نوشته شده توسط : zg

کمپانی هایسنس که یکی از محبوب ترین برندهای بازار محسوب می شود با توجه به نیاز بازار و سلیقه مشتری سیستم های تهویه مطبوع را در ظرفیت های مختلف و با موقعیت نصب متفاوت، مناسب جهت استفاده در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری تولید و به بازار عرضه می کند. استفاده از متریال و قطعات اصلی در ساخت این تجهیزات سبب کاهش استهلاک و همچنین افزایش بازدهی محصولات این شرکت می شود. یکی از پر فروش ترین محصولات این کمپانی ، محصولات سرمایشی از جمله کولر گازی می باشد.

کولر گازی هایسنس در 5 مدل اسپلیت دیواری، اسپلیت ایستاده، پرتابل، اسپلیت کاستی و اسپلیت کانالی از ظرفیت 9000 تا 90000 بی تی یو بر ساعت تولید و به بازارعرضه می گردد.

این سری از سیستم های تهویه مطبوع با قابلیت عملکرد سرمایشی و گرمایشی می توانند جایگزین مناسبی برای سایر سیستم های حرارتی و برودتی مورد نیاز ساختمانها باشند. برند هایسنس به منظور کاهش مصرف انرژی و افزایش بازدهی دستگاه از تکنولوژی اینورتر در ساخت و طراحی این سیستم ها بهره می برد، و همچنین بدلیل سطح کیفیت بسیار بالا توانسته اند در لیست پرفروش ترین برندهای کولر گازی در بازار قرار گیرند.

کولر گازی ایستاده ، پرتابل، پنجره ای، دیواری و کاستی به مشتری این امکان را می دهد که با توجه به نیاز و موقعیت ساختمان یکی از مدل های ارائه شده را متناسب با نیاز خریداری نماید.

کولر گازی اسپلیت هایسنس

کولر گازی اسپلیت هایسنس مجهز به موتور کم مصرف و کم صدا می باشد. فناوری موتور اینورتر در اسپیلت هایسنس موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش توان سرمایشی دستگاه می شود. از دیگر قابلیت های مهم این محصولات می توان به فیلتر تصفیه هوا و پنل نمایشگر با کیفیت اشاره کرد.

کولر گازی پرتابل هایسنس

کولر گازی هایسنس پرتابل در ظرفیت 12000 بی تی یو در ساعت تولید و با نام تجاری HPH-12F عرضه شده است. کولر گازی هایسنس مدل پرتابل دو فصله و با قابلیت گرمایش و سرمایش می باشد.

کولر گازی ایستاده هایسنس

کولر گازی هایسنس ایستاده در 4 ظرفیت 36000 ، 48000، 60000 ، 90000 ساخته و با نام تجاری HFH-36,48,60,90FM عرضه میشوند.

اسپلیت هایسنس ایستاده با توان گرمایش و سرمایش مناسب برای کارکرد در تمامی فصول سال بوده.

شرکت هایسنس در تولید کولرهای گازی و اسپلیت‌های خود از انواع کمپرسورهای روتاری و کمپرسورهای دارای کیت اینورتر استفاده می کند.

کمپرسور روتاری ، رایج ترین نوع کمپرسور در کولرهای گازی است و اسپلیت‌هایی که کمپرسور آنها دارای کیت اینورتر می باشند، مصرف برق و انرژی کمتری دارند و به عنوان کولر اسپلیت‌های کم مصرف شناخته می شوند.

همچنین گاز مبرّد استفاده شده در انواع کولر گازی و اسپلیت هایسنس معمولا از دو نوع R22 و R410a می باشد.

در ادامه می توانید برای مشاهده اطلاعات فنی انواع مدل های کولر گازی و اسپلیت هایسنس و همچنین قیمت کولر گازی هایسنس به وبسایت بامین تهویه مراجعه نمایید.



:: موضوعات مرتبط: کولر گازی , ,
:: برچسب‌ها: کولر گازی هایسنس , کولر گازی , قیمت کولر گازی , قیمت کولر گازی هایسنس , کولر گازی اینورتر , کولر گازی ایستاده , قیمت اسپلیت , اسپلیت هایسنس , بهترین کولر گازی , خرید کولر گازی ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

کولر گازی اجنرال در ظرفیت های مختلف 12000 تا 45000 تولید و به بازار عرضه می شود. گازمبرد در کولر های گازی اجنرال از نوع R410a میباشد. این کولر ها دارای گرید انرژی+A هستند.

کولر گازی اجنرال، در ایران به عنوان یکی از قدرتمندترین و پرفروش ترین برندهای کولر گازی و اسپلیت شناخته می شود؛ دوام طولانی قطعات فنی و طول عمر بالای کمپرسور این محصول که ساخت ژاپن بوده و در تایلند مونتاژ می شود، باعث شده این کولر قیمت بالاتری نسبت به محصولات مشابه داشته باشد.

کولر گازی اجنرال دیواری اینورتر دارای قابلیت بو زدایی ، عصاره سیب ، پنل قابل شستشو و علامت نظافت فیلتر ، تایمر برنامه ، تایمر خواب ، حالت صرفه جویی ، تغییر روش خودکار ، روشن شدن مجدد خودکار ، تنظیم خودکار جریان هوا ، نوسان خودکار دو طرفه و ... می باشند.

کولر گازی اجنرال درتمامی مدل هایی که دارای حرف L در هستند از نوع اینورتر دار می باشد.

کولر گازی اجنرال دارای انواع پنجره ای، اسپلیت دیواری، داکت (کانالی)، کاستی و مولتی پنل ساده و پیشرفته (VRF) است. کولرگازی اجنرال با استفاده از تکنولوژی پیشرفته کشور ژاپن از بالاترین راندمان و دوام در شرایط آب و هوایی مختلف نسبت به رقبای خود برخوردار است.

محصول جدید کولر گازی اسپلیت دیواری اجنرال با عملکرد سرمایشی و گرمایشی و تکنولوژی اینورتر، بهترین انتخاب برای مشتریانی است که کیفیت و مصرف بهینه انرژی اولویت اول آنها است.

امکاناتی از قبیل تنظیم خودکار جریان هوا و جهت پره ها به سمت بالا و پایین و روشن شدن مجدد خودکار ، تغییر روش خودکار ، حالت صرفه جویی، تایمر هفتگی با قابلیت عقب با قابلیت تعیین دما برای هر یک از روزهای هفته از امکانات عمومی کولر گازی اجنرال اینورتر کاستی می باشند.

شرکت اجنرال جهت اطمینان خاطر مشتریان ، کمپرسور کولر های گازی را به مدت ۵ سال گارانتی می کند.

اجنرال یکی از برترین برندهای سازنده کولر های گازی در سراسر دنیا می باشد. اگر به دنبال خرید کولر گازی اجنرال هستید میتوانید جدیدترین مدلهای کولر گازی اینورتر اجنرال در ظرفیت های مختلف را در وب سایت بامی تهویه مشاهده نمایید.

ر گازی . قیمت کولر گازی اجنرال . قیمت اسپلیت اجنرال . کولر گازی اینورتر . کولر گازی کم مصرف



:: موضوعات مرتبط: کولر گازی , ,
:: برچسب‌ها: کولر گازی اجنرال , کولر گازی , اسپلیت اجنرال , قیمت کولر گازی , قیمت کولر گازی اجنرال , قیمت اسپلیت اجنرال , کولر گازی اینورتر , کولر گازی کم مصرف ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

سرانجام زمان آن فرا رسیده است که گلدیران به عنوان شرکتی با 30 سال سابقه ،از همه تجربیات استفاده کرده و سرانجام نام تجاری خود را به بازار عرضه کند. نام تجاری حاصل تلاش 24 ساعته و تجارب ارزشمند کار با شرکای تجاری حرفه ای است.

گلدیران سالها در صنعت لوازم خانگی پیشرو بوده و جی پلاس را به دنیا آورده است که فناوری جهانی و تخصص ایران را به هم متصل می کند. "جی پلاس" در آینده نزدیک بازار ایران و کشورهای همسایه را تأمین خواهد کرد "

مأموریت ما به عنوان یک شرکت گرمایش ، تهویه و تهویه مطبوع این است که یک تجارت کاملاً موفق و سودمند در سراسر HVAC ارائه دهیم که خدمات با کیفیتی را در جامعه ما ارائه می دهد و به استانداردی برای یک تجارت ایده آل HVAC نه تنها در شهرداری تیائونگ بلکه تبدیل به یک برند جهانی شود.

