آموزش هواگیری پکیج
نوشته شده توسط : zg

با پایان یافتن فصل تابستان و روزهای گرم سال، فصل استفاده از سیستم های گرمایشی آغاز می شود که یکی از مهم ترین آن ها، پکیج نام دارد.

پکیج از جمله سیستم های گرمایشی بسیار محبوب می باشد که امروزه جایگزین موتورخانه شده است. اما مانند هر سیستمی، پکیج نیز برای استفاده در فصل زمستان، نیاز به آماده سازی دارد که در ادامه هواگیری پکیج را به شما آموزش خواهیم داد.

با سرد شدن هوا، افراد دوست دارند در فضایی زندگی کنند که گرما و آرامش در آن حاکم باشد، لذا استفاده از سیستم های گرمایشی از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود، انتخاب سیستمی که بتواند به خوبی هوای فضا را گرم کند و بدون نقص کار کند.

برای استفاده از پکیج های گرمایشی در خانه ، باید دستگاه را برای زمستان هواگیری کنید. به همین منظور در اولین قدم به سراغ پمپ پکیج بروید چرا که این قطعه در سیستم گرمایشی پکیج با گذشت زمان از هوا پر می شود و می تواند هنگام استفاده از رادیاتور، عملکرد آن را با مشکل مواجه کند.
اگر هواگیری در پکیج به خوبی انجام نشود، در زمان های مختلف حین کار، از پکیج صداهایی غیر معمول شنیده خواهد شد. پس بهتر است تمامی مراحل هواگیری پکیج را به خوبی انجام دهید تا بتوانید از این سیستم به خوبی استفاده نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت پکیج های گرمایشی در انواع مدل ها و ظرفیت ها به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/heating/پکیج-شوفاژ-دیواری-زمینی





:: برچسب‌ها: پکیج , قیمت پکیج , پکیج دیواری , پکیج زمینی , پکیج گرمایشی , فروش پکیج , خرید پکیج , پکیج ایران رادیاتور , پکیج بوتان , بوتان پکیج , هواگیری پکیج ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: