نوشته شده توسط : zg

پکیج‌های گرمایشی دیواری و زمینی با قابلیت همزمان تامین گرمایش محیط و آبگرم مصرفی یکی از محبوب ترین سیستم های گرمایشی در خانواده های ایرانی به شمار می روند. هر ساله قبل از شروع فصل سرما هواگیری پکیج دیواری باید انجام شود چراکه هوا درون لوله‌های آب قرار می‌گیرد و سبب اختلال در عملکرد پکیج می‌شود و اجازه عبور آب را نمی‌دهد. در این مطلب نحوه هواگیری پکیج را به شما آموزش میدهیم تا بتوانید به راحتی این کار را انجام داده و بهترین بازخورد را از این دستگاه مفید شاهد باشید.

در صورتی که می‌خواهید هواگیری پکیج را خودتان انجام دهید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در پایان این مطلب با یادگیری نحوه هواگیری پکیج، می توانید پکیج خود را هوا گیری کنید.

نحوه هواگیری پکیج دیواری

برای هواگیری پکیج ابتدا باید پکیج را روشن کنید و روی حالت زمستان و یا گرم کردن رادیاتورها بگذارید.

در مرحله بعد هواگیری پکیج باید قسمت پایینی پکیج را باز کنید و اجازه دهید که هرچه درون آن هست خارج شود و همچنین آب را از آن خارج می‌کنید و اجازه می‌دهید که همه هوای درون پکیج به همراه آب خارج شود.

در این مرحله باید ورودی و خروجی همه رادیاتورهای متصل به پکیج را باز بگذارید.

سپس رادیاتورها را بررسی کنید و از مسدود نبودن آن‌ها مطمئن شوید همچنین در این مرحله نباید هیچگونه صدای غیر طبیعی از رادیاتورها به گوش برسد.

در این مرحله باید هواگیری را از رادیاتورها شروع کنید و آب را به داخل آن‌ها انتقال دهیم. تا زمانیکه آب بدون هوا و با فشار از شوفاژ خارج نشد این کار را ادامه می‌دهیم و سپس ورودی و خروجی آن‌ها را وصل می‌کنیم.

توجه: در این مرحله آب به همراه هوا با فشار از رادیاتور خارج می‌شود و محیط اطراف را خیس می‌کند برای جلوگیری از پاشش آب به اطراف یک ظرف بزرگ در قسمت مربوطه قرار دهید تا محیط اطراف خیس نشود.

 

در این مرحله اگر هواگیری پکیج بصورت صحیح انجام شده باشد فشار آب دستگاه کم می‌شود. برای تنظیم فشار آب پکیج، شیر پر کن که زیر پکیج قرار دارد را باز کرده و صب می کنیم تا فشار آب تنظیم شود و روی عدد 1.5 بار قرار گیرد. سپس آب را می‌بندیم.

در آخر ، اگر هواگیری پکیج درست و اصولی انجام شده باشد می‌توانید از گرمایش رادیاتورها استفاده کنید.

در ادامه می توانید اطلاعات فنی، تصایر و قیمت پکیج های دیواری و زمینی در برندهای معتبر را در وبسایت بامین تهویه مشاهده نمایید.

همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان بامین تهویه تماس حاصل نمایید.

لیست قیمت پکیج



:: موضوعات مرتبط: پکیج , ,
:: برچسب‌ها: هواگیری پکیج , پکیج , پکیج دیواری , پکیج زمینی , پکیج گازی , پکیج برقی , پکیج دومبدله , پکیج فن دار , پکیج بوتان , پکیج ایران رادیاتور , پکیج ایساتیس ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 آذر 1400 | نظرات ()