 

کولر گازی جی پلاس

 

برند جی پلاس


شرکت خدمات جی پلاس خانگی راحتی HVAC شرکت بسیار متعهد بود که از نظر رضایت مشتری ، خدمات بالایی را ارائه دهد.

برای ایجاد ارزش برای مشتریان خود. در واقع ، ما همیشه به دنبال درد مشتری (مشکل ، آرزوها ، ایده و نیاز) هستیم و بهترین راه حل ها را از طریق ایده های ابتکاری مربوط به راحتی در خانه برای سرنشینان توصیه می کنیم.

G Plus Home Comfort در حفظ و پرورش استعدادها بسیار متعهد بود. مدیریت ما با داشتن یک فلسفه مردم محور ، به همین دلیل است که ما همیشه داشتن یک تکنسین مجهز HVAC را برای اطمینان از اتمام شغل مناسب اولویت می دانیم و در نظر می گیریم.

G Plus Home Comfort HVAC Services Inc ، یک شرکت مستقر در تیازونگ ، کوزون است که با ارائه خدمات با کیفیت بالا HVAC در سراسر منطقه استان کوزون فیلیپین که به طور رسمی در 23 و 23 فوریه 2018 در کمیسیون امنیت و مبادلات رسمی سازمان یافته و ثبت شده است ، افتخار می کند. خدمات ارزان قیمت ما شامل طراحی سفارشی ، نصب ، نگهداری و پیشگیری سفارشی برای مشتریان ما در صنایع مختلف است. اینها شامل خانه های مسکونی ، مدارس ، زیرمجموعه ها و مشتریان واقعی ، رستوران ها ، آبگرم ، محیط اداری ، استراحتگاه ، مراکز خرید و سوپرمارکت ها ، هتل ها و مجتمع های آپارتمانی است. ما خدمات کامل و تخصصی را برای نگهداری ، نصب ، تعمیر و گسترش سیستم در سیستم های تهویه مطبوع و گرمایش ارائه می دهیم. ما همچنین برای دستیابی به سیستم های HVAC با بازده بالا ، تهویه مطبوع و گرمایش را انجام می دهیم. شرکت ما با استفاده از Manual J و S که مربوط به نیاز شماست ، از محاسبه بار مناسب و اندازه و تعمیر و نگهداری تجهیزات اطمینان حاصل می کند که خدمات ما با بالاترین کیفیت و استاندارد انجام می شود. کارمندان G Plus Home Comfort آخرین آموزش و گواهینامه های برتر را دریافت کرده اند و فلسفه شرکت ما این اطمینان را می دهد که شما از سطح کار و خدماتی که به ارائه آنها مشهور هستیم خوشحال خواهید شد. همچنین کلیه کارکنان ما با رعایت روشهای قانون ایمنی و بهداشت محل کار جذب و آموزش دیده اند. این مجدداً در فرم بررسی سلامت و ایمنی موجود در هر سرویس مربوط به تهویه مطبوع تکرار می شود. این شرکت علاوه بر خدمات با کیفیت G Plus Home Comfort به دلیل قابلیت اطمینان و در دسترس بودن مشهور است. برای پاسخگویی به سالات خود در مورد گرمایش ، تهویه و تهویه مطبوع می توانید با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق آنلاین به CSE ما مراجعه کنید ، مربوط به درخواست نصب AC و سایر جزئیات. بگذارید راحتی خانه G Plus راحت و کیفیتی را که شایسته کسب و کار شما است فراهم کند. و ما منتظر فرصت ارائه خدمات به شرکت شما در آینده نزدیک هستیم.

 

کولر گازی جی پلاس


کولر گازی جی پلاس از محصولات جدید گلدیران است که به تازگی روانه بازار شده و در مدت زمانی کوتاه به یکی از برندهای محبوب و پرفروش بازار تبدیل شده و توانسته سهم قابل توجهی از فروش کولر گازی را به خود اختصاص دهد. اگر برای خرید کولر گازی در حال بررسی هستید کولر گازی جی پلاس می‌تواند یکی از گزینه‌های انتخابی شما باشد؛ چرا که این دستگاه علاوه بر طراحی ویژه‌ و ظاهر بسیار زیبا ، تمامی قابلیت‌های یک کولر گازی برتر را دارا است. به همین جهت می تواند یک انتخاب خیلی خوب برای تهویه‌ی مطبوع محیط شما باشد.

 

خدمات جی پلاس


نصب gplushomecomfort aircon

کار نصب کولر گازی از کیفیت بالایی برخوردار است

G Plus Home Comfort طیف وسیعی از انتخاب را برای واحدهای تهویه مطبوع / سرمایش و گرمایش ارائه می دهد تا نیازهای مشتری را برآورده کند. اینها شامل مارک های معتبر و معتبر WorldWide مانند تهویه مطبوع ال جی است. علاوه بر این ، G Plus Home Comfort یک سرویس منحصر به فرد ارائه می دهد که سیستم شما را در حداکثر کارایی ، هم در مدیریت انرژی و هم در عملکرد سیستم ، کار می کند. ما خدمات کامل و تخصصی را برای نگهداری ، نصب ، تعمیر و گسترش سیستم در سیستم های تهویه مطبوع و گرمایش ارائه می دهیم.

-تهویه مطبوع مسکونی مانند نوع پنجره ای و AC از نوع اسپلیت

-تهویه مطبوع تجاری مانند نوع کاست ، کانال پنهان سقف ، سیستم تهویه مطبوع سقف و کف ایستاده

gplushomecomfort تعمیر و نگهداری aircon

کل خدمات نگهداری پیشگیرانه 24/7

وظیفه اصلی تعمیر و نگهداری اطمینان از کار کامل سیستمهای آب و هوایی ، جلوگیری از کیفیت مصرف کننده آنها ، کاهش احتمال وقوع شکستگی و افزایش طول عمر است. ما خدمات کامل و تخصصی را برای نگهداری ، نصب ، تعمیر و گسترش سیستم در هوای شما ارائه می دهیم

سیستمهای جدید و گرم کننده.

ارائه خدمات تعمیر و نگهداری پیشگیرانه بر اساس واحد ، برنامه 1 ساله ، 2 ساله و 3 ساله

gplushomecomfort تعمیر aircon

 

تعمیر کولر گازی


ما از نظر تعمیر کولر گازی ، مطابق با تمام استانداردها ، فقط با بالاترین کیفیت مواد مصرفی و تجهیزات حرفه ای خدمات حرفه ای ارائه خواهیم کرد!

availability در دسترس بودن قطعات و لوازم برای تعمیر و نصب خدمات

ما در صنعت تامین کننده های شناخته شده ای داریم که قطعات اصلی را از آنها تضمین می کنند

gplushomecomfort بهبود در خانه

بهسازی در منزل

راه اندازی مرحله نهایی و بسیار مهم در روند استقرار سیستم های مهندسی داخلی ساختمان ها و سازه ها است. به غیر از خدمات HVAC ، ما همچنین خدمات ویژه ای را برای راحتی بیشتر شما ارائه می دهیم.

autom اتوماسیون تهویه مطبوع از طریق دستگاه خانه هوشمند

venti تهویه خانه توسط ساختمان سفارشی یا جدید

کار داکتینگ

در پایان اطلاعات فنی، تصاویر و قیمت محصولات جی پلاس، کولر گازی جی پلاس، دستگاه تصفیه هوا جی پلاس، داکت اسپلیت جی پلاس و.... را می توانید در وبسایت بامین تهویه مشاهده نمایید.



:: موضوعات مرتبط: کولر گازی , ,
:: برچسب‌ها: جی پلاس , قیمت کولر گازی , قیمت کولر گازی جی پلاس , کولر گازی , کولر گازی اینورتر , کولر گازی جی پلاس , کولر گازی کم مصرف , کولر گازی اسپلیت , اسپلیت جی پلاس , قیمت اسپلیت , اسپلیت ,
:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

کولر گازی به جهت برخورداری از مزایای متعدد به یکی از تجهیزات پرکاربرد تهویه مطبوع برای تأمین هوایی خنک و مطبوع تبدیل شده است، اما برای خرید بهترین کولر گازی چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

بهترین کولر گازی


در این مقاله نکات مهمی که در زمان خرید و انتخاب کولر گازی باید به آن ها توجه داشته باشید را مورد بررسی قرار داده ایم.

گرمای طاقت فرسای تابستان را به کمک سیستم‌های تهویه مطبوع به ویژه کولر گازی به راحتی می‌توان تحمل کرد. با شروع فصل تابستان و گرمای بسیار بعد از انجام کارهای روزانه کولر گازی می‌تواند هوایی مطلوب و دلنشین را در فضای اتاق شما ایجاد کند. کولر های گازی در انواع برندها با موقعیت نصب دیواری ، ایستاده، پرتابل و سقفی و با ظرفیت هوادهی متفاوت تولید و به بازار عرضه می شوند. در خرید کولر گازی سوالات بسیاری ذهن شما را درگیر می‌کند که این سوالات می‌تواند انتخاب را کمی دشوار کند. بنابراین در این مطلب سعی شده تا اطلاعات جامعی درباره ویژگی‌ها و مشخصات کولر گازی بهتر در اختیار شما قرار گیرد که خریدی بهینه و مقرون به صرفه را تجربه کنید. در ادامه به مواردی که باید در زمان خرید به آنها توجه کرد، اشاره شده است.

کولرگازی به دلیل برخورداری از مزیت‌های متعدد به یکی از تجهیزات پرکاربرد برای تامین هوایی خنک و مطبوع تبدیل شده است. به همین دلیل یکی از پرفروش‌ترین تاسیسات سرمایشی در بازار به شمار می رود و شرکت‌های متعددی به منظور پوشش بازار در طراحی و ساخت انواع مدل‌های کولر گازی در حال فعالیت هستند. یکی از برندهای مطرح و معتبر، کولر گازی ایران رادیاتور است که به جهت برخورداری از کیفیت بالا توانسته در لیست برندهای مطرح کولر گازی ایرانی قرار گیرد و در حال حاضر جزو سه برند پرفروش بازار است.

مهمترین بخش یک کولر گازی کمپرسور آن می باشد. در زمان خرید نوعی از کولر گازی را انتخاب کنید که از کمپرسور معتبر استفاده کرده باشد.

شرکت هایی مانند ال جی، پاناسونیک و سامسونگ از کمپرسورهای ساخت خود و اجنرال، هایسنس، گری و مدیا از کمپرسورهای چینی یا فرانسوی تحت لیسانس استفاده می کند.

شاید به عنوان پیشنهاد بتوان گفت بهترین کولر گازی در شهرستانهایی که خدمات کمتری دارند ال جی، اجنرال و سامسونگ باشد اما در تهران و مراکز استانها گری، هایسنس و گرین می تواند انتخابی مناسب،با قیمت پایین تر و از نظر اقتصادی به صرفه باشد.

کولر گازی ایران رادیاتور با اواپراتور (پنل داخلی) از نوع پره های طلایی (GoldenFin) می باشد که این اواپراتور ها مقاومت بسیار مناسبی در برابر فرسودگی دارد و آلودگی کمتری به خود جذب می کند.

کمپرسور این کولر گازی از نوع روتاری با مصرف برق و لرزش کمتر نسبت به مدل های پیستونی می باشد که موجب کارکرد یکنواخت تر ، کم صداتر و با مصرف برق کمتر می باشد. ایران رادیاتور برای کولر گازی های خود از کمپرسور GMCC شرکت توشیبا استفاده می کند.

طراحی پنل داخلی کولر گازی


کولر گازی از دو یونیت مجزا تهیه شده که پنل داخلی درون اتاق و یونیت خارجی در فضای بیرونی ساختمان نصب می‌شود. پنل داخلی کولر گازی درون فضای اتاق قرار می گیرد و شکل ظاهری دستگاه تاثیر بسزایی در دکوراسیون فضا دارد. بنابراین طراحی و ظاهر دستگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بنابراین بسیاری از افراد به هنگام خرید کولر گازی تمایل دارند دستگاهی با ظاهری زیبا و مدرن خریداری کنند. بنابراین شرکت‌های سازنده مطرح با استفاده از بهترین مواد و همچنین با بهره مندی از تکنولوژی‌های روز دنیا اقدام به ساخت پنل داخلی دستگاه کولرگازی می‌کنند.

استفاده از دریچه‌های توزیع هوا متحرک و قابل تنظیم این امکان را فراهم می‌کند که در هر قسمت از فضای اتاق با توجه به موقعیت ساکنین، هوایی مطبوع در فضا انتشار یابد. همچنین تنوع رنگ، این امکان را به مشتری می‌دهد که با توجه به نوع طراحی محیط مورد نظر، رنگ دلخواه را انتخاب و خریداری نماید.

میزان مصرف برق کولر گازی


یکی از معیارهای مهم در انتخاب کولر گازی گرید انرژی و میزان مصرف برق آن است. در فصل تابستان کسانی که از کولر گازی استفاده می کنند شاهد هزینه‌های بالای قبض برق هستند و شاید بتوان گفت یکی از دلایل عدم انتخاب کولر گازی مصرف برق زیاد آن باشد. به همین جهت امروزه شرکت‌های تولید کننده مطرح سعی بر آن داشته که دستگاه هایی فوق کم مصرف با کمپرسور اینورتر تولید کنند.

کدام برند کولر گازی از بقیه بهتر است؟


شرکت‌های متعددی در عرصه تولید سیستم های تهویه مطبوع از جمله کولر گازی با یکدیگر در حال رقابت هستند و هر ساله سعی بر آن داشته که محصولاتی مدرن و مطابق با فناوری‌های روز دنیا طراحی و روانه بازار کنند. اما سوال اصلی این است که کدام برند کولر گازی بهتر است؟ به دلیل تنوع برندهای موجود نمی‌توان تنها از یک برند نام برد، چرا که صدها برند در بازار موجود است و در بین آنها برندهایی به چشم می‌خورد که از اعتبار و شهرت جهانی برخوردار هستند. برندهای مطرح به دلیل تولید محصولاتی با سطح کیفیت بالا به سرعت در بازار شناخته شده و به دلیل تبلیغات گسترده سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار گرفتند.

برچسب انرژی کولر گازی


بر اساس برچسب انرژی، هر چه میزان مصرف انرژی کمتر باشد میزان بازدهی دستگاه بیشتر است. بنابراین برای انتخاب کولر گازی بهتر لازم است که به اطلاعات روی پرچسب توجه لازم را مبذول فرمایید و دستگاهی با گرید انرژی A و یا B انتخاب و خریداری نمایید.

صدای کولر گازی


کولر گازی خوب حین عملکرد با کمترین میزان صدا هوایی خنک و مطبوع را در محیط پخش می‌دهد. فرض کنید در محیط کارتان مشغول انجام کار هستید و یا بعد از گذراندن یک روز سخت کاری به خانه رفته و مایلید در آرامش و سکوت به استراحت بپردازید. بنابراین میزان صدای دستگاه حین عملکرد نکته‌ای حائز اهمیت است که در خرید کولر گازی باید به آن توجه داشته باشید. صدای کولر گازی با واحد دسی بل بیان می‌شود که در اطلاعات فنی تمامی محصولات درج شده است. کولر گازی کم صدا، دستگاهی است که صدای خروجی آن کمتر از ۵۰ دسیبل باشد. صدای خروجی و نویز دستگاه اگر بیش از حد باشد بدون شک آزاردهنده است. بنابراین بهتر است به میزان صدای درج شده در کاتالوگ توجه نمایید.

در پایان می‌توانید با مراجعه به وبسایت بامین تهویه نسبت به مشاهده و خرید بهترین کولر گازی متناسب با نیاز خود به منظور خریدی بهینه و مقرون به صرفه اقدام کنید.



:: موضوعات مرتبط: کولر گازی , ,
:: برچسب‌ها: کولر گازی , کولر گازی اینورتر , قیمت کولر گازی , خرید کولر گازی , بهترین کولر گازی , کولر گازی ایران رادیاتور , کولر گازی سامسونگ , کمپرسور کولر گازی , کمپرسور کولر , کمپرسور اینورتر ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 تير 1400 | نظرات ()