نوشته شده توسط : zg

پمپ لجن کش 

پمپ لجن کش از پمپ‌های سانتریفیوژ اصطلاحا گریز از مرکز است. در پمپ های لجن کش نیز همانند پمپ کفکش سیال (آب)  همراه با ذارات معلقی مانند آب‌هایی که گل‌آلود هستند و انواع فاضلاب‌ها پمپاژ می‌شوند. پمپ‌ کفکش برای پمپاژ سیالاتی که دارای ذرات جامد، معلق، فاضلاب، الیاف بلند، آب گل‌آلود و ... کاربرد دارد. به پمپ های لجن کش اصطلاحا پمپ‌های فاضلابی نیز گفته می‌شود.

پمپ های لجن کش با الکتروموتورها روشن می شوند از این رو به پمپ لجن کش الکترو پمپ لجن کش نیز می‌گویند. پمپ‌های لجن کش نیز شامل یک عدد پمپ گریز از مرکز هستند که دارای محوری عمودی می‌باشد. موتور الکتریکی موجود در پمپ های لجن کش سبب ایجاد انرژی جنبشی در پمپ می شود که این انرژی سیال را به حرکت در می آورد.

نوع برق مصرفی در الکتروموتورپمپ های لجن کش تک فاز یا سه فاز هستند که با دور موتور 900 ، 1500 و 3000 دور در دقیقه می‌باشد. الکتروپمپ‌های لجن کش با دور موتور کمتر برای  پمپاژ سیالات آلوده تر کاربرد دارند.

پمپ‌های لجن کش تکفاز در دو مدل خازن داخلی و خازن بیرونی تولید و به بازار عرضه می شوند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت پمپ کفکش و لجن کش ، فروش پمپ کفکش و لجن کش و خرید پمپ کفکش و لجن کش روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/ballast-pumps-sewage-pumps



:: موضوعات مرتبط: پمپ کف کش , ,
:: برچسب‌ها: پمپ کفکش , پمپ کف کش , پمپ لجن کش , قیمت پمپ کفکش , فروش پمپ کفکش , خرید پمپ کفکش ,
:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

پمپ های کفکش برای عملکرد بیشتر کشتی ها بسیار مهم هستند. آنها آب را در داخل و خارج مخازن آب در حین بارگیری ، تخلیه بارگیری و برش کشتی می ریزند. پمپ ها اغلب به NPSHr کم و جریان زیاد احتیاج دارند. در صورت نصب سیستم تصفیه آب Ballast می توان فشار را افزایش داد.

 

برای این برنامه DESMI دو گزینه متفاوت را به نیازهای خاص پیشنهاد می کند. هر دو پمپ های درون خط عمودی هستند و از ویژگی های ویژه امکان حذف قسمت های داخلی پمپ بدون برچیدن لوله ها یا حتی خارج کردن موتور الکتریکی است.

می تواند پمپ کفکش با دوام و مطمئن را تأمین کند. این ماده در هر دو ماده برنز و چدن است. پمپ Ballast به پمپ مخزن کفکش یا پمپ کف کش نیز گفته می شود. پمپ کفکش برای انتقال یا تخلیه آب است. پمپ کفکش معمولاً در اتاق پمپ روی کشتی یا کشتی ها قرار دارد. همراه با مخزن ، لوله ، شیرها از سیستم کفکش ساخته شده است.

مخازن کفکش مرکز ثقل موجود در کشتی را کاهش می دهد. این امکان را می دهد که صنایع دستی پایدار باشد. این پمپ های کفکش به گونه ای طراحی شده اند که بتواند مقادیر زیادی از آب دریا را منتقل کند. برای پمپ کردن مخازن کفکش کشتی های دریایی یا تخلیه آن در صورت لزوم استفاده می شود. پمپ کفکش کشتی معمولاً پمپ گریز از مرکز است. زیرا آنها می توانند به طور مؤثر این نیازها را برآورده کنند. این پمپ های کفکش اغلب به NPSHr کم و جریان زیاد نیاز دارند. فشار را می توان افزایش داد؛ اگر یک سیستم تصفیه آب کفکش نصب شده باشد. از پمپ مخزن Ballast نیز می توان برای برنامه های زیر دریایی یا سکوهای دریایی استفاده کرد. در این شرایط مخزن کفکش به عنوان مخزن تریم شناخته می شود. و به این پمپ کفکش گفته می شود.

 

کاربرد انواع پمپ کف کش

  1. پمپاژ آب های صاف و گل آلود
  2. تخلیه لجن های مخلوط با آب
  3. تخلیه مایع های دارای هوا و گاز
  4. تخلیه پساب های باران
  5. صنایع کاغذ و چوب
  6. صنایع ساختمانی
  7. صنایع کشاورزی و مزارع پرورش ماهی
  8. صنایع چرم سازی
  9. فواره های حوض
  10. پمپاژ فاضلاب های فعال
  11. انتقال آب یا سیالات در صنایع غذایی
  12. لجن کشی فاضلاب هایی با الیاف بلند
  13. آبیاری باغ ها و گلخانه ها
  14. لجن کشی استخر ها، چاه ها و مخازن
  15. تخلیه چاه ها توسط شرکت ها

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت پمپ کفکش ، فروش پمپ کفکش و خرید پمپ کفکش روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/ballast-pumps-sewage-pumps



:: موضوعات مرتبط: پمپ کف کش , ,
:: برچسب‌ها: پمپ کفکش , پمپ کف کش , پمپ لجن کش , قیمت پمپ کفکش , فروش پمپ کفکش , خرید پمپ کفکش ,
:: بازدید از این مطلب : 649
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

پس از مشاهده و بررسی دقیق انواع لوازم و تجهیزات استخر در سایت بامین تهویه شامل: پمپ ها، پکیج ها و فیلترهای تصفیه آب استخر، جارو ها، گرمکن ها، هیترها، انواع چراغ ها، نردبان، اسکیمر و حتی دایوهای استخر اینک به بررسی و ارائه انواع لوازم و تجهیزات جانبی مختلف استخر می پردازیم.

 

تجهیزات جانبی استخر شامل :

برس دیوار، برگ گیر و حشره گیر، برس نظافت دیواره و کف سرجارو، دسته جارو، حلقه نجات، خط شنا، دماسنج، چراغ شارژی اضطراری اتوماتیک، شناور قرص کلر، تست کلر و ... .

به طور کلی لوازم و تجهیزات جانبی استخر برای راحتی هر چه بیشتر کاربران در داخل استخر در نظر گرفته می شود.

در گروه لوازم و تجهیزات جانبی استخر در سایت بامین تهویه ، اطلاعات و قیمت های تضمین شده انواع تجهیزات جانبی استخر از برندهای معتبر با گارانتی اصل جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است.

 

با توجه به تنوع و گستردگی محصولات و برندهای ارائه شده در بازار و توانایی شرکت بامین تهویه در ارائه بیشترین تخفیف ها همراه با گارانتی اصلی شرکت های تولید کننده (به دلیل ارتباطات و سفارشات مداوم بامین تهویه با تولید کنندگان معتبر)، می توانید کلیه تجهیزات مورد نیاز مورد نیاز پروژه خود، از برندهای مختلف را به صورت یکجا از شرکت فنی مهندسی بامین تهویه ، تهیه نمایید.

 

برای مشاهده منبع اصلی ، قیمت تجهیزات استخر ، فروش تجهیزات استخر و سونا خشک روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pool/تجهیزات-جانبی-استخر

 



:: موضوعات مرتبط: تجهیزات استخر , ,
:: برچسب‌ها: تجهیزات استخر , قیمت تجهیزات استخر , فروش تجهیزات استخر , خرید تجهیزات استخر , پکیج , سونا خشک , پمپ کفکش ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

کنترل دما در هواساز به سه روش صورت می گیرد که در ادامه به شرح هریک از روش ها خواهیم پرداخت.

 

1 - با استفاده از شیر سه راه برقی 


با استفاده از شیر سه راه برقی یا موتوری که روی لوله رفت و برگشت کویل آبسرد و آبگرم در هواساز نصب شده و توسط ترموستاتی که در کانال برگشت هوا به هواساز نصب می شود، عمل قطع و وصل و یا کم و زیاد کردن جریان آب گرم و یا آب سرد کویل به منظور تنظیم دمای محیط صورت می گیرد.

 

2 - به وسیله ترموستات نصب شده 


به وسیله ترموستات نصب شده در اتاق یا راهرو یا هر مکان مناسب دیگری (مانند حالت فن کویل) به فن دستگاه هواساز فرمان تغییر دور موتور و فن داده می شود. سیستم کنترل لازم است به گونه ای طراحی شود که ابتدا مجموعه ترموستات کانالی وشیر سه راهی را راه اندازی کند و سپس در مرحله بعد در صورت لزوم ترموستات اتاقی به بادزن دستگاه دستور تغییر دور دهد.

 

3 - کنترل ظرفیت هواساز به وسیله موتور دمپر 


کنترل ظرفیت هواساز به وسیله موتور دمپر هوای تازه ورودی و برگشتی که با توجه به دمای محیط و فرمان ترموستات میزان اختلاط هوای تازه با هوای برگشتی از ساختمان کنترل می گردند.
نصب فلوسوئیچ در مسیر آب خروجی اواپراتور به سمت کویل آب سرد تجهیزات تبادل حرارتی (مانند فن کویل ها و هواسازها ) بمنظور فرمان توقف به چیلر در زمان خاموش شدن پمپ سیرکولاتور مدار سرمایش الزامی است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت هواساز ، کسب اطلاع از شرایط فروش هواساز و خرید هواساز روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/هواساز



:: موضوعات مرتبط: هواساز , ,
:: برچسب‌ها: هواساز , قیمت هواساز , فروش هواساز , خرید هواساز , هواساز آپارتمانی , قیمت انواع هواساز , هواساز خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

 هواساز یک دستگاه تولیدی است که به سفارش مشتری و با توجه به شرایط پروژه تولید می‌شود.

از جمله پارامترهای انتخاب دستگاه هواساز

میزان هوادهی که با توجه به حجم هوای محیط و کاربری آن تعیین می‌شود برای مثال میزان هوادهی هواساز در یک حجم ثابت از یک پروژه اداری و ورزشی متفاوت است. فشار فن هواساز که با توجه به طول کانال‌کشی و نوع فیلترهای به‌کاررفته در هواساز متفاوت است و شامل دو پارامتر افت فشار خارجی (مربوط به کانال‌ها و دریچه‌های خروجی هوا (و افت داخلی) مربوط به کویل، فن و فیلترهای هواساز است). فشار فن باید به حدی باشد که بتواند به موارد ذکرشده غلبه کند.

ظرفیت حرارتی و برودتی که تعیین‌کننده سطح تماس کویل حرارتی و برودتی هواساز است. کیفیت هوای خروجی از دستگاه که در پروژه‌های بیمارستانی، درمانی و آزمایشگاهی بسیار حائز اهمیت است؛ و نوع فیلتراسیون را تعیین می‌کند و تاثیر بسیاری روی قدرت فن دارد.

 

برای مشاهده منبع اصلی قیمت هواساز روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/هواساز



:: موضوعات مرتبط: هواساز , ,
:: برچسب‌ها: هواساز , قیمت هواساز , فروش هواساز , خرید هواساز , هواساز آپارتمانی , قیمت انواع هواساز , هواساز خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

پمپ کفکش توان تک از محصولات شرکت توان تک که از سال ۱۳۶۲ تولید انواع محصولات کشاورزی شروع به فعالیت کرد این شرکت در ابتدای امر با طراحی و تولید یک مدل کف کش بنیانگذار مسیری شد که هم اکنون این شرکت را یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع پمپ کف کش در داخل کشور تبدیل کرد.

انواع پمپ کفکش توان تک عبارتند از:

پمپ لجن کش توان تک

پمپ کف کش خانگی توان تک

پمپ کف کش صنعتی توان تک

پمپ کف کش فاضلابی توان تک

الکتروپمپ خانگی توان تک

الکترو پمپ شوفاژی توان تک


پمپ کف کش خانگی توان تک برای مصرف کوچک و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد می توان در داخل استخر چاه دستگاه های کوچک آبیاری بارانی و ماسه ها و نقاط آب گرفته که احتیاج به تخلیه سریع دارند استفاده نمود پروانه این مدل از بانک ها از دو نوع بسته و باز از جنس استنلس استیل و آلومینیوم فشرده می باشد تمام استیل آن برای آقای تمیز و نوع آلومینیوم آن برای آقای کسی استفاده می شود الکتروموتور پمپ کاملا ضد نفوذ آب بوده و می‌تواند حداکثر ۳۰ متر را انکار کند این مدل از کمتر از دو نوع ساده و فلوریدا تولید و حداکثر دمای مناسب برای کارکرد این ۴۰ درجه می باشد این پمپ در ۸ مدل برچسب ها ظرفیت و کاربردهای مختلف در دو نوع تک فاز و سه فاز طراحی و تولید می گردند.

ویژگی های پمپ کفکش توان تک

کیفیت بسیار بالا

قیمت مناسب

وجود قطعات یدکی فراوان در بازار

راندمان بالا

نصب آسان

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت پمپ کفکش ، فروش پمپ کفکش و خرید پمپ کفکش روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/ballast-pumps-sewage-pumps

 



:: موضوعات مرتبط: پمپ کف کش , ,
:: برچسب‌ها: پمپ کفکش , پمپ کف کش , پمپ لجن کش , قیمت پمپ کفکش , فروش پمپ کفکش , خرید پمپ کفکش ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

آشنایی بیشتر با لوازم و تجهیزات استخر

پمپ های استخر و موتور

پمپ های استخر قلب سیستم تصفیه استخر شما است. پمپ های استخر ، گردش آب را از طریق فیلترها ، بخاری ها ، کفگیرها و ویژگی های آب حفظ می کند. گردش آب آسانترین راه برای بهبود شرایط تمیز و سالم شنا است. برای هر تنظیم استخر ، پمپ های منفرد ، سرعت دوگانه و سرعت متغیر پیدا خواهید کرد.

 

برای مشاهده منبع اصلی ، قیمت تجهیزات استخر ، فروش تجهیزات استخر و سونا خشک روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pool/تجهیزات-جانبی-استخر 

 

فیلترهای استخر

فیلترهای استخر همانطور که از طریق سیستم تصفیه گردش می کند ، آب استخر را تمیز می کند. سه نوع اصلی فیلتر استخر عبارتند از فیلترهای Sand ، D.E. فیلترها و فیلترهای کارتریج.

پاک کننده های استخر اتوماتیک

یک راه مناسب برای نگهداری استخر با یک تمیز کننده خودکار استخر است. این کمک می کند تا نیاز به مسواک زدن ، اسکیم شدن و خلاء دستی استخر را کم کنید تا مشتریان بتوانند زمان بیشتری را برای لذت بردن از استخر خود صرف کنند و زمان کمتری برای تمیز کردن آن داشته باشند. لسلی دارای سه نوع تمیز کننده اتوماتیک استخر: روباتیک ، ساکشن و فشار فشار.

بخاری استخر

بخاری استخر ، صرف نظر از دمای بیرون ، آب استخر را در تمام طول سال لذت بخش می کند. چه به دنبال باز کردن استخر در اوایل بهار باشید و چه در اواخر پاییز باز باشد ، یک بخاری استخر به سرعت کار را تمام می کند. لسلی مجموعه متنوعی از بخاری های استخر گازی طبیعی ، بخاری استخر پروپان و بخاری های استخر برقی را برای نیاز هر استخر شنا حمل می کند.

چراغ های استخر

چراغ های استخر زیبایی زیبایی استخر شما را در شب افزایش می دهد و زمان شنا را تمدید می کند و استخر شما را حتی بیشتر لذت بخش می کند! ما لامپ های روشنایی و جایگزینی استخر را با وضوح ، رنگ و تنظیمات کاملاً قابل تنظیم ارائه می دهیم که جلوه نورپردازی چشمگیر را به هر فضای بیرون اضافه می کند. این که آیا شما به دنبال انرژی چراغ استخر LED با انرژی کارآمد ، سرمایه گذاری اولیه پایین تر از روشنایی استخر رشته ای ، نمایشگرهای رنگی درخشان یا روشنایی چشم انداز و چشم انداز هستید ، ما آنچه نیاز دارید را داریم.

 

برای مشاهده منبع اصلی ، قیمت تجهیزات استخر و سونا خشک روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pool/تجهیزات-جانبی-استخر



:: موضوعات مرتبط: تجهیزات استخر , ,
:: برچسب‌ها: تجهیزات استخر , قیمت تجهیزات استخر , فروش تجهیزات استخر , خرید تجهیزات استخر , پکیج , سونا خشک , پمپ کفکش ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

یکی از محبوب ترین سیستم‌های گرمایشی که  در اکثر ساختمان ها مورد استفاده قرار می‌گیرد وجایگاه خوبی بین کاربران دارد پکیج گرمایشی است. پکیج های گرمایشی به جهت سطح ایمنی بسیار بالا و بازدهی مطلوب جایگزین سیستم‌های گرمایشی مشابه شده‌است.

بسیاری از کاربران قبل از خرید پکیج میخواهند بدانند پکیج مناسب و ایده آل چه ویژگی هایی دارد؟

در این ادامه  به ویژگی های یک پکیج متناسب و ایده آل اشاره خواهیم کرد.

با توجه به نیاز بازار شرکت‌های داخلی و خارجی سالانه میلیون‌ها دستگاه پکیج گرمایشی را تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

 

اهمیت نوع برند سازنده پکیج

برندهای مطرح دارای نمایندگی‌های فعال هستند به همین جهت دسترسی به آنها و خرید از این شرکت ها آسان است، همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش، موجود بودن قطعات مصرفی، قیمت واقعی و مقرون‌به‌صرفه و اطمینان از اصل بودن کالا از ویژگی‌های یک پکیج مناسب با برندی معروف است.

 

اهمیت ظرفیت گرمایشی در انتخاب پکیج مناسب

هنگام انتخاب ظرفیت گرمایشی پکیج برخی نکات از جمله تعداد طبقات، اقلیم جغرافیایی و متراژ بنا بسیار حائز اهمیت است. پکیج های گرمایشی با موقعیت های نصب‌ متفاوتی از جمله پکیج دیواری و پکیج زمینی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. پکیج دیواری در ظرفیت‌های کمتر و در ساختمان‌هایی با متراژ پایین‌تر بیشترین کارایی را دارد. پکیج دیواری همان‌طور که از نامش پیداست روی دیوار نصب می گردد.

پکیج زمینی دارای ظرفیت حرارتی بیشتری نسبت به پکیج دیواری می باشد. بنابراین در سازه‌هایی با متراژ بالاتر از ۳۰۰ متر کارایی مطلوبی داشته و در کوتاه‌ترین زمان آبگرم مورد نیاز ساختمان را تأمین می‌کنند.

 

تعیین ظرفیت حرارتی پکیج متناسب با متراژ فضا

پکیج های گرمایشی با توان حرارتی متفاوتی تولید می‌شوند. برای تعیین ظرفیت متناسب یکی از فاکتورهای اساسی متراژ فضای موردنظر می‌باشد. به‌طور تقریبی برای فضایی کمتر از ۱۲۰ مترمربع پکیج با توان گرمایشی ۲۴ کیلووات از نوع دیواری می‌باشد. هر چقدر فضا بزرگ‌تر شود به‌ توان گرمایشی بالاتری نیاز خواهیم داشت. همچنین ارتفاع ساختمان و محل قرارگیری فضای موردنظر در ساختمان در تعیین ظرفیت و توان گرمایشی پکیج تأثیر بسزایی دارد.

جهت گرم کردن آب ورودی به پکیج، قطعه‌ای تحت عنوان مبدل حرارتی درون پکیج تعبیه‌شده است ، با باز شدن شیر آب ، سنسور ورود آب را تشخیص داده و سبب روشن شدن شعله می‌شود. مبدل‌ بالای شعله قرار دارد و آب سرد با عبور از مبدل گرمای لازم را به دست آورده و به مسیر خروجی هدایت می‌شود.

 پکیج‌ها در دو نوع تک مبدله و دومبدله تولید می شوند. پکیج‌های تک مبدل آبگرم بهداشتی و آبگرم مورد نیاز مدار را به‌طور هم‌زمان به‌وسیله‌ی یک مبدل تأمین می‌کنند. عبور و جریان آب به‌طور مستقیم از این قطعه سبب می شود پکیج تک مبدل گرمایشی میزان رسوب پذیری بسیار بالاتری نسبت به نوع دو مبدله‌ی آن دارند؛ بنابراین توصیه می‌شود در شهرها و مناطقی که املاح آب شهری بالاست از پکیج دومبدله به دلیل رسوب پذیری کمتر استفاده نمایید. همچنین پکیج دیواری در دو نوع فن دار و بدون فن تولید می‌شود.

 در واحدها و ساختمان‌هایی که طول لوله‌ی دودکش ساختمان دارای ارتفاعی کمتر از یک متر باشد، استفاده از پکیح بدون فن بلامانع است، اما در صورتی‌ که طول لوله‌ی دودکش ساختمان کمتر از ۳ متر باشد لازم است از پکیج‌های فن دار جهت تأمین آبگرم مورد نیاز بهره‌مند شد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و زندگی کردن در دنیای مدرن، خرید و انتخاب تجهیزات و وسایل پیشرفته به یکی از اولویت‌های تمامی افراد تبدیل‌شده، سازنده‌های پکیج گرمایشی نیز از قافله عقب نمانده و با بکارگیری جدیدترین ایده‌ها و فناوری روز دنیا سیستم‌هایی هوشمند و دیجیتال طراحی و تولید می‌کنند. بهره‌مندی از سیستم عیب‌یاب هوشمند یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد یک پکیج مناسب است که به کاربر این امکان را می‌دهد که در صورت خرابی و اخلال در عملکرد دستگاه در کوتاه‌ترین زمان ایراد و خطای به وجود آمده را شناسایی و به کاربر اطلاع دهد. همین امر سبب شده که استهلاک پکیج‌ها به کمترین میزان برسد. با در نظر گرفتن و ملاحظه‌ی نکات ذکرشده در خصوص انتخاب پکیج از فروشگاه و نمایندگی‌های معتبر می‌توانید با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه خریدی مطمئن داشته باشید.

 

جهت مشاهده قیمت پکیج ، فروش پکیج و خرید پکیج روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/heating/پکیج-شوفاژ-دیواری-زمینی



:: موضوعات مرتبط: پکیج , ,
:: برچسب‌ها: پکیج , پکیج دیواری , پکیج زمینی , پکیج گرمایشی , پکیج ایران رادیاتور , پکیج بوتان , بوتان پکیج ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

پمپ کفکش دارای انواع گوناگونی هستند که از جهات مختلف به انواع زیر تقسیم می شوند

  1. پمپ کف کش ساده
  2. پمپ کف کش فلوتر دار (شامل قطع کن برقی)
  3. پمپ کف کش آب از بغل
  4. پمپ کف کش آب از رو
  5. پمپ کفکش آب خنک (که در آن موتور به وسیله آب خنک می‌شود)
  6. پمپ کفکش روغن خنک (که در آن موتور به وسیله روغن خنک می‌شود)
  7. پمپ کفکش خازن داخل
  8. پمپ کفکش خازن بیرون (تک فاز)
  9. پمپ کف کش تک فاز
  10. پمپ کف کش سه فاز

 

پمپ کف کش تکفاز با دهانه خروجی درسایز های ۱ و ¼ 1 و ۲ و ۳ اینچ  و پمپ کفکش‌ سه فاز با دهانه خروجی ۲ و ۳ و ۴ و ۶ اینچ ساخته می‌شوند.

با توجه به گستردگی انواع پمپ کفکش ، انتخاب بهترین و مناسب ترین پمپ کفکش به تخصص نیاز دارد، بنابراین پیشنهاد می‌شود جهت انتخاب مناسب ترین پمپ کف کش با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس حاصل نمایید تا بهترین پمپ کف کش متناسب با نیاز  خود را به سهولت تهیه نمایید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات فنی انواع پمپ کفکش و لجن کش در معتبرترین برندها به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید. روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/ballast-pumps-sewage-pumps



:: موضوعات مرتبط: پمپ کف کش , ,
:: برچسب‌ها: پمپ کفکش , پمپ کف کش , پمپ لجن کش , قیمت پمپ کفکش , فروش پمپ کفکش , خرید پمپ کفکش ,
:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

پکیج زمینی شوفاژکار را به لحاظ ظرفیت،با توجه به شرایط آب و هوایی و نوع کاربری و سازه و متراژ ساختمان می توان،تعیین نمود. اما به طور سرانگشتی در مناطق معتدل به ازای هر مترمربع از فضای ساختمان (که دارای ارتفاع سقف نرمال 3 متر هستند) می توان ظرفیتی معادل 150 کیلوکالری بر ساعت را جهت تأمین گرمایش و تأمین آبگرم مصرفی در نظر گرفت. در تمامی مدل های پکیج زمینی شوفاژکار، استفاده از سختی گیردر مسیر ورودی آب به دستگاه الزامی می باشد،چرا که نصب سختی گیر جهت طول عمر و جلوگیری از رسوب زدایی زود هنگام مبدل های حرارتی پکیج زمینی شوفاژکار امری حیاتی است.

پکیج زمینی شوفاژکار در سه مدل آذرخش - هورخش و سری P تولید می شود.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده منبع اصلی این مطلب ، قیمت و مشخصات فنی انواع مدل های پکیج زمینی شوفاژکار روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/heating/پکیج-شوفاژ-دیواری-زمینی



:: موضوعات مرتبط: پکیج , ,
:: برچسب‌ها: پکیج , پکیج دیواری , پکیج زمینی , پکیج گرمایشی , پکیج ایران رادیاتور , پکیج بوتان , بوتان پکیج ,
:: بازدید از این مطلب : 575
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

پکیج دیواری بوتان از ظرفیت 24000 تا 35000 در انواع تک مبدل ، دو مبدل ، فن دار (Verona 24RSi) و بدون فن (Verona 24i) دارای نمایشگر دیجیتال تولید می شود. پکیج دیواری بوتان مدل ورونا دارای راندمان 92/8% در مدل بدون فن و دارای راندمان 93/03 درصد در مدل فن دار می باشد.  از این پکیج می توان برای گرمایش و تامین آبگرم واحدهای مناطق معتدل تا 210 مترمربع نیز استفاده کرد. 

پکیج دیواری بوتان پرلا(Perla) در سه ظرفیت 24000 و 28000 و 32000 در نوع دو مبدل فن دار و بدون فن نیز تولید می شوند. مدل هایی از پکیج دیواری بوتان پرلا که دارای حروف RS هستند از نوع فن دار می باشند.

پکیج دیواری بوتان پرلا به ظرفیت 24000 مناسب برای نصب در محیط تا 210 مترمربع ظرفیت 28000 پکیج دیواری بوتان پرلا مناسب جهت نصب در فضایی به متراژ 250 متر مربع و بالاتر از این متراژ تا 285 مترمربع می توان از پکیج دیواری بوتان پرلا 32000 استفاده کرد. پکیج دیواری بوتان پرلا دارای راندمان بالای 90% می باشند.

 

جهت مشاهده قیمت پکیج ، فروش پکیج و خرید پکیج روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/heating/پکیج-شوفاژ-دیواری-زمینی



:: موضوعات مرتبط: پکیج , ,
:: برچسب‌ها: پکیج , قیمت پکیج , پکیج دیواری , پکیج زمینی , پکیج گرمایشی , فروش پکیج , خرید پکیج , پکیج ایران رادیاتور , پکیج بوتان , بوتان پکیج ,
:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

جهت محاسبه ظرفیت پکیج دیواری ایساتیس با توجه به شرایط آب و هوایی و نوع کاربری و سازه و متراژ ساختمان می توان ظرفیت حرارتی را تعیین نمود.اما به طور سرانگشتی در مناطق معتدل به ازای هر مترمربع از فضای ساختمان (که دارای ارتفاع سقف نرمال 3 متر هستند) می توان ظرفیتی معادل 150 کیلوکالری بر ساعت را جهت تأمین گرمایش و تأمین آبگرم مصرفی در نظر گرفت.
در تمامی مدل های پکیج زمینی یا دیواری ،استفاده از سختی گیردر مسیر ورودی آب به دستگاه الزامی می باشد، چرا که نصب سختی گیر جهت طول عمر و جلوگیری از رسوب زدایی زود هنگام مبدل های حرارتی پکیج دیواری ایساتیس امری حیاتی است. در انتخاب مدل پکیج دیواری ایساتیس حتی الامکان از مدل های فن دار انتخاب شود.چرا که تأمین هوای احتراق در پکیج دیواری فن دار می تواند ،از فضای خارج محیط گرم شونده تأمین گردد و همچنین گازهای حاصل از احتراق به صورت اجباری و با فشار فن به بیرون هدایت می شوند .

 

جهت مشاهده قیمت پکیج ، فروش پکیج و خرید پکیج روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/heating/پکیج-شوفاژ-دیواری-زمینی



:: موضوعات مرتبط: پکیج , ,
:: برچسب‌ها: پکیج , قیمت پکیج , پکیج دیواری , پکیج زمینی , پکیج گرمایشی , فروش پکیج , خرید پکیج , پکیج ایران رادیاتور , پکیج بوتان , بوتان پکیج ,
:: بازدید از این مطلب : 676
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

پکیج دیواری ایران رادیاتور Iran Radiaator Heating package در انواع مختلف مدل های فن دار، بدون فن، تک مبدل، دو مبدل، سه مبدل، دیجیتال، آنالوگ در ظرفیت های 24000 تا 36000 تولید می گردد. مدل هایی از پکیج دیواری ایران رادیاتور که با حرف EوL و MوK شروع می شوند از نوع دو مبدل هستند.  بجز مدل LR که از نوع سه مبدل پکیج دیواری ایران رادیاتور محسوب می شود.پکیج هایی که با حرف B شروع می شوند از نوع تک مبدل هستند. 

پکیج دیواری ایران رادیاتور سری O از نوع تک مبدل جهت کاربرد و مصارف صرفا گرمایشی هستند و امکان تولید آب گرم مصرفی توسط پکیج های ایران رادیاتور سری O وجود ندارد. اما می توان با استفاده از یک دستگاه مبدل جداگانه خارج از پکیج آبگرم مصرفی را نیز تولید کرد. مدل OM پکیج دیواری ایران رادیاتور از نوع فقط گرمایشی آنالوگ و مدل OL از نوع فقط گرمایشی دیجیتال است.

 

جهت مشاهده قیمت پکیج ، فروش پکیج و خرید پکیج روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/heating/پکیج-شوفاژ-دیواری-زمینی



:: موضوعات مرتبط: پکیج , ,
:: برچسب‌ها: پکیج , قیمت پکیج , پکیج دیواری , پکیج زمینی , پکیج گرمایشی , فروش پکیج , خرید پکیج , پکیج ایران رادیاتور , پکیج بوتان , بوتان پکیج ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()