خوابی راحت با استفاده از دستگاه تصفیه هوا
نوشته شده توسط : zg

دستگاه تصفیه هوا از کودکان ، سالمندان و بیماران مزمن از بیماری های تنفسی محافظت می کند.


بیشترین آلودگی های آلاینده های داخل بدن کسانی است که بیشترین زمان را در خانه ها از جمله نسل جوان و پیر و مبتلایان مزمن می گذرانند ، بویژه افرادی که نوعی بیماری تنفسی یا قلبی عروقی دارند.
کودکان و نوزادان می توانند در معرض بیشترین خطر تنفس آلاینده های هوا باشند زیرا هوای آلوده به دلیل چگالی آن معمولاً به زمین نزدیک می شود. اینها مناطقی است که جوانترها به احتمال زیاد در آن قرار دارند.

 

دستگاه تصفیه هوا

 

این که گروه ها دارای سیستم تنفسی ضعیف و یا آلودگی ها در حال توسعه باشند ، می تواند آلاینده های هوا را تهدیدآمیزتر کند.
دستگاه تصفیه هوا می توانند افراد را در بهترین شرایط تنفسی قرار دهد زیرا باعث کاهش میزان عناصر خطرناک در هوا می شود ، بنابراین باعث کاهش آلاینده های استنشاق شده نیز خواهد شد.
از آنجا که دستگاه تصفیه هوا قادر به خارج کردن بیشتر ذرات از هوا است ، کودکان ، افراد مسن و بیماران مزمن می توانند در هوای تمیز نفس بکشند که این امر می تواند از بروز یا بدتر شدن بیماری ها جلوگیری کند.


دستگاه تصفیه هوا ، هوای تمیز تولید می کند که هنگام استنشاق سطح روحیه را بهبود می بخشد.


با توجه به هوای تمیزی که با دستگاه تصفیه هوا در حال تنفس آن هستید ، کم تر تحریک می شوید و روحیه مثبت خود را حفظ می کنید.

بعضی از دستگاه های تصفیه هوا وجود دارند که از یونیزه کننده ها استفاده می کنند و "یون های منفی" تولید می کنند. این یونها باعث ایجاد روحیه مثبت می شوند و باعث کاهش افسردگی و اختلال عاطفی فصلی (SAD) یا افسردگی می شوند که ناشی از تغییر آب و هوا است.
هوای تمیز می تواند هنگام استنشاق حالات را بهبود بخشد. دستگاه تصفیه هوا با یونیزه کننده ها از نظر افزایش سطح خلق و خوی نتیجه بهتری می دهند زیرا "یون های منفی" بیشتری تولید می کنند که وظیفه تقویت شادی و کاهش افسردگی را دارند.

 

منبع : بامین تهویه

 





:: موضوعات مرتبط: دستگاه تصفیه هوا , ,
:: برچسب‌ها: دستگاه تصفیه هوا , قیمت دستگاه تصفیه هوا , فروش دستگاه تصفیه هوا , خرید دستگاه تصفیه هوا , قیمت تصفیه هوا , تصفیه هوا ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: