بازدهی بالا در دیگ بخار پیشنهاد می شود قبل از شروع کار با دیگ بخار به روش های افزایش راندمان دیگ بخار توجه فرمایید. تا بتوانید به بهترین وجه ممکن و با کمترین هزینه راندمان حرارتی دیگ بخار را افزایش دهید.

افزایش کارایی دیگ بخار ، افزایش راندمان کلی دیگ بخار را در پی خواهد داشت . یکی از ساده ترین راه ها برای کاهش هزینه های عملیاتی یک کسب و کار ، استفاده از تجهیزات بهره‌وری انرژی است. یک موقعیت خوب برای شروع کاهش صورتحساب ماهانه شما این است که به اینکه چگونه اخیرا تعمیر و نگهداری دیگهای خود را انجام داده اید و چگونه دیگ بخار فعلی شما به طور موثر کار می کند ، نگاه کنید.

مقدار زیادی از گرمای دیگ بخار در دودکش یا آب دیگ هدر میرود. هدف این است که شرایطی ایجاد کنید که کوچکترین مقدار ممکن از گاز دودکش در کمترین دمای ممکن تولید شود که سبب افزایش کارایی دیگ بخار می شود.

روش های افزایش راندمان دیگ بخار

۱- کاهش درجه حرارت دودکش

۲- نصب یک اکونومایزر

۳- تنظیم مشعل به صورت منظم

۴- نصب یک درایو فرکانس متغیر

۵- عایق کاری سوپاپ ها

۶- تمیز کردن دیواره خارجی لوله ها

۷- پیش گرمایش هوای احتراقی

۸- تمیز کردن لوله های آب

۹- بازگرداندن میعانات به بویلر

۱۰- بازیابی گرما از تخلیه بویلر

۱۱- کنترل کردن رنج تخلیه

۱۲- کاهش هوای اضافه

۱۳- کاهش دادن سرریز آب

۱۴- بررسی تله های بخار

۱۵-کاهش استفاده از بخار

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اطلاعات فنی و قیمت دیگ بخار به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/heating/دیگ-بخار



:: موضوعات مرتبط: دیگ بخار , ,
:: برچسب‌ها: دیگ بخار , قیمت دیگ بخار , فروش دیگ بخار , خرید دیگ بخار , بویلر بخار , دیگ بخار واتر تیوپ , دیگ بخار فایر تیوپ ,
:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

برج های خنک کننده برای از بین بردن گرما از یک ساختمان استفاده می شود. خنک کردن یک جریان آب تا دمای پایین تر با استفاده از تبخیر این کار را انجام می دهد. برج های خنک کننده بزرگ معمولاً در صنایعی مانند نیروگاه ها ، پالایشگاه های نفت و امکانات مختلف تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد. اندازه آنها از ساختارهای بزرگ هیپربلوئید گرفته تا ساختارهای کوچکتر در پشت بام مراکز خرید ، بیمارستانها یا دانشگاهها متفاوت است.

با این حال ، متداول ترین کاربرد برج خنک کننده در داخل سیستم HVAC برای خنک کردن ساختمان ها است.

برج خنک کننده HVAC (گرمایش ، تهویه و تهویه هوا) برای دفع گرمای ناخواسته از چیلر استفاده می شود. استفاده از HVAC از یک برج خنک کننده برج خنک کننده را با یک چیلر با آب خنک کننده یا میعان کننده آب سرد جفت می کند.

برج های خنک کننده بر اساس بار خنک کننده یک ساختمان از نظر اندازه و طراحی متفاوت هستند. بار خنک کننده با توجه به ابعادی از ساختمان که از آن گرما نیاز به استخراج دارد ، تعیین می شود. عامل دیگری که در این طراحی تأثیر می گذارد رطوبت نسبی هوا است. این با تعیین محل ساختمان مشخص می شود.

در زیر چند نمونه از برج های خنک کننده آورده شده است:

برج خنک کننده بزرگ

انواع برجهای خنک کننده:

برجهای خنک کننده معمولاً یا با ساخت ، روشهای انتقال حرارت و روشهای تولید جریان هوا طبقه بندی می شوند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به هر یک از انواع برجهای خنک کننده.

1. برج خنک کننده بسته :

برج خنک کننده بسته : برج های خنک کننده بسته از پیش ساخته هستند. این پوسته معمولاً از مواد بدون مقاومت در برابر خوردگی ، گرما و بادوام مانند پلی استر تقویت شده با فایبرگلاس ساخته می شود. از آنجایی که آنها از قبل مونتاژ شده اند ، می توان آنها را به راحتی به محل مورد نظر منتقل کرد. از آنجا که آنها جمع و جور هستند ، در تسهیلاتی که نیاز به گرمازدایی کم مانند بیمارستانها ، مراکز تجاری و ساختمانهای اداری را دارند ، ترجیح داده می شوند.

نوع نعوظ مزرعه: این واحدهای بزرگی است که بطور کلی در نیروگاهها ، تاسیسات عظیم تولیدی مانند کارخانه های فرآوری فولاد یا پالایشگاه های نفتی مورد استفاده قرار می گیرد. آنها در مقایسه با نوع بسته بندی ساختارهای بزرگی دارند. آنها می توانند مطابق مشخصات سفارشی تولید شوند.

REIT برای دستیابی به داده های برج خنک کننده در زمان واقعی راه حل هوشمند ساختمان را اجرا می کند.

2. روش های انتقال حرارت:

برج های خنک کننده خشک: برج های خنک کننده خشک با انتقال گرما از طریق سطحی که مایعات کار را از هوای محیط جدا می کند ، کار می کنند. این عمل در اصل انتقال حرارت توسط مبدل حرارتی با باله های طولانی انجام می شود. فن توسط موتور الکتریکی رانده می شود. از این رو برج های خنک کننده خشک هیچ آب مصرف نمی کنند.

 

برج خنک کننده مدار باز: این برجهای معروف برجهای خنک کننده هستند زیرا مقرون به صرفه و قابل تجدید هستند. آنها برای خنک کردن تأسیسات از آب استفاده می کنند و انتقال گرما با کاهش دمای فرایند و افزایش متناظر در هر دو رطوبت و دمای لامپ مرطوب هوا که از داخل برج خنک کننده عبور می کند اندازه گیری می شود.

برجهای خنک کننده مرطوب معمولاً تولید ناگهانی رانش می کنند. اگرچه آنها برای محیط زیست خطرناک نیستند ، اما از بیننده های چند راننده برای به حداقل رساندن پیمایش برج خنک کننده استفاده می شود. تبخیر آب در یک پیش نویس مکانیکی مرطوب ، ذاتاً از نظر انرژی نسبت به سایر انواع برجهای خنک کننده مانند خشک یا مایع مقرون به صرفه تر هستند.

برجهای خنک کننده سیال یا برجهای خنک کننده مدار بسته: در برجهای خنک کننده مدار بسته ، اغلب آب با گلیکول مخلوط می شود تا یک مایع تشکیل شود. این مایع در یک سیم پیچ در سراسر برج گردش می کند و مستقیماً در معرض هوا قرار نمی گیرد. آنها معمولاً در جایی مورد استفاده قرار می گیرند که سطح آن نیاز به تمیز و عاری از آلاینده ها باشد. مزیت این است که هیچ شکل گیری در مقیاس وجود ندارد و از این رو بهره وری بهتر و خرابی کمتری را ایجاد می کند.

3. روش های تولید جریان هوا:

انواع برج های خنک کننده بر اساس تولید جریان هوا ، پیش نویس های طبیعی ، پیش نویس مکانیکی ، برج های متقابل و ضد جریان است.

برجهای خنک کننده طبیعی پیش ساخته از طراحی و شکل برج خود استفاده می کنند تا هوا را به طور طبیعی با استفاده از فن ها به سمت بالا حرکت دهند. آنها از قانون تراکم های مختلف بین هوای محیط و هوای گرم موجود در برج استفاده می کنند. از این رو ، این برجها برای تحریک جریان هوا بلند هستند و مانند "ابرقاله" شکل می گیرند. آنها به طور معمول در بیرون ساختمانها قرار دارند تا جریان هوا فراهم شود.

برج های پیش نویس مکانیکی تمایل دارند از نیروی فن برای مجبور کردن هوا استفاده کنند. پروانه ها یا فن های گریز از مرکز برای گردش هوا در داخل برج استفاده می شوند. از لحاظ ساختاری بسیار کوچکتر از برجهای پیش نویس طبیعی هستند. کنترل ظرفیت در این نوع برج ها آسان است زیرا می توان سرعت فن را کنترل کرد. بر خلاف برج های پیش نویس طبیعی ، اینها می توانند در هر مکانی در داخل ساختمان واقع شوند.

برج های خنک کننده Cross Flow به گونه ای ساخته شده اند که اجازه می دهد هوا در حالت افقی جریان یابد در حالی که آب به صورت عمودی پایین می رود. این کار از طریق سیستم های باز از طریق عرشه فن انجام می شود ، مجهز به نازل . از آنجا که زمان تماس جریان هوا کمتر است ، برای انتقال گرما هوای بیشتری لازم است. این نوع برج خنک کننده دارای معایب زیادی از جمله مصرف بیشتر انرژی به دلیل جریان هوا مورد نیاز است. تعمیر و نگهداری وقت گیر است و مستعد مقیاس پذیری و گرفتگی دهانه هاست.

جریان شمارنده از آب داغی استفاده می کند که در قسمت بالا وارد می شود ، در حالی که هوا در پایین معرفی می شود و در قسمت بالای آن خارج می شود. از طرفداران پیش نویس اجباری و القا شده استفاده می شود. توزیع از طریق کانال با لوله های جانبی ، مجهز به نازل های اسپری پاشش انجام می شود. رشد جلبک ها بسیار محدود است ، زیرا لوله های جانبی یک واحد بسته هستند و در نور مستقیم خورشید قرار ندارند. مصرف برق آنها از واحدهای جریان متقابل کمتر است و مزیت نگهداری آسان را ارائه می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده ادامه مطلب، اطلاعات قیمت برج خنک کننده ، فروش برج خنک کننده و خرید برج خنک کننده به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.
http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/برج-خنک-کننده



:: موضوعات مرتبط: برج خنک کننده , ,
:: برچسب‌ها: برج خنک کننده , قیمت برج خنک کننده , فروش برج خنک کننده , خرید برج خنک کننده , برج خنک کن , برج خنک کننده فایبرگلاس ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

پکیج زمینی که به منظور تامین کردن گرمایش رادیاتورها و آبگرم مصرفی استفاده می شود ، بهترین جایگزین موتورخانه های قدیمی شناخته شده است. استفاده از پکیج زمینی سبب می شود به استفاده از آبگرمکن جهت مصارف روزانه مانند حمام و دستشویی نیازی نداشته باشید. همچنین استفاده از پکیج دیواری یا زمینی روش خوبی جهت کاهش هزینه های خانوار به شمار می رود . پکیج های گرمایشی در مقایسه با سیستم های گرمایشی دیگر به مراتب سروصدای کمتری دارند و سرد و گرم شدن یا تغییرات مربوط به دمای آب در آنها پایین تر است. در واقع آب با شیب یکنواخت تری گرم خواهد شد . به همین جهت پکیج محبوبیت بالایی بین کاربران خود به ویژه در ساختمان های مسکونی به دست آورد . همچنین پکیج های دیواری و زمینی فضای کمتری را نسبت به موتورخانه های قدیمی اشغال می کنند. عدم نیاز به فضای بزرگ در دنیای جدید که ساختمان ها کوچکتر شده اند می تواند یک مزیت مهم به شمار رود . پکیج های  زمینی بر مبنای محیطی که استفاده می شوند در مدل های مختلف چگالشی ، مخزنی و مبدلی تولید می شوند . در ادامه برخی از برندهای پرفروش پکیج زمینی را معرفی خواهیم کرد.

 

پکیج زمینی ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور یکی از معروف ترین، معتبرترین و پرفروش ترین برندهای فعال در حوزه پکیج زمینی و دیواری می باشد. پکیج زمینی ایران رادیاتور مدل G35 و Z36 که سوخت آنها گاز طبیعی می باشد و مدل D35 با سوخت گازوئیل از مدل های پرفروش پکیج ایران رادیاتور می باشند. این پکیج ها که از مشعل اتمسفریک بهره می برند با مخزن کویل دار عرضه می شوند . پکیج زمینی ایران رادیاتور دارای قابلیت ها و ویژگی های زیادی بوده و جایگزین کاملا مناسبی برای موتورخانه های شوفاژ قدیمی محسوب می شود .

قابلیت های پکیج زمینی ایران رادیاتور

  1. راندمان حراراتی بالا
  2. صدای کم
  3. مجهز به صفحه نمایش دیجیتال
  4. مجهز به مخزن ذخیره آب گرم استیل با ظرفیت 50 لیتر
  5. مجهز به سیستم حفاظتی ضد گریپاژ پمپ ، ضد یخ زدگی و باکتری زدایی
  6. مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند
  7. ساخته شده از قطعات باکیفیت اروپایی
  8. دوام و استحکام بالا
  9. قابلیت اتصال به سیستم برنامه ریزی هفتگی
  10. ایمنی بالا

 

پکیج زمینی شوفاژکار

گروه صنعتی شوفاژکار نیز یکی دیگر از برندهای مطرح و پرفروش پکیج می باشد. پکیج زمینی شوفاژکار در سه گروه هورخش، آذرخش و پکیج های سری P دسته بندی می شوند. پکیج شوفا›کار مدل هورخش و آذرخش از دو نوع سوخت گاز طبیعی و گازوئیل استفاده می کنند و پکیج های سری  Pاز گاز طبیعی استفاده می کنند. این دو مدل از پکیج شوفاژکار از لحاظ ظرفیت حرارتی، محدوده دمای کارکرد، ظرفیت مخزن آب گرم و موارد دیگر با یکدیگر تفاوت دارند. ویژگی های دو دستگاه هورخش و آذرخش تا حد زیادی به هم شباهت دارند.

ویژگی های پکیج شوفاژکار مدل هورخش و آذرخش

دارای پمپ سیرکولاسیون گراندفوس

بهره مندی از تجهیزات مناسب نظیر مانومتر، ترمومتر، ترموستات و پنل کنترلی

قابلیت نصب مشعل های گازوئیل سوز، گازسوز و همچنین دوگانه سوز

مجهز به دیگ CHL-200  

مجهز به منبع انبساط زیلمت

سهولت در تعمیر و نگهداری

 

ویژگی های پکیج زمینی شوفاژکار سری P نیز

  1. مجهز به دستگاه ضد رسوب الکترونیکی
  2. برخورداری از دیگ های چدنی با گارانتی 10 ساله
  3. تامین همزمان آب گرم مصرفی و گرمایش محیط
  4. استفاده از پمپ گراندفوس ساخت کشور دانمارک
  5. ابعاد کوچک و سادگی در نصب
  6. نگهداری و تعمیرات آسان
  7. دارای نشان استاندارد ملی ایران

 

پکیج زمینی ایرفو

انواع پکیج زمینی ایرفو در دو گروه کلی پکیج زمینی گاز سوز (اتمسفریک) و پکیج زمینی دوگانه سوز (گازوئیلی–گازی) دسته بندی می شود. در دسته اول سه مدل E، S و SL و در دسته دوم دو مدل G و GL قرار می گیرند.

ویژگی های پکیج زمینی ایرفو 

  1. راندمان حرارتی بالاقابلیت کاربا دو نوع مشعل گازی و گازوئیلی
  2. نصب و راه اندازی آسان و سریع
  3. احتراق سوخت به طور کامل و عدم ایجاد آلودگی در محیط
  4. عدم حساسیت به آب هایی با سختیزیاد
  5. ظرفیت حراراتی متنوع
  6. دوام و ایمنی بالا
  7. قابلیت کاردر فشار آب پایین
  8. گارانتی 14 ساله دیگ چدنی پکیجبدون سر و صدا
  9. پشتیبانی مناسب

 

پکیج زمینی فرولی

پکیج زمینی فرولی نیز همانند برند های ایران رادیاتور و شوفاژکار از پرفروش ترین برندهای پکیج در ایران می باشد. پکیج فرولی علاوه بر پکیج دیواری یک مدل پکیج شوفاژ زمینی به نام پگاسوس‌دی‌کی را نیز تولید و عرضه کرده است که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد. پکیج زمینی فرولی از جمله پکیج های مخزن دار با مبدل اولیه چدنی می باشد.

 

مشخصات پکیج زمینی فرولی

  1. ظرفیت ۴۵ کیلووات
  2. قابلیت کار با گاز طبیعی و گاز مایع
  3. طول عمر بالای پره های چدنی
  4. دارای گرید انرژی دو ستاره اروپا
  5. مجهز به مشعل اتمسفریک بی صدا
  6. مجهز به عیب یاب هوشمند
  7. مجهز به مخزن استیل ذخیره آب گرم مصرفی
  8. مجهز به سیستم ضد یخ
  9. مجهز به سیستم ضد گیرپاژ
  10. مجهز به صفحه کنترل کاربردی شامل دکمه های تنظیم دما، صفحه نمایش، دکمه حالت اقتصادی و...
  11. مجهز به 2 پمپ جداگانه به منظور تامین نمودن آب گرم بهداشتی و گرمایش محیط
  12. امکان اتصال به ترموستات اتاقی
  13. امکان اتصال به سیستم خورشیدی
  14. راندمان ۹۱.۶ درصد
  15. نصب و تعمیرات آسان
  16. طراحی جذاب و مدرن
  17. 10 سال خدمات پس از فروش

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع پکیج گرمایشی با گارانتی اصلی ، قیمت رقابتی و همچنین خرید از نماینده معتبر به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/heating/پکیج-شوفاژ-دیواری-زمینی



:: برچسب‌ها: پکیج , قیمت پکیج , پکیج دیواری , پکیج زمینی , پکیج گرمایشی , فروش پکیج , خرید پکیج , پکیج ایران رادیاتور , پکیج بوتان , بوتان پکیج ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

دیگ بخار

دیگ بخار یا بویلر بخار (steam boiler)  یک مخزن بسته می باشد که گرمای حاصل از مولد گرما ( که در اکثر موارد مشعل می باشد ) را به آب منتقل کرده و موجب تبخیر آن شود. این آب تبخیر شده جهت استفاده در پروسه های صنعتی مورد استفاده قرار گرفته و مجددا به آب تبدیل می شود و به دیگ بخار باز می گردد.

بویلر بخار در دو گروه اصلی تقسیم بندی می شوند

  1. دیگ بخار واترتیوپ (Water tube steam boiler)
  2. دیگ بخار فایر تیوپ (Fire tube steam boiler)

دیگ بخار واتر تیوپ

این دیگ از دو منبع یا درام اصلی تشکیل شده که توسط تعداد زیادی لوله آتش خوار به هم متصل شده اند ، یکی از منابع یا درام ها در پایین دیگ و دیگری در بالا قرار دارند. منبع پایینی به نام منبع آب یا واتر درام (Water dram)  شناخته می شود و منبع بالایی به نام منبع بخار یا استیم درام (steam dram)  نام دارد. مشعل ،  گرما را به لوله ها انتقال می دهد و با گرم شدن یا تبخیر آب ، بخارات و آب گرم به سمت منبع بالایی حرکت می کنند. در سطحی از منبع  ، بخار آب و در قسمتی دیگر بخار وجود دارد. رسوب گیری لوله های آتش خوار دیگ بخار واتر تیوپ بسیار زیاد می باشد به همین دلیل نیاز به رسیدگی و تعمیر و نگهداری خاص می باشد اما کیفیت بخار خروجی و توان تولید بخار بسیار بهتری دارند. از این دیگ بخار در توان های بالا با فشار بالا استفاده می شود.

دیگ بخار فایر تیوپ

این دیگ های بخار بسیار ساده تر از دیگ بخار واتر تیوپ هستند و از منبع اصلی که تعداد زیادی لوله آتش خوار از درون آن عبور کرده تشکیل شده اند.

قیمت دیگ بخار فایر تیوپ از نمونه واتر تیوپ آن کمتر است و در اکثر صنایع از این نوع دیگ بخار استفاده می شود ؛ راهبری آسانتر و هزینه کمتر را می توان دلیل این محبوبیت عنوان کرد.

دیگ های فایر تیوپ از نظر ساختار و دفعات چرخش محصولات احتراق در دیگ به دسته بندی های زیر تقسیم می شوند.

  1. دیگ بخار فایر تیوپ دو پاس
  2. دیگ بخار فایر تیوپ دو پاس سوپر یا کوره برگشتی
  3. دیگ بخار فایر تیوپ سه پاس
  4. دیگ بخار فایر تیوپ چهار پاس

اما از نظر نوع کوره و گردش محصولات احتراق در انتهای کوره به دو دسته زیر تقسیم می شوند.

  1. درای بک ( Dry back )
  2. وت بک (  Wet back)

در نمونه درای بک یا پشت خشک محل گردش محصولات احتراق در دیگ از یک پاس به پاس دیگر خارج از دیگ و در صفحه انتقال در مجاورت هوای اطراف قرار دارد. این کار باعث کاهش طول دیگ در ظرفیت برابر می شود اما از سوی دیگر راندمان را کمی کاهش و استهلاک را افزایش می دهد.

دیگ بخار وت بک که انتهای کوره آن درون آب و در مجاورت آن می باشد راندمان بیشتر ، طول عمر بیشتر ، قیمت بالاتر و ابعاد بزرگتری دارد. از این نوع دیگ بیشتر در ظرفیت های بالا استفاده می شود.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات فنی انواع مدل ها و ظرفیت های دیگ بخار، قیمت دیگ بخار ، فروش دیگ بخار و خرید دیگ بخار به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/heating/دیگ-بخار

 



:: موضوعات مرتبط: دیگ بخار , ,
:: برچسب‌ها: دیگ بخار , قیمت دیگ بخار , فروش دیگ بخار , خرید دیگ بخار , بویلر بخار , دیگ بخار واتر تیوپ , دیگ بخار فایر تیوپ ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

امروزه در اکثر مجتمع هاي مسکوني و اداري از انواع پکيج هاي ديواري و پکيج هاي زميني براي گرم کردن محيط در فصل زمستان و گرم کردن آب استفاده مي شود در اين مقاله قصد داريم به معرفي يکي ازبرندهاي مطرح  در بازار پکيج ها  يعني شرکت ايساتيس بپردازيم در ادامه مقاله معرفي پکيج شرکت ايساتيس 

 

پکيج شوفاژ ديواري ايساتيس

مجهز بودن اين دستگاه به فن اين امکان را به آن مي دهد که تخليه محفظه احتراق از گازهاي حاصل از احتراق به وسيله نيروي فن انجام پذيرد که سبب ارتقاي تکنولوژي و ايمني دستگاه مي شود. علاوه بر اين، وجود دريچه تامين هواي تازه در پکيج ايساتيس امکان استفاده ازدو دودکش مجزا (Twin Pipe Systems  ) يکي جهت خروج دود و ديگري جهت تامين هواي تازه را نيز ميسر مي سازد.

 

پکيج ديواري ايساتيس داراي سيستم عيب ياب الکترونيک، سيستم ضديخ زدگي، سيستم کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمايش، سيستم ايمني محدودکننده حداکثر دماي آب در مدار گرمايش و مجهز به شير گاز Sit Sigma 845   بوده که توانايي مدولاسيون بسيار بالا شعله را دارمي باشد و اين قابليت موجب شده است مديريت مصرف انرژي در محصول فوق به صورت ويژه اي انجام پذيرد. 

پکيج ديواري ايساتيس علاوه بر تامين اب گرم مصرفي در منازل و مجتمع هاي مسکوني، اب گرم مورد نياز براي شوفاژها را در فصل سرما فراهم مي سازد. استفاده از پکيج ديواري ايساتيس نسبت به آبگرمکن و سيستم شوفاژخانه مرکزي مزاياي بسيار زياذي در بر دارد.

پکيج از نظر ميزان توليد صدا بسيار کم صداتر و نوسانات دماي آب در آن به هيچ عنوان محسوس نمي باشد. روشن شدن و کارکرد آن در مقايسه با آبگرمکن ديواري و سيستم شوفاژخانه مرکزي بسيار کم صداتر بوده و از همه مهم تر راندمان حرارتي و

توليد گرماي آن در مقايسه با سيستم شوفاژخانه مرکزي بسيار بالاتر و به صرفه تر  مي  باشد.

 از ديگر مزاياي استفاده از پکيج ديواري ايساتيس در مقايسه با آبگرمکن ديواري و سيستم شوفاژخانه مرکزي اشغال فضاي بسيار کمتر مي باشد.ظرفيت گرمايي پکيج شوفاژ ديواري ايساتيس

ظرفيت پکيج گرمايشي در انواع پکيج ديواري ايساتيس با توجه به شرايط آب و هوايي، نوع و عايق بندي ساختمان متفاوت است. پکيج هاي با ظرفيت 24000 براي فضاهاي تا متراژ 120 مترمربع، پکيج هاي با ظرفيت 28000 براي فضاهاي تا متراژ 180 مترمربع و مدل ظرفيت 36000 براي فضاي متراژ 250 مترمربع توصيه مي شود.

 

پکيج ديواري ايساتيس با طراحي بسيار زيبا، کارکردي دقيق و مقرون به صرفه است. به نحوي که توجه بسياري از مصرف کنندگان و انبوه سازان را به خود جلب نموده است.

 

براي بررسي دقيق تر و همچنين مشاوره ي تخصصي و اطلاع از مشخصات و قيمت محصولات به سايت بامين تهويه مراجعه فرماييد.(روي لينک زير کليک کنيد)

پکيج-شوفاژ-ديواري-زميني/پکيج-ديواري-ايساتيس/http://www.bamintahvie.com/category/heating



:: موضوعات مرتبط: پکیج , ,
:: برچسب‌ها: پکیج , قیمت پکیج , فروش پکیج , خرید پکیج , پکیج دیواری , پکیج زمینی , پکیج ایساتیس , ایساتیس ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

کولر گازی که مناسب تمام اقلیم‌ها از جمله آب و هوای خشک و مرطوب است در فصول سرد سال قابلیت گرمایشی دارد. در این دوره یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین سیستم های سرمایشی گرمایشی که دارای بازدهی بالایی می باشد کولر گازی است. اما نکته حائز اهمیت در خرید کولر گازی توجه به شاخص مصرف انرژی و تناسب ظرفیت کولر گازی با ابعاد فضای مورد نظر می باشد چراکه می تواند در مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه ها کارآمد باشد.

مقایسه کولر گازی و کولر آبی

کولر گازی در مقایسه با کولر آبی مصرف آب صفر درصدی و شاخص آلودگی کمتری دارد. کولر گازی برخلاف کولر آبی هوای آلوده بیرون از خانه را کمتر به خانه انتقال می‌دهند، انتشار هوای مطبوع و عدم ایجاد رطوبت در محیط از دیگر مزایای کولر گازی به شمار می رود.

مزایای کولر گازی

  1. فیلترهای مخصوص تصفیه هوای محیط
  2. قابلیت کنترل خنک کنندگی بخش های مختلف خانه
  3. خنک کنندگی محیط در زمان کمتر
  4. مصرف نکردن آب به عنوان خنک کننده
  5. بدون صدا بودن 

معایب کولر آبی

  1. مصرف آب زیاد
  2. احتیاج مرتب به سرویس و تعویض پوشال
  3. تولید هوای ناسالم در فضای داخلی
  4. ایجاد بوی نامطبوع
  5. خوردگی و زنگ زدگی قطعات کولر
  6. نامناسب برای مناطق مرطوب
  7. میزان خنک کنندگی محدود

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات فنی انواع مدلهای کولر گازی و اسپلیت و قیمت کولر گازی به سایت بامین تهویه مرجعه فرمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/کولر-گازی-اسپلیت



:: موضوعات مرتبط: کولر گازی , ,
:: برچسب‌ها: کولر گازی , کولر گازی اینورتر , کولر گازی قیمت , فروش کولر گازی , خرید کولر گازی , قیمت کولر گازی ,
:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

اساس کار دیگ بخار

وظیفه دیگ‌ بخار همانطور که از نامش پیداست تولید بخار آب است.  بویلر بخار برای تولید بخار، آب و گرما را تحت فشار ترکیب می کند که از این بخار برای گرم کردن ساختمان ها، موتور خانه های تأمین انرژی و ... استفاده می شود. دیگ بخار در دو نوع افقی و ایستاده تولید و به بازار عرضه می شود.

برخی از سیستم‌های گرمایشی مرکزی از دیگ‌هایی برای گرم کردن آب یا هوا استفاده می‌کنند که پس از آن برای گرم کردن خانه یا ساختمان استفاده می‌شود.

تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی و نصب اولیه دیگ بخار

  1. تانک یکی از مهمترین تجهیزات لازم برای راه اندازی دیگ بخار است چرا که این ظرف استیل آب را نگه می‌دارد و آن را تبدیل به بخار خواهد کرد.
  2. المنت گرم کننده که معمولا برای ایجاد گاز، نفت و بخار تحت فشار در زیر تانک وجود دارد.
  3. سوپاپ بخار با دهانه ای کوچک در بالای تانک که به یک لوله نصب شده است.
  4. دودکش جهت خروج گرمای اضافی از سیستم  در دیگ های با فشار بالا.

 

دیگ بخار عمودی – بویلر بخار ایستاده

 

دیگ بخار عمودی یا بویلر بخار ایستاده برای تولید بخار با فشار و ظرفیت پایین به کار می رود.

ویژگی دیگ بخار ایستاده

  1. عدم نیاز به فونداسیون
  2. مناسب برای کاربردهای کوتاه مدت و پروژه ها
  3. سرویس و نگهداری آسان
  4. قابلیت ذخیره بخار اشباع شده تولیدی
  5. قابلیت کنترل اتوماتیک تحت سیستم BMS
  6. قابلیت استفاده در فضاهای کوچک و نصب و راه اندازی آسان
  7. سوخت مصرفی گاز و گازوئیل با قابلیت استفاده از مشعل های دوگانه سوز

دیگ بخار دابوصنعت

کاربرد دیگ بخار عمودی

  1. سونای بخار
  2. خشکشویی ها
  3. اتوکلاو های صنعتی و بیمارستانی

 

دیگ بخار فایرتیوب افقی

این نوع دیگ‌های بخار معمولا، شامل بدنه اصلی، صفحه – لوله‌های جلو و عقب، کوره و اطاقک برگشت می‌باشد که پس از مونتاژ و جوشکاری ابتدا کامل مورد آزمایش‌های غیر مخرب (پرتونگاری، اولتراسونیک، مایع نافذ و ...) قرار گرفته و سپس عملیات تنش‌گیری آنها در کوره مخصوص انجام می‌گیرد.

دیگ بخار

​​​​​​​

دیگ‌های فوق دارای دو پاس لوله‌اند که همراه کوره، جمعا دارای سه پاس حرارتی می‌باشند. پاس اول شامل کوره می‌باشد که به صفحه – لوله جلو دیگ و جلو محفظه برگشت  جوشکاری شده است. پاس دوم شامل لوله‌هایی که از اطاقک برگشت به صفحه –لوله جلو دیگ و پاس سوم شامل لوله‌هایی از صفحه – لوله جلو به صفحه – لوله عقب می‌باشد. شعله در کوره تشکیل می‌گردد و مواد حاصل از احتراق با عبور از لوله‌های پاس 2و3 و جعبه دودهای جلو عقب، از طریق دودکش خارج می‌شود و در طی این مسیر، آب در اثر جذب انرژی گرمایی حاصل از احتراق سوخت، به بیشترین درجه حرارت ممکن می‌رسد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات فنی انواع مدل ها و ظرفیت های دیگ بخار، قیمت دیگ بخار ، فروش دیگ بخار و خرید دیگ بخار به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/heating/دیگ-بخار



:: موضوعات مرتبط: دیگ بخار , ,
:: برچسب‌ها: دیگ بخار , قیمت دیگ بخار , فروش دیگ بخار , خرید دیگ بخار , بویلر بخار , ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

کلرزن شناور

کلرزن شناور ساده ترین نوع کلرزن ها می باشد. کلرزن شناور شامل یک مخزن پلاستکی بوده و اصولا دارای ظرفیت 3 پوند قرص کلر 1 یا 3 اینچ میباشد. جهت استفاده از کلرزن شناور باید قرص های کلر را در محفظه آن قرار داده و پس از بستن درپوش آن، کلرزن را روی سطح آب رها کنید. آب استخر وارد کلرزن شده و سبب حل شدن قرص ها می شود و با حرکت پیوسته روی سطح آب، کلر در آب استخر پخش می شود.

کلرزن های شناور ارزان قیمت بوده و به راحتی قابل تعویض هستند، اما در کلرزن های شناور کنترلی روی میزان کلر حل شده در آب وجود ندارد . در هر صورت اگر به دنبال یک کلرزن ساده و دارای کاربرد آسان هستید، این دستگاه گزینه خوبی برای شماست.

 

کلرزن خطی

کلرزن خطی با قابلیت سیستم اتومات دارای یک محفظه ی پلاستیکی استوانه ای که قرص های کلر سایز 1 یا 3 اینچ درون آن قرار می گیرند. کلرزن خطی دارای یک ورودی و خروجی است که به خط لوله کشی سیستم تصفیه آب استخر وصل می شوند. کلرزن خطی بعد از سیستم فیلتراسیون تصفیه آب قرار می گیرد. کلرزن خطی به دو دسته تقسیم می شود.

  1. کلرزن خطی درون خط (inline)
  2. کلرزن خطی برون خط (offline)

 

کلرزن خطی inline

کلرزن خطی inline به صورت مستقیم در مسیر لوله کشی برگشت آب به استخر قرار می گیرد. با عبور آب از درون کلرزن، مقداری از قرص های کلر در آب حل شده و به استخر باز می گردد. کلرزن خطی را می توان هنگام لوله کشی تصفیه خانه استخر جدید و یا با برش قسمتی از لوله UPVC در استخرهای قدیمی تر، نصب کرد.

 

کلرزن خطی Offline

نصب کلرزن خطی offline در استخرهای قدیمی تر، نسبت به کلرزن خطی inline آسان تر است. برخلاف کلرزن inline، برای نصب کلرزن Offline نیازی به برش لوله نیست و با ایجاد دو سوراخ کوچک در لوله نصب می شود. دو شلنگ نازک ورودی و خروجی مخزن کلرزن را به خط لوله متصل می کنند. مقداری از آب برگشتی به استخر از طریق این شلنگ وارد کلرزن شده و سپس آب کلردار شده به داخل خط لوله برگشته و در آخر وارد استخر می گردد.

 

کلرزن های خطی دارای دستگیره کنترل دستی برای تنظیم یا کاهش مقدار کلر تزریق شده می باشند. این کلرزن ها برای صاحبان استخری که می خواهند ترزیق کلر به صورت اتومات و بدون نیاز به برق انجام شود، بهترین انتخاب است.

 

کلرزن نمکی

ژنراتورهای تولید کلر نمکی یکی دیگر از سیستم های اتومات تزریق کلر استخر می باشند. کلرزن نمکی شامل یک منبع تغذیه و یک سل (Cell) نمک بوده و برای استفاده از آن باید مقداری نمک به آب استخر اضافه کرد. کلرزن نمکی به صورت inline در مسیر برگشت آب به استخر قرار می گیرد و سل آن با تعدادی پره فلزی احاطه شده که جریان برق کمی از آن ها می گذرد. با عبور آب دارای نمک از درون سل، نمک و آب توسط الکترولیز به هیدروژن و هیپوکلریک اسید تجزیه می شوند. این اسید جایگزین کلر آماده بوده و به عنوان ضدعفونی کننده در آب استخر عمل می کند.

از آنجایی که نمک در آب استخر باقی می ماند و بخار نمی شود، تنها در صورت رقیق شدن آب در اثر باران شدید و یا کاهش حجم آب بر اثر حضور همزمان تعداد زیاد شناگر، نیاز به افزودن مقداری نمک وجود خواهد داشت. کلرزن نمکی داری یک نمایشگر بوده که مقدار کلر و نمک موجود در آب را نشان می دهد و در این سیستم امکان "سوپر کلرزنی" نیز وجود دارد که معادل شوک دادن به آب استخر می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات فنی و قیمت کلرزن استخر و تجهیزات ضدعفونی استخر به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/pool/تجهیزات-جانبی-استخر



:: برچسب‌ها: تجهیزات استخر , قیمت تجهیزات استخر , فروش تجهیزات استخر , خرید تجهیزات استخر , پکیج , کلرزن ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

تجهیزات استخر و جکوزی برای سیستم های مختلف استخر دارای تنوع و کاربری های بسیاری است که تمامی آنها در شرکت فنی مهندسی بامین تهویه برای مصرف کنندگان موجود می باشد.                                                                                                                       

تجهیزات استخر و جکوزی را می توان در دسته بندی های زیر قرار داد:

  1. انواع فیلتر استخر شنی و فایبرگلاس در ظرفیت های گوناگون
  2. انواع مدل ها و برندهای الکتروموتور و پمپ استخر
  3. فیلتر تصفیه شنی (به همراه شیر چند راهه ، مانومتر و شیر هواگیری)
  4. دستگاه های رطوبت گیر
  5. کلرزن استخر
  6. سقف متحرک استخر
  7. پمپ تزریق
  8. ازن ژنراتور
  9. جاروی استخر
  10. آبنما
  11. کف پوش استخر
  12. تخت استخر
  13. انواع مدل ها و برندهای مبدل استخر
  14. چراغ استخر و تجهیزات مرتبط
  15. اتصالات استخر و جکوزی
  16. تجهیزات روشنایی استخر
  17. پمپ های استرینردار
  18. نردبان استخر
  19. دایو استخر
  20. پمپ های جکوزی /تصفیه استخر
  21. تجهیزات نگهداری استخر
  22. مبدل حرارتی استخر
  23. فیلتر های دیاتومه ای
  24. هیتر استخر
  25. هیتر برقی استخر
  26. پمپ های تصفیه استخر
  27. جارو اتوماتیک استخر
  28. هیتر برقی سونا خشک
  29. دیگ بخار برقی سونا
  30. نازل ها و فواره های آب
  31. سیستم تزریق ازن
  32. سیستم کلرزن
  33. پمپ های گریز از مرکز قابل استفاده در استخر های بزرگ و کوچک
  34. پمپ های تامین فشار جکوزی ساخت آلمان
  35. انواع جت های جکوزی
  36. فیلتر تصفیه استخر ، فیلتر کیسه ای

 

کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات فنی و قیمت تجهیزات استخر ، سونا و جکوزی به سایت بامین تهویه به آدرس زیر مراجعه فرمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/pool/ تجهیزات-جانبی-استخر

 

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات استخر , قیمت تجهیزات استخر , فروش تجهیزات استخر , خرید تجهیزات استخر , پکیج , سونا خشک , پمپ کفکش ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

داکت اسپلیت را می توان متداول‌ترین سیستم تهویه مطبوع در دنیا دانست که بسیاری برای تهویه مطبوع از آن استفاده می کنند. این دستگاه از یک هواساز و یک کندانسور تشکیل شده است و توسط مجموعه ای از لوله‌های مسی به هم متصل شده اند.

داکت اسپلیت ها در دو نوع اینورتردار و معمولی تولید می شوند . در نوع داکت اسپلیت اینورتر دار، توان و قدرت کارکرد دستگاه با توجه به دمای ست شده و دمای حسگر داخل مشخص خواهد شد . بصورتی که فرمان ارسالی از ترموستات به اینورتر سبب تغییر فرکانس برق ورودی به کمپرسور میشود و به طبع آن تعداد دور و قدرت کمپرسور نیز بسته به نیاز محیط متفاوت خواهد بود .

هر دستگاهی دارای معایب و مزایای خاص خود است اما باید اطمینان حاصل کرد که آیا مزایای دستگاه مورد نظر نسبت به معایب آن برتری دارد یا خیر؟

مزایای استفاده از داکت اسپلیت

از مزایای داکت اسپلیت در نصب و راه‌اندازی می توان به سیستم لوله کشی داکت اسپلیت اشاره کرد. داکت اسپلیت سیستم لوله‌کشی را به شدت کاهش، در نهایت علاوه بر هزینه، زمان عیب‌یابی نیز در هنگام بروز مشکل کاهش می یابد. در دنیای امروز که به دنبال راهی برای کاهش مصرف انرژی هستیم، داکت اسپلیت در مقایسه با نمونه‌های دیگر، مصرف انرژی کمتر و قیمت پایین تری دارد.

کاربرد دوگانه سرمایش و گرمایش داکت اسپلیت ؛ عدم نیاز به  چیلر، برج خنک کننده، موتور خانه مرکزی، رادیاتورها و لوله کشی های مربوطه ، همچنین امکان استفاده از هوای تازه (Fresh Air) در صورت نیاز ، حذف رطوبت و فیلتراسیون هوا و کاهش آلودگی ،  امکان استفاده از سیستم گرمایش با کویل آبگرم و قابلیت نصب داکت اسپلیت برای فضاهای بزرگ با کاربری مختلف ، قابلیت اضافه کردن فیلتر تصفیه هوا و کنترل دمای هر نقطه از فضا به وسیله ترموستات و دریچه های ترموستاتیک تنظیم هوا به صورت مجزا ، راه اندازی و کاربری آسان و طول عمر بالا از دیگر مزایای استفاده از داکت اسپلیت می باشند.

 

معایب استفاده از داکت اسپلیت

از معایب داکت اسپلیت می توان به ایجاد دمای یکسان در تمامی فضای داخلی اشاره کرد ، داکت اسپلیت قدرت تمرکز بر روی اتاق یا بخشی از فضا را ندارد. هنگامی که داکت اسپلیت در یک خانه یا آپارتمان روشن می‌شود، تمام فضای اتاق‌ها دارای دمای یکسانی خواهند شد. ترموستات موجود در دستگاه در بزرگترین فضا قرار دارد اما با این حال این موضوع برای همه خوشایند نیست.

از دیگر معایب داکت اسپلیت می توان به صدای مشخص فن و عبور هوای مکش دستگاه در بعضی برندهای داکت اسپلیت ، نصب یونیت خارجی (کندانسینگ یونیت) در فضای خارجی ، نصب تعداد زیاد کندانسینگ یونیت ها برای مجموعه داکت اسپیلت های یک مجتمع آپارتمانی یا ساختمان در صورتی که محل نصب این یونیت ها روی بام نباشد نمای ساختمان را زشت می کند اشاره کرد. همچنین حداکثر طول لوله های رابط (مسی) بین پنل داخلی داکت اسپلیت تا کندانسور بیرونی براساس ظرفیت و نظر کارشناس بین 10 تا 30 متر می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت و مشخصات فنی انواع داکت اسپلیت به لینک زیر در سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/داکت-اسپلیت



:: موضوعات مرتبط: کولر گازی , ,
:: برچسب‌ها: داکت اسپلیت , قیمت داکت اسپلیت , فروش داکت اسپلیت , خرید داکت اسپلیت , هواساز ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

شرکت کائوری (KAORI) در سال 1970 با هدف تولید فناوری‌های نوین و محصولاتی با کیفیت جهانی تأسیس گردید. شرکت کائوری با تکیه بر تحقیق و توسعه مستمر و واردات تکنولوژی‌های جدید در سال 1994 بخش تولید مبدل‌های حرارتی صفحه‌ای را با تکنولوژی مولر آمریکا راه اندازی نمود و در سال 1995 موفق به کسب گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001  گردید.

 شرکت کائوری با تکیه بر دانش فنی در زمینه انتقال حرارت و مبدل‌های حرارتی و تلاش روزافزون گواهینامه‌ها و ثبت اختراعات متنوعی را در بخش مبدل‌های حرارتی صفحه‌ای کسب نموده است

این شرکت به جهت داشتن دانش فنی محصولاتی با کیفیت ، قابل اطمینان، مقرون به صرفه و کارآمد و متناسب با نیاز مشتری را تولید می کند که باعث کاهش مصرف انرژی و هزینه می‌گردد.

مبدل حرارتی کائوری با راندمان بیش از 90 درصد، آب گرم مصرفی و بهداشتی را با کمترین هزینه و بدون اتلاف انرژی تامین می کند.

در مبدل های کائوری به منظور عملکرد مناسب مبدل ؛ صافی ، سختی گیر و شیر یکطرفه نیاز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت مبدل حرارتی کائوری به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/heating/مبدل-حرارتی-صفحه-ای/مبدل-حرارتی-صفحه-ای-کائوری



:: موضوعات مرتبط: مبدل حرارتی , ,
:: برچسب‌ها: مبدل کائوری , کائوری , مبدل , مبدل حرارتی , قیمت مبدل حرارتی , فروش مبدل حرارتی , مبدل حرارتی کائوری ,
:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

پکیج دیواری لورچ در 4 مدل و 3 ظرفیت حرارتی تولید و عرضه می شود. پکیج دیواری لورچ که در بازار با نام پکیج شوفاژ دیواری لورچ نیزشناخته می شود در ظرفیت های 24 ، 28 و 32 کیلو وات می باشد.

انواع مدل های پکیج دیواری لورچ عبارتند از :

  1. پکیج دیواری لورچ مدل آرتا
  2. پکیج دیواری لورچ مدل آریان
  3. پکیج دیواری لورچ مدل آرتمن

پکیج دیواری لورچ مدل آرتا که از معتبرترین قطعات اروپا ساخته شده است، با حداقل فشار ابگرم مصرفی قابل راه اندازی می باشد. پنل پکیج دیواری لورچ مدل آرتا دارای نمایشگر بوده و قابلیت تنظیم آن به صورت دستی امکان پذیر است.

 

پکیج دیواری لورچ مدل اریان با فشار اب ورودی کم در حدود0/3 بار نیز راه اندازی شده و حداکثر دمای آب مدار گرمایش پکیج لورچ 85 درجه سانتی گراد و حداکثر دمای آبگرم مصرفی 60 درجه سانتی گراد خواهد بود.

 

لازم به ذکر است که پکیج دیواری لورچ دارای دو سال گارانتی می باشد.

 

برای بررسی دقیق تر و همچنین مشاوره ی تخصصی و اطلاع از مشخصات و قیمت محصولات به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.(روی لینک زیر کلیک کنید)

http://www.bamintahvie.com/category/heating/پکیج-شوفاژ-دیواری-زمینی/پکیج-دیواری-لورچ



:: موضوعات مرتبط: پکیج , ,
:: برچسب‌ها: پکیج , قیمت پکیج , پکیج دیواری , پکیج زمینی , پکیج گرمایشی , فروش پکیج , خرید پکیج , پکیج ایران رادیاتور , پکیج بوتان , بوتان پکیج ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

تزریق کلر

تزریق کلر و چگونگی انجام آن ، بخش مهمی از نگهداری استخر می باشد و کنترل میزان کلر آب، رکن اصلی در ضدعفونی و از بین بردن باکتری هاست که از مهمترین تجهیزات استخر به شمار می رود. کلر مایع و یا پودری را به صورت دستی و دو بار در روز به آب استخر اضافه می کنند، این روش شاید ساده و آسان بنظر برسد ولی با انجام این کار کلر به صورت یکنواخت در آب حل پخش نمی شود و قطعا روش مناسبی نیست.

کلریناتورهای استخر این مشکل را حل کرده و مدت زمان صرف شده برای نگهداری استخر را کاهش می دهند. کلریناتورهای استخر تزریق کلر را در تمام طول شبانه روز به صورت اتومات انجام داده و آب استخر را کاملا تمیز و ضدعفونی نگه می دارند. در ادامه به معرفی انواع کلرزن استخر می پردازیم.

 

کلرزن شناور

کلرزن شناور ساده ترین نوع کلرزن ها می باشد. کلرزن شناور شامل یک مخزن پلاستکی بوده و اصولا دارای ظرفیت 3 پوند قرص کلر 1 یا 3 اینچ میباشد. جهت استفاده از کلرزن شناور باید قرص های کلر را در محفظه آن قرار داده و پس از بستن درپوش آن، کلرزن را روی سطح آب رها کنید. آب استخر وارد کلرزن شده و سبب حل شدن قرص ها می شود و با حرکت پیوسته روی سطح آب، کلر در آب استخر پخش می شود.

کلرزن های شناور ارزان قیمت بوده و به راحتی قابل تعویض هستند، اما در کلرزن های شناور کنترلی روی میزان کلر حل شده در آب وجود ندارد . در هر صورت اگر به دنبال یک کلرزن ساده و دارای کاربرد آسان هستید، این دستگاه گزینه خوبی برای شماست.

 

کلرزن خطی

کلرزن خطی که دارای سیستم اتومات می باشد شامل یک محفظه ی پلاستیکی استوانه ای است بصورتیکه قرص های کلر سایز 1 یا 3 اینچ درون آن قرار می گیرند. کلرزن خطی دارای یک ورودی و خروجی است که به خط لوله کشی سیستم تصفیه آب استخر متصل می شوند. کلرزن خطی بعد از سیستم فیلتراسیون قرار می گیرد. کلرزن خطی به دو دسته تقسیم می شود.

کلرزن خطی درون خط (inline)

کلرزن خطی برون خط (offline)

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات فنی و قیمت کلرزن استخر و تجهیزات ضدعفونی استخر به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/pool/تجهیزات-جانبی-استخر

 



:: موضوعات مرتبط: تجهیزات استخر , ,
:: برچسب‌ها: تجهیزات استخر , قیمت تجهیزات استخر , فروش تجهیزات استخر , خرید تجهیزات استخر , پکیج , سونا خشک , کلرزن , کلرزن استخر , کلرزن خطی , کلرزن نمکی , کلرزن شناور ,
:: بازدید از این مطلب : 569
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

برج خنک کننده یکی از وسایل بزرگتر تجهیزات از نظر مساحت زمین است که باید در یک نقشه سایت قرار بگیرد. عواملی که در محل برج های خنک کننده تأثیر می گذارند ، به غیر از راحتی در تأمین آب و بازگشت ، جاده های حاکم بر باد ، سر و صدا و دسترسی است.

بادهای غالب
برج های خنک کننده باید در قسمت کوچک آنها به سمت باد غالب قرار داشته باشند. هر دو طرف طولانی به هوای تازه هوای تازه می دهد.

برجهای خنک کننده نباید به سمت پایین و در مجاورت بخاریهای آتش نشانی ، پشته های شعله ور یا هر ماده تولید گرما قرار گیرند ، زیرا این موارد باعث افزایش دمای هوای محیط و کاهش کارایی برجهایخنک کننده می شود.

سر و صدا
سطح سر و صدای برجهای خنک کننده بزرگتر می تواند بسیار زیاد باشد و در صورت قرار گرفتن برج در نزدیکی مناطق کار مداوم اشغال شده ، مانند دفاتر و ساختمانهای کنترل ، ممکن است قابل اعتراض باشد.

دسترسی به جاده ها
دسترسی لازم برای نگهداری اساسی پمپها ، تجهیزات دوز شیمیایی و دست زدن به صفحه های زباله است.

برجهای خنک کننده با تبخیر و حفر آب از بین می روند و در نتیجه اسپری آب و مه در طرف پایین دست برج ایجاد می شود و باعث می شود هر جاده ای به طور مداوم مرطوب شود. این یک خطر ترافیکی است ، زیرا در مکان های خاصی ، یخ ها در زمستان می توانند تشکیل شوند.

به طور کلی ، حداقل مسافتی بین 15-20 متر مساحت شفاف برای حرکت هوا در مورد برج باید اختصاص یابد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده ادامه مطلب، اطلاعات قیمت برج خنک کننده ، فروش برج خنک کننده و خرید برج خنک کننده به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/برج-خنک-کننده



:: موضوعات مرتبط: برج خنک کننده , ,
:: برچسب‌ها: برج خنک کننده , قیمت برج خنک کننده , فروش برج خنک کننده , خرید برج خنک کننده , برج خنک کن , برج خنک کننده فایبرگلاس ,
:: بازدید از این مطلب : 642
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

تجهیزات استخر و جکوزی برای سیستم های مختلف استخر دارای کاربری و تنوع زیادی است.

بخش ضدعفونی و گندزدایی آب استخر از میکروارگانیسم ها و سایر آلودگی ها شامل کلرزن استخر

کلرزن شناور

کلرزن خطی

کلرزن نمکی

ازن ژنراتور

دستگاه اشعه ماوراء بنفش (UV)

 

کلرزن استخر

 

کلرزن وظیفه تزریق مقدار مشخص کلر را به آب استخر دارد.کلرزن ها به چهار مدل کلرزن خطی ، کلرزن میکسر دار(همزا دار و یا تانک کلر) ، کلرزن شناور ، کلرزن نمکی تولید میشوند که با توجه به کاربری و ابعاد استخر بکار می روند.

تمامی مدل های کلرزن بجز مدل شناور در تصفیه خانه و در مجاورت تجهیزات تصفیه ، ( تجهیزات استخر ) قرار می گیرند. اما مدل شناور بصورت آزادانه روی سطح آب استخر بصورت شناور قرار می گیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات فنی و قیمت کلرزن استخر و تجهیزات ضدعفونی استخر به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/pool/تجهیزات-جانبی-استخر

 



:: موضوعات مرتبط: تجهیزات استخر , ,
:: برچسب‌ها: تجهیزات استخر , قیمت تجهیزات استخر , فروش تجهیزات استخر , خرید تجهیزات استخر , پکیج , سونا خشک , کلرزن , کلرزن استخر , کلرزن خطی , کلرزن نمکی , کلرزن شناور ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

بوتان


گروه صنعتی بوتان شرکتی معتبر در زمینه ی تولید انواع لوازم گرمایشی از قبیل آبگرمکن ، پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور می باشدکه ما در این مقاله به بررسی پکیج دیواری بوتان می پردازیم.

 

پکیج دیواری بوتان


انواع مختلف پکیج بوتان بر حسب نیاز مشتریان با امکانات و پارامترهای متفاوتی تولید و روانه ی بازار می شوند که خریداران با توجه به نیاز خود می توانند هریک از انواع این پکیج ها را تهیه نمایند.

وجود تنوع در مدل های مختلف محصولات این شرکت باعث به وجود آمدن تفاوت قیمت در انواع مدل های این پکیج ها شده است که این تفاوت قیمت به دلیل وجود امکانات متنوع ، قدرت و کارایی متفاوت هریک از این محصولات می باشد.

لذا برای اینکهخریدار بتواند با توجه به نیاز و بودجه ی خود بهترین و کاربردی ترین محصول را انتخاب نماید لازم است در ابتدا مدل های مختلف این محصول را شناخته و آن ها را با یکدیگر مقایسه نماید.

 

انواع پکیج دیواری بوتان


پکیج دیواری بوتان در 4مدل تولید و به بازار عرضه می گردد:

1.پکیج بوتان مدل پرلاپرو perla pro

2.پکیج بوتان مدل پاویا pavia

3.پکیج بوتان مدل پارما parma

4.پکیج بوتان مدل بیتا bita

از میان 4مدل نام برده شده 2مدل دیجیتال و 2مدل دیگر آنالوگ می باشند:

 

مدل های دیجیتال:

 

پکیج دیواری بوتان مدل پرلا پرو 

پرلاپرو

   

پکیج دیواری بوتان مدل پاویا 

پاویا

مدل های آنالوگ:

 

پکیج دیواری بوتان مدل پارما 

پارما

پکیج دیواری بوتان مدل بیتا 

بیتا

 

لازم به ذکر است که مدل های آنالوگ (پارما - بیتا) به دلیل بی بهره بودن از سیستم عیب یاب و همچنین نمایشگر دیجیتال بر روی آن قیمت پایین تری نسبت به مدل های دیجیتال آن دارد.

 

ظرفیت حرارتی 

میزان حرارتی که پکیج ما قادر به تولید آن می باشد که با توجه به محل مورد نظر برای قرارگیری و استفاده ی دستگاه توسط مصرف کنندگان از مدل های مختلف مورد اشاره استفاده می شود:

برای مساحت های تا 140 متر از ظرفیت حرارتی 2400 استفاده می شود که کمترین ظرفیت حرارتی موجود می باشد.

مساحت های 140 تا 240 متر ظرفیت 2800

مساحت 280 تا 350 متر ظرفیت 3600 متر

 

برای بررسی دقیق تر و همچنین مشاوره ی تخصصی و اطلاع از مشخصات و قیمت محصولات به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.(روی لینک زیر کلیک کنید)

http://www.bamintahvie.com/category/heating/پکیج-شوفاژ-دیواری-زمینی/پکیج-دیواری-بوتان



:: موضوعات مرتبط: پکیج , ,
:: برچسب‌ها: پکیج , قیمت پکیج , پکیج دیواری , پکیج زمینی , پکیج گرمایشی , فروش پکیج , خرید پکیج , پکیج ایران رادیاتور , پکیج بوتان , بوتان پکیج , بوتان ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

دیگ بخار چه کاری انجام می دهد؟

دیگ بخار نوعی سیستم تبادل گرما است که آب از طریق احتراق یک سوخت که از طریق لوله ای که در آب فرو رفته است ، تا دمای جوشش گرم می شود. گرمای تولید شده در این سیستم بعنوان بخار وارد سیستم می شود. این بخار از طریق سیستم های لوله ای به تجهیزاتی که گرم می شود ، اعم از کویل های آب گرم در واحدهای انتقال هوا یا سایر تجهیزات گرمایشی ، جریان دارد.

دیگهای بخار اغلب در کاربردهایی از قبیل گرمایش راحت ، حفظ دمای فرایند صنعتی و بسیاری از کاربردهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

 

دیگ بخار چطور کار می کند؟

دیگ بخار از طریق واکنش احتراق بین سوخت و هوا عمل می کند ، که شعله را به درون لوله هایی که در آب غوطه ور هستند مشتعل می کند. گرمای حاصل از احتراق سپس از لوله به آب منتقل شده در لوله ها منتقل می شود. سپس آب در بخار تبخیر می شود. این بخار سپس به لوله کشی منتقل می شود تا در برنامه گرمایشی خاص مورد استفاده قرار گیرد.

 

بعد از اینکه گرما از آن بخار گرفته شد و به فرایند نیاز به گرما منتقل شد ، بخار به عنوان میعانات مجدداً به داخل آب تبدیل می شود. این قابل جمع آوری و برگشت به دیگ است تا از طریق خط برگشت میعانات استفاده شود. این مقدار آب مورد نیاز به مواد آرایش و همچنین مواد شیمیایی مورد نیاز را ذخیره می کند زیرا میعانات مواد جامد محلول را تبخیر کرده است.


جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات فنی انواع مدل ها و ظرفیت های دیگ بخار، قیمت دیگ بخار ، فروش دیگ بخار و خرید دیگ بخار به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/heating/دیگ-بخار



:: موضوعات مرتبط: دیگ بخار , ,
:: برچسب‌ها: دیگ بخار , قیمت دیگ بخار , فروش دیگ بخار , خرید دیگ بخار , بویلر بخار , ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()