هدف استفاده از بوستر پمپ چیست؟
نوشته شده توسط : zg

بوستر پمپ در مکان‌هایی استفاده می‌شود که به دلیل مصرف زیاد آب، به کار بردن پمپ معمولی برای افزایش فشار آب امکان پذیر نیست. مجتمع‌های مسکونی بهترین مثال در جهت کاربرد این نوع پمپ‌ها هستند. در این مجتمع‌ها به دلیل اینکه افراد زیادی ساکن هستند و هر لحظه امکان افزایش یا فشار آب وجود دارد، استفاده از یک پمپ به صرفه نخواهد بود. چرا که پمپ نمی‌تواند آب را به نقاط بسیار زیادی برساند ضمن اینکه پمپ به دلیل خاموش و روشن شدن‌های مکرر آسیب جدی خواهد دید.

در این صورت و با توجه به موارد ذکر شده بهترین گزینه استفاده از بوستر پمپ است تا بتواند آب را به نقاط دور با فشار بالا برساند. البته نکته بعدی اینکه روشن و خاموش شدن آسیبی به ساختار دستگاه نخواهد رساند. تقریباً این روزها شاهد استفاده از انواع بوستر پمپ در مکان‌های مختلف هستیم.

 

انواع بوستر پمپ چیست؟

برندهای بزرگ تولید کننده پمپ در دنیا بر سر بوستر پمپ با هم رقابت شدیدی دارند. در همه کشورها بوستر پمپ ها بیشتر از بقیه انواع پمپ ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

مهم‌ترین شرکت‌های تولید کننده انواع بوستر پمپ :

بوستر پمپ پمپیران

بوستر پمپ گراندفوس

بوستر پمپ پنتاکس

بوستر پمپ داب

بوستر پمپ ابارا

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اطلاعات فنی، تصاویر و قیمت بوستر پمپ های آبرسانی و آتش نشانی به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/بوستر-پمپ-آبرسانی-و-آتش-نشانی





:: موضوعات مرتبط: بوستر پمپ , ,
:: برچسب‌ها: بوستر پمپ , بوسترپمپ , قیمت بوستر پمپ , فروش بوستر پمپ , خرید بوستر پمپ , بوستر پمپ آبرسانی , بوستر پمپ آتش نشانی ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: