تاسیسات گرمایشی ساختمان - پکیج گرمایشی
نوشته شده توسط : zg

یکی از تجهیزات گرمایشی پر مصرف و کاربردی در فصول سرد پکیج گرمایشی است که به تنهایی می تواند نقش موتورخانه ای کوچک را در منازل و ساختمان های اداری ایفا نماید.

از نظر نحوه قرارگیری، پکیج های گرمایشی به انواع زمینی و دیواری تقسیم می شوند؛ بر اساس شرایط محیط و گرمای مورد نیاز هر واحد، می توان در یک ساختمان از هر دو نوع پکیج زمینی و دیواری استفاده کرد، با این تفاوت که پکیج های دیواری کم حجم تر بوده و براحتی قابلیت نصب در فضای داخلی ساختمان نظیر آشپزخانه را دارا می باشند.

بطور کلی وظیفه پکیج ها تأمین آبگرم مصرفی ساختمان و تأمین حرارت لازم برای گرم کردن رادیاتورهاست. با وجود پکیج، دیگر نیازی به تاسیسات موتورخانه مرکزی نمی باشد و متعاقبا، هزینه های گزاف لوله کشی و تأمین دیگ و مشعل و … جهت احداث تاسیسات گرمایشی ساختمان و موتورخانه مرکزی حذف می گردد.

امروزه شرکت های تأمین کننده پکیج، محصولات خود را با بالاترین کارآیی و راندمان حرارتی و با حداقل مصرف سوخت (که معمولا گاز یا گازوئیل و یا هردوی آنها می باشد) تولید می کنند و همواره سعی می کنند علاوه بر اینکه در رقابت با یک دیگر امتیاز بیشتری کسب نمایند، مصرف کنندگان و سازندگان واحدها را نیز از احداث تاسیسات گرمایشی موتورخانه مرکزی ساختمان بی نیاز نمایند.

پکیج های دیواری و زمینی به دو دسته پکیج های فن دار و پکیج های بدون فن تقسیم می شوند. وجود فن در پکیج های فن دار، باعث می شود تا دود و گازهای سمی ناشی از احتراق براحتی و حتی از طریق دودکش های افقی نیز تخلیه شوند.

پکیج های دیواری و زمینی از یک یا دو مبدل حرارتی بهره می برند؛ برخی از پکیج ها تک مبدل و برخی دیگر دومبدل می باشند و با توجه به نیاز مشتری کارایی متفاوتی دارند. پکیج های دومبدل از دو مبدل حرارتی بهره می برند که یکی از این مبدل ها برای تأمین آبگرم مصرفی و دیگری برای ایجاد گرمایش لازم رادیاتور ها به کار می رود.

پکیج های ایران رادیاتور، پکیج های بوتان ، پکیج های شوفاژکار، ایساتیس ، پکیج های گرم ایران و … طبق آخرین استانداردها و فناوری های روز دنیا در ایران تولید می شوند و از محصولات خارجی با کیفیت در این زمینه می توان پکیج های وایلانت، پکیج های آریستون، پکیج های بوش و… را نام برد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت پکیج های گرمایشی در انواع مدل ها و ظرفیت ها به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/heating/پکیج-شوفاژ-دیواری-زمینی





:: موضوعات مرتبط: پکیج , ,
:: برچسب‌ها: پکیج , قیمت پکیج , پکیج دیواری , پکیج زمینی , پکیج گرمایشی , فروش پکیج , خرید پکیج , پکیج ایران رادیاتور , پکیج بوتان , بوتان پکیج ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: