معرفی انواع مدل های پکیج دیواری ایران رادیاتور
نوشته شده توسط : zg

تاریخچه ایران رادیاتور

شرکت ایران رادیاتور در سال 1383 فعالیت خود در زمینه تولید انواع پکیج های دیواری و زمینی آغاز نمود. پکیج های گازی، دیواری و زمینی ایران رادیاتور به کمک تبلیغات گسترده، قیمت های مناسب و رقابتی و خدمات پس از فروش خود، توانسته بخش بزرگی از بازار مصرف پکیج های گرمایشی در کشور را در اختیار بگیرد.

پکیج دیواری و زمینی ایران رادیاتور در انواع مدل ها با کاربری های متفاوت تولید می شوند که انواع مدل های آن شامل: پکیج های دیواری و زمینی، پکیج فن دار، بدون فن، تک مبدل، دو مبدل، سه مبدل، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های 21000 تا 36000 تولید و به بازار عرضه می شوند.

پکیج دیواری ایران رادیاتور در انواع تک مبدل و دو مبدل بر اساس ظرفیت، سوخت مصرفی، نوع کاربری، راندمان، فشار آب مورد نیاز و . . . دارای مدل های متفاوتی هستند. پکیج ایران رادیاتور در مدل های ECO - K - ES - E - M - L - LR از نوع پکیج دو مبدله هستند و در مدل های BM از نوع تک مبدله می باشند. همچنین در هر کدام از دو مدل سری FF فن دار و سری CF بدون فن می باشند.

در ادامه به توضیح مختصری ازانواع مدل های پکیج ایران رادیاتور میپردازیم.

 

پکیج ایران رادیاتور سری  ECO

پکیج ایران رادیاتور سری  ECOیکی از جدیدترین مدل های پکیج دیواری این شرکت است و به منظور نیاز مشتریان به پکیج دیواری با قیمت و کیفیت مناسب تولید و به بازارعرضه شد. این مدل مجهز به دو مبدل حرارتی می باشد که کمک می کند آبگرم مصرفی مناسب و پر فشاری را فراهم کند. پکیج ایران رادیاتورمدل ECO در دو ظرفیت 22 کیلووات و 24 کیلووات به مصرف کنندگان ارائه می شود. لازم به ذکر است مدل ECO ارزانترین سری از پکیج های ایران رادیاتور می باشد.

پکیج ایران رادیاتور سری  M

پکیج ایران رادیاتور سری  Mاز قدیمی ترین مدل های شرکت ایران رادیاتور می باشد که علاوه کیفیت و راندمان بالا دارای قیمت مناسبی می باشد ، پکیج ایران رادیاتور سری  Mنیز برای مشتریانی که به دنبال پکیج با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند مناسب می باشد. پکیج دو مبدله ایران رادیاتور سری  Mمجهز به پمپ ویلو شیر گاز SIT ایتالیا می باشد که برای ایجاد گرمایش از آنها استفاده می کند. پکیج سری M را می توان پر فروش ترین سری از پکیج ایران رادیاتور دانست که در ظرفیت های 24 کیلووات و 28 کیلووات ( (M24FF-M28FF) تولید و به بازار عرضه می شود.

 

پکیج ایران رادیاتور سری L

پکیج ایران رادیاتور سری L با کیفیت فوق العاده و بهترین سری از پکیج های ایران رادیاتور می باشد که به عنوان یکی از بهترین پکیج های دیواری در بازار شناخته شده است . همچنین پکیج ایران رادیاتور سری L بالاترین قیمت را نیز در میان دیگر مدل های پکیج ایران رادیاتور دارد، که با توجه به کیفیت و راندمان فوق العاده بالای سری L دور از انتظار نمی باشد. این مدل دارای دو مبدل حرارتی ، پمپ بسیار قوی و شیر گاز SIT ایتالیا می باشد، همچنین مجهز به نمایشگر دیجیتال و منبع انبساط بزرگتری نیز می باشد که کیفیت و راندمان بسیار بالای دستگاه را به دنبال دارد. این مدل با با قابلیت عیب یابی اتومات مشکلات و خطاهای جزئی را تشخیص و در رفع آنها به مصرف کننده کمک می کند. سری L در ظرفیت های 24000 ، 28000 و 36000 ؛(L36FF , L28FF, L24FF) تولید و به بازار عرضه می شود. می توان گفت پکیج ایران رادیاتور L36FF از قدرتمند ترین پکیج های  دیواری در ایران می باشد.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور در مدل های دیواری و زمینی دارای 2 سال گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت می باشد.

برای بررسی دقیق تر و همچنین مشاوره ی تخصصی و اطلاع از مشخصات و قیمت محصولات به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.(روی لینک زیر کلیک کنید)

http://www.bamintahvie.com/category/heating/پکیج-شوفاژ-دیواری-زمینی/پکیج-دیواری-ایران-رادیاتور





:: موضوعات مرتبط: پکیج , ,
:: برچسب‌ها: پکیج , قیمت پکیج , پکیج دیواری , پکیج زمینی , پکیج گرمایشی , فروش پکیج , خرید پکیج , پکیج ایران رادیاتور , پکیج بوتان , بوتان پکیج ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